Kumpi tässä nyt tekee väärin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikottu vai sittenkin rikkoja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rikottu vai sittenkin rikkoja?

Vieras
Parisuhteessa on mennyt huonosti jo pitkän aikaa. Itse olen ollut masentunut ja alkanut ehkä yliherkkyyttäni(?) pelätä miestä,sen huutamisia ja tapaa suuttua,sanoa asioita,joita ei kai tarkoita ja olla sopimatta. Jatkaa vain kuin mitään ei olisi tapahtunut selittäen ehkä välillä kaiken vain johtuvan mun käytöksestä ja itkuherkkyydestäni jne.

Mies on hyvin seksuaalinen. Hän on kertonut tarvitsevansa orgasmeja ainakin kaksi päivässä ja niistä saavansa elämänsä ainoat ilot ja helpotuksen hetket (kärsii työttömyyden,rahaongelmien jne aiheuttamasta stressistä).

Minua ei seksi huutavana ja pelottavana kokemani ihmisen kanssa huvittaisi juurikaan. Lisäksi olen aika uupunut hoitaessani pääsääntöisesti aivan yksin lapset (6v,3v,1,5v) kuopuksen vielä paljon valvottaessa. Koen olevani arjessa todella yksin ja iltaisinkin hyvin väsynyt. Mies tosin ehdottelee iltojen lisäksi seksihetkiä päivisin lasten ollessa hereillä. Minun on silloin organisoitava lapset johonkin puuhaan.

Olen yrittänyt suostua seksiin varsin usein,koska kun mies kysyy,en saisi sanoa,että en halua,koska hän loukkaantuu,kiristyy,suuttuu.Hänen mielestään käytän väkivaltana tätä.Aiheutan hänessä halut olemassaolollani,mutta kun en sitten haluakaan,kiusaan tahallani ja yritän hallita. Itse en tajua näistä syytöksistä mitään,koska suostun aina kun vain pystyn ja jaksan.

Mies usein myös aktin hetkellä kiristyy. Pilaan kuulema tunnelman,kun en ole tarpeeksi mukana tai kun peittelen kyyneleitä,joiden tulolle en aina mitään voi. Silloin mies kivahtelee,että onko tästä pakko tehdä tällaista ja usein kiroileekin. Mä en jälleen kerran voi itselleni mitään,koska huudot ja jokapäiväinen vähättely "sinä senkin valittava,mukaväsynyt,mitään aikaansaamaton kotiäiti" vain kaikuvat päässäni. Jos mies huomaa,että muhun sattuu, huutaa hän siitäkin,ettähänen orgasminsa menee pilalle,jos muhun sattuu,perkele.

Miehen mielestä pihtailen tahallani ja teen hommasta vastenmielistä. Mun pitäisi pystyä seksiin ihan mekaanisestikin jo hänen ilostuttamisekseen ja jotta hänelle tulisi endorfiineja ja helpotusta edes jostakin. En saisi tehdä hommasta mitään numeroa,vaan suostua aina ja tarjota itsekin välillä. Koskaan vain hän ei suostu esim.siihen,että laittaisin lapset nukkumaan,tekisin tarvittavat kotityöt ja hengähtäisin hetkeksi ja sitten yrittäisin,ehkä kymmenen maissa illalla ennen nukahtamistani. Hänelle se on liian myöhään, koska menee nukkumaan yleensä jo kasin pintaan, vaikka aamulla pääsee ylös vasta 9-10 aikoihin.

Miehen mielestä hänen ahdinkonsa on vain syventynyt,kun en anna luontevaa seksiä ja kiusaan(?) sillä ja koska olen hänet niin eristänyt. Itse en mitään tällaista ole tahallani tehnyt! En vain pysty kauniiseen,herkkään seksiin ihmisen kanssa,jonka koen huutajana. Hän puolestaan kertoo huutavansa,koska seksi on mitä on ja koska hän myös epäilee minua kaksoiselämästä,koska pystyn niin mekaaniseen seksiin ja koska en himoitse seksiä hänen kanssaan. Jotakutahan mun on pakko himoita.

Hän on ollut nyt vuorokauden poissa kotoa ja koko yön oli laittanut viestejä,kuinka suhde tällaisen kaksinaamaisen pettäjän kanssa on historiaa. En ollut yöllä vastaillut viesteihin,enkä puheluun (äänettömällä,nukun kuopuksen kanssa) joskus puolenyön jälkeen,joten pettämässähän olin sitten tietty...

Syyllistän itseäni aivan valtavasti,vaikka en tiedä yhtään,miten olisin voinut toimia toisin.

Et voi tehdää mitään muuta kuin lähteä tuollaisesta ahdistavasta suhteesta. Mies ei tuosta muutu vaikka mitä tekisitte. Se on aivan idiootti. Sinussa ei ole vikaa. Seksiin ei missään tapauksessa kannata suostua muuten kuin silloin kun itse haluaa. Sinussa ei ole vikaa.

Sanoppa ukolles että hommaa apua ITSELLEEN :o

Ja ihan oikeasti, jos homma ei muutu ja mies ei suostu mitään apua itselleen hakemaan niin suosittelen ottamaan pienen aikalisän itsellesi ja lapsille. Tuskin niistä lapsistakaan on mukava jos isä tuollalailla syyllistää ja alistaa äitiä.

Hei, se mies tässä käyttää sinua hyväkseen. On syyllistämällä onnistunut saamaan sinut tilanteeseen, jossa luulet ongelmien johtuvan sinusta. Se, että annat seksiä vaikkei sinua edes huvita/sinuun sattuu, kertoo, että joustat jo liikaakin. Ei parisuhteen pidä olla uhrautumista, eikä toiselta osapuolelta uhkailua.

Laita vaikka paperille ajatuksia, mitä suhteelta vähintään haluat ja mitä pystyt antamaan tällä hetkellä uhraamatta itsestäsi liikaa. Etsi sillä tavoin omia rajojasi ja yritä muistaa, että olet niin arvokas, että sinulla saa olla erilaiset rajat kuin miehellä. tsemppiä!!

:hug:

tuo mitä miehesi tekee sinulle, on aivan järkyttävää fyysistä hyväksikäyttöä ja henkistä väkivaltaa. Ymmärrätkö että tuo alkaa olla jo rikoslain alainen asia?? Hae nyt herranen aika itsellesi apua itsesi ja ennenkaikkea lastesi takia!

Miehesi ei ole terve. Oma isäni oli melko samalainen alistaja ja nöyryyttäjä ja hänellä olikin paha persoonallisuushäiriö joka sairastutti koko perheen ja aiheutti sen että en enää aikuisena halua olla kotiini missään tekemisissä. Haluatko että omat lapsesi pitävät sinut osana elämää jatkossa?

Tuo on sen sortin asia että nyt äkkiä lapset kainaloon ja turvakotiin. Tuollainen alistaminen jatkuu juuri tasan tarkkaan niin kauan kun annat sen tapahtua. Sitten se puolestaan loppuu kun sinä ITSE teet siitä konkreettisesti lopun.

Voimia sinulle, ole rohkea ja urhea. Et todellakaan ansaitse tuollaista elämää ja seksuaalista väkivaltaa vaan sellaisen kumppanin joka rakastaa ja kunnioittaa sinua. Ei tuo miehesi käytös ole rakkautta nähnytkään vaan se sairaan sadistisen kumppanin harjoittamaa henkistä väkivaltaa.

Voi hyvänen aika sentään. Järkytys! Hänhän itse käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen eikä toisinpäin, ja hallitsee seksillä. Ongelma on nyt siinä, että pelkäät miestä ja koflikteja... tosin aiheestakin... mutta siis et uskalla laittaa hänelle kampoihin ja hänellä on ylivalta sinuun.

Toiseksi ihmettelen sitä, että jos hän on työttömänä ja sinä hoidat lapset yksin, niin mitä hän sitten tekee??

Älä anna sille ihmiselle periksi, vaikka huutaisi, kiroaisi, alistaisi,, et vaan anna periksi, tulkoon vaikka avioero, katso mitä tapahtuu. Jos et nosta kissaa pöydälle, asia vaan jatkuu ennallaan.

Olen laittanutkin paperille ylös mitä pystyn antamaan ja mitä puolestani kumppanilta kaipaisin. Mieheltä olen pyytänyt samaa,mutta hänen mielestään parisuhde ei ole mitään kirjallista paperihöpinää. Hänestä minä olen vain ylimielinen,määräilevä kympinoppilas,joka ei tiedä parisuhteiden hoidostakaan yhtään mitään.

Ja nuo syyllistäjät kääntävät kaiken päinvastoin. Syyttävät toista siitä, mitä ovat itse. Sinun miehesi on itse saamaton ja seksuaaliahdistelija, ja sinä muka olet se. Ne saavat tuntemaan itsensä hulluksi, ja lopulta itsestä alkaa tuntumaan, että se vika oli itsessä.

No hui sentään,mitä olet joutunut kokemaan.Sä et ole tehnyt mitään väärää,mutta teet jos et lähde äkkiä lastesi kanssa turvaan tuolta mieheltä.Tuollainen käytös saa koko perheen kohta sairastumaan..Mistä tiedät etteivät lapsesi jo nyt kärsi tilanteesta sinun kauttasi?Koita hommata teille joku muu paikka..Miehesi on sairas ja tarvitsee apua.

Sinun asiasi on nyt terveenä ihmisenä varmistaa,että lapsesi saavat kasvaa isoksi jossain terveemmässä ilmapiirissä..

Mietin vain,että kyllähän mä siihen seksiinkin pysty,kun vain ajattelen sitä mekaanisena suorituksena tai jos oikein kovasti yritän ajatella,että olen tilanteessa jonkun toisen kanssa.Tosin päivittäin en pysty siihen,koska miehellä on sen verran kova kesto,että paikat menevät helposti aroiksi. Miehelle kyllä käy,että hoitelen hänet käsin,mutta minulla on siitä valtavat suorituspaineet ja joudun väkisinkin olemaan sitten aika kasvokkain häneen ja se on mulle jostain syystä todella vaikeaa. Miehen mielestä teen kaikesta seksiin liittyvästä tahallani likaista ja hankalaa,mutta kun se ei mun sydämessä ole ollenkaan totta! Kuitenkin mietin,että olisi vain pitänyt löytää aikaa ja intoa paremmin siihen touhuun,ettei mies olisi noin vihainen sekä lisäksi epäluuloinen muista miehistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mietin vain,että kyllähän mä siihen seksiinkin pysty,kun vain ajattelen sitä mekaanisena suorituksena tai jos oikein kovasti yritän ajatella,että olen tilanteessa jonkun toisen kanssa.Tosin päivittäin en pysty siihen,koska miehellä on sen verran kova kesto,että paikat menevät helposti aroiksi. Miehelle kyllä käy,että hoitelen hänet käsin,mutta minulla on siitä valtavat suorituspaineet ja joudun väkisinkin olemaan sitten aika kasvokkain häneen ja se on mulle jostain syystä todella vaikeaa. Miehen mielestä teen kaikesta seksiin liittyvästä tahallani likaista ja hankalaa,mutta kun se ei mun sydämessä ole ollenkaan totta! Kuitenkin mietin,että olisi vain pitänyt löytää aikaa ja intoa paremmin siihen touhuun,ettei mies olisi noin vihainen sekä lisäksi epäluuloinen muista miehistä.

Voi nyt jestas sentään. Tässä ei ole ollenkaan kyse mistään seksistä, vaan sun miehes persoonallisuushäiriöstä. Johon muuten myös kuuluu mustasukkaisuus. Hän on siellä työttömänä ja vaatii sua seksiin lasten ollessa hereillä, ja sä yritän hoitaa kolmea lasta yksin siellä väsyneenä. Sä vähättelet nyt asian vakavuutta. Älä anna sille miehelle, huutakoot!

hae kirjastosta tai netistä tietoa narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, tai ota yhteyttä narsistien uhrit ry:n. todella toivoisin, että olisit lähtenyt tollaisesta suhteesta jo vuosia sitten, noin tuhoava suhde tuhoaa ihmisen kuin ihmisen, eikä siitä välttämättä selviä koskaan. (varsinkin kun on yhteisiä lapsia voi olla, ettet koskaan pääse alistavasta suhteesta eroon). Olen todella pahoillani puolestasi, mutta pystyt vielä parantamaan elämäsi laatua, lähde pois äläkä enää ikinä palaa tuollaisen miehen luo.

Itse pääsin eroon narsistisesta suhteesta lälhes 10 vuotta sitten ja käyn yhä terapiassa läpi niitä asioita ja olen sairastunut sen suhteen takia vakavasti. Taivaan kiitos siitä, ettei minulla ole lapsia tuon ihmisen kanssa, olen päässyt hänestä kokonaan eroon fyysisesti vaikka ajatuksissani hän varmaan satuttaa minua vielä vuosia.

Mies on sitä mieltä,että mun pitäisi rakastaa häntä pyyteettömästi ja sitä kautta olisi seksiäkin luontevasti,minkä jälkeen hänen käytöksensä,vastuunkantonsa ja osallistumisensa olisi toisenlaista. Koska jotenkin vaadin ensin auttamista arjessa,tukea ym.,on se väärin ja tekee seksistä "matonkopistelupillua",jollaista hän ei halua ja olenkin tehnyt väärin tuhotessani luontevan seksin väliltämme.

Sukupuoliyhteyteen pakottaminen on rikos, joka kulkee tuttavallisemmin nimellä RAISKAUS. Myös parisuhteessa. Nyt mukulat kainaloon, menette lähimpään turvakotiin ja pyydätte apua. Tuollaisen ihmisen kanssa ei kannata elää enää hetkeäkään!

On aivan sama mitä mies höpisee pyyteettömästä rakkaudesta, hän itse pahoinpitelee sinua päivittäin pakottamalla seksiin ja käyttää sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa. Jos toista rakastaa, ei näin tee. Suljet korvasi kaikelta mitä mies sanoo ja LÄHDE POIS! NYT HETI!!!!!

Ainoa syyllinen tilanteeseen on mies. Et sinä.

LÄHDE HETI TURVAKOTIIN!

Mies on sitä mieltä,että mun pitäisi rakastaa häntä pyyteettömästi ja sitä kautta olisi seksiäkin luontevasti,minkä jälkeen hänen käytöksensä,vastuunkantonsa ja osallistumisensa olisi toisenlaista. Koska jotenkin vaadin ensin auttamista arjessa,tukea ym.,on se väärin ja tekee seksistä "matonkopistelupillua",jollaista hän ei halua ja olenkin tehnyt väärin tuhotessani luontevan seksin väliltämme.

rakastaako HÄN SINUA pyyteettömästi????? hän vaatii sinulta asioita mitä ei ole itse valmis antamaan, häntä koskevat eri säännöt kuin sinua. se ei ole oikein, miehesi syyttää sinua asioista, jotka eivät ole sinun syytäsi. hän on saanut sinut uskomaan, että sinä olet syypää, ja sinä teet kaikkesi miellyttääksesi häntä ja välttääksesi riidat ----- elät todennäköisesti narsistin kanssa. sellaisessa suhteessa ei mikään mitä teet ole koskaan riittävää, eikä miehesi tule tuosta koskaan muuttumaan. mahdollista on myös se, että tilanne pahenee vain jatkossa, esim. fyysistä väkivaltaa esiintyy tuollaisten ihmisten kanssa paljon...

sanon sen uudestaan. lähde pois äläkä koskaan palaa.

Sun miehesi on narsisti, kaikki mitä sinä teet on väärin ja hän tekee kaiken oikein mielestään. Ketään ei saa pakottaa seksiin, ei parisuhteessa eläminen tarkoita sitä että sun pitää antaa hänelle seksiä aina kun hän haluaa. Vain koska olet siinä, olet ihminen etkä pelkkä reikä ja rinnat. Miehelläsi on kaksi tervettä kättä, joten hoidelkoon itse itsensä vessassa vaikka 10 kertaa päivässä kunhan ei sano ett' se on sun velvollisuus tyydyttää hänet. Toi ei vaan ole reilua! Sun pitää todella miettiä haluatko olla tuollaisessa suhteessa, narsisitit ei koskaan muutu ja tilanne vain pahenee!

oletko ap kertonut miehelle, ettet nauti seksistä ja paikat tulee aroiksi jyystämisestä?
ottaako mies sinua mitenkään huomioon? onko mitään alkulämmittelyä, vai hetikö vaan pitää päästä itseasiaan? hoiteleeko sinua ensin mitenkään, saatko koskaan nautintoa?

miten lapset, jos sekstailette lasten ollessa hereillä? onko koskaan yllätetty ? onko mahdollisuus, että lapset pääsee yllättämään, jos kerran hereillä ovat? vai nauttiiko mies kenties siitä, että lapset pääsisivät näkemään ? oletteko puhuneet tästä mahdollisuudesta?

Tähän mä en osaa sanoa enää oikein mitään, lähinnä kirosanoja tulee mieleen. Inhottava mies! Etsi oikeasti apua, jooko? Vaikka sieltä turvakodin kautta tai neuvolasta kysyt apua tai mistä vaan. Sun ja lasten takia.

Yhteistyössä