kun halut eivät kohtaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielensä pahoittanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mielensä pahoittanut

Vieras
miehelleni ei riitä seksi pääsääntöisesti 1-2 krt viikossa,minulle riittää.
tästä tulee usein kismaa.. mies penää miksi minä en halua. syy yksinkertaisesti vaan se ettei mua huvita! mä voin todella huonosti henkisesti vakavan masennuksen ja uupumuksen vuoksi, siksi tuntuukin pahalle kun mies osoittaa mieltää näin suhteellisen pienen asian vuoksi:(

Eilen illalla taas yritti seksiä,sanoin etten halua nyt. taas alkoi sama penääminen MIKSI .. ja sanoi että jos mun halujen mukaan laskettaan seksikerrat,niitä ei olisi yhtään!! tuntui tosi pahalle tuo lause,ikäänkuin olisin vastentahtoisesti suostunut seksiin,haluamatta kuitenkaan. sitten suutahti siitä kun loukkaannuin vähän tuosta kommentista, olen kuulemma tosikko..

Meillä lähes sama homma eli tiedän miltä susta tuntuu :)
Meillä miehen mielestä sopiva määrä on 1-2krt/vrk, minulle sama määrä viikossa olis passeli. En vaan jaksa innostua, ihan fyysisestikin väsynyt työpäivän jälkeen. Mies jaksaa aiana ehdottaa/alottaa ja sitten "möksähtää" kun en suostu..

meillä on sellainen tapa, että saa yrittää tiettyjen sääntöjen mukaan ja jos oikein osaa lämmitellä kyllä siinä usein rouvakin (45v) innostuu, vaikak mies tekis aloitteen päänsärkyiselle.

:hug: :hug:

mie olen monesti miettiny jotta mites jos tämä oiski toisinpäin? kyllä sillon sais olla haluamatta ja naisen pitäis vaan hyväksyä se että sitä seksiä ei tule. :snotty:

ja sitten semmonenki pointti että tuntuu niinku ne joilla on samanlaiset halut seksin suhteen, eivät koskaan kohtaa. kun ne miehet joilla on kova seksuaalinen vietti ovat yhessä naisten kanssa joita ei kiinnosta ja toisinpäin :/

Alkuperäinen kirjoittaja ole tyytyväinen:
Lähetä mies tänne ja saat tuon mun lainaksi, hänellä haluja ei ollenkaan. Olisko sitten hyvä olla?

kiitos vaan paljon tästä kivasta vastauksestasi! sulla se taitaa olla todella paha olla, ja pelkästään ilmeisesti seksin vähyyden vuoksi!
ihmisillä on paljon syvempiä,vakaviakin ongelmia. niihin verrattuna seksin vähyys on aika pieni asia.

Lähetä mies tänne ja saat tuon mun lainaksi, hänellä haluja ei ollenkaan. Olisko sitten hyvä olla?

Mä ajattelin kanssa ehdottaa vaihtokauppaa...
Itse haluisin ainakin 2 kertaa viikossa, mutta eihän se nyt miehelle käy... Jos tuurilla kerran viikossa saan niin huraaaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
kai sinulla on jotenkin hoidossa tuo masennus ja uupumus ?

on mulla lääkitys.

no hyvä.
aiheuttaisko ne tuota epäkiinnostusta ? ja juu, jos on masentunut, niin tuskin seksi on ylipäätään päällimmäisenä mielessä..
mutta haluaisitko sä haluta enempi ? jos vastaus on kyllä, ni sitte vaan erikeinoja miettimään..

kiitos vaan paljon tästä kivasta vastauksestasi! sulla se taitaa olla todella paha olla, ja pelkästään ilmeisesti seksin vähyyden vuoksi!
ihmisillä on paljon syvempiä,vakaviakin ongelmia. niihin verrattuna seksin vähyys on aika pieni asia.

Ole hyvä vaan :) On paha olla ihan samasta aiheesta kuin sulla, eli halut eivät kohtaa, mutta ilmeisesti se ei ole sama jos on toisinpäin. Miksi valitat? Ehdotin vaan niin, että molemmilla olis hyvä olla. Ja pitääkö sun miehen olla ilman sun uupumisen vuoksi kuinka kauan vai onko asia hoidossa? Seksi on iso asia parisuhteessa.

taisi olla vikatikki mainita masennukseni,siitähän saa oivan syyn alkaa syyttää mua:( mä en vastaa miehen haluihin tarpeeksi.

Miksi pitää syyttää jotakuta?

Onhan tuo tilanne harmittava miehellesikin. Oletteko keskustelleet asiasta? Voisiko olla jotain muuta keinoa, joka myös tyydyttäisi miehen ja sulle asia oisi ok?

Seksin vähyys tai täydellinen seksittömyys ei todellakaan ole mikään pieni asia! Meillä on kanssa niin päin, että minä haluaisin paljon enemmän ja useammin kuin mies ja mulle tämä on ihan oikea ongelma. Välillä kun on liian kauan edellisestä kerrasta, se seksin puute alkaa hallita koko elämää. Menee yöt valvomiseksi, keskittymiskyky herpaantuu, on jatkuvasti pahalla päällä, töistä ei tahdo tulla mitään.

Miehelläsi on ihan syytäkin olla loukkaantunut. Ymmärrän häntä ihan täysin. Kyllä se vetää mielen ja itsetunnon aika nolliin jos jatkuvasti saa pakit ja tuntuu, että ei ole enää haluttava tai että toinen ei tykkää enää kun ei halua olla lähellä. Katso nenääsi pidemmälle ja koita ymmärtää, että ihmisillä on vaan erilaisia haluja, ja jos ne ei kohtaa, niin kyllä siihen joku ratkaisu on löydyttävä. Joko yhteinen terapia, toisen "uhrautuminen" seksiin vaikka ei niin huvittaisi, muut järjestelyt (esim. puolisolle lupa purkaa patoutumiaan muualla) tai sitten ero.

Mietin tässä, että voithan sinä "hoidella" miehesi muullakin tapaa kuin yhdynnällä jos se ei kiinnosta. Itse synnytyksen jälkeen annoin miehelleni seksiä, vaikka itse en yhdyntään ollutkaan kykeneväinen. Miehesi varmana arvostaisi tekoasi. Ainakin meillä mies oli ERITTÄIN tyytyväinen. Seksi on oikeasti tärkeä asia suhteessa ja voi aiheuttaa ihan turhaa närää pariskunnan välille.

Ole hyvä vaan :) On paha olla ihan samasta aiheesta kuin sulla, eli halut eivät kohtaa, mutta ilmeisesti se ei ole sama jos on toisinpäin. Miksi valitat? Ehdotin vaan niin, että molemmilla olis hyvä olla. Ja pitääkö sun miehen olla ilman sun uupumisen vuoksi kuinka kauan vai onko asia hoidossa? Seksi on iso asia parisuhteessa.

ymmärrän kyllä että seksi kuuluu parisuhteeseen isona osana ja kyllähän määkin tietenkin siitä tykkään. mutta mies ei ole meillä ilman seksiä, mielestä 1-3krt viikossa on ihan hyvä määrä. pitääkö mun antaa vaan siitä syystä useammin että mies olisi tyytyväinen,vaikkapa joka päivä? en mä ole pyytänyt enkä halunnut tätä pahaa oloa ja masennusta:( eli minä ilmeisesti tässä olen syyllinen.

ja mä en todellakaan anna mun miestä kellekään lainaksi tän asian takia!!
kai täällä mieltänsä saa purkaa ilman että heti täytyy syyllistää ja ehdotella tuollaisia

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Seksin vähyys tai täydellinen seksittömyys ei todellakaan ole mikään pieni asia! Meillä on kanssa niin päin, että minä haluaisin paljon enemmän ja useammin kuin mies ja mulle tämä on ihan oikea ongelma. Välillä kun on liian kauan edellisestä kerrasta, se seksin puute alkaa hallita koko elämää. Menee yöt valvomiseksi, keskittymiskyky herpaantuu, on jatkuvasti pahalla päällä, töistä ei tahdo tulla mitään.

Miehelläsi on ihan syytäkin olla loukkaantunut. Ymmärrän häntä ihan täysin. Kyllä se vetää mielen ja itsetunnon aika nolliin jos jatkuvasti saa pakit ja tuntuu, että ei ole enää haluttava tai että toinen ei tykkää enää kun ei halua olla lähellä. Katso nenääsi pidemmälle ja koita ymmärtää, että ihmisillä on vaan erilaisia haluja, ja jos ne ei kohtaa, niin kyllä siihen joku ratkaisu on löydyttävä. Joko yhteinen terapia, toisen "uhrautuminen" seksiin vaikka ei niin huvittaisi, muut järjestelyt (esim. puolisolle lupa purkaa patoutumiaan muualla) tai sitten ero.

hyvin kirjoitit, mutta tässä tapauksessahan ap jo ite sanoo, että 1-2kertaa viikossa hän haluaa. eli ei oo kyse mistään "kerran vuodessa/ei ikinä"-parista joihin tuo minusta sopii paremmin.. tarkotan ehkä nyt, että eihän se ole yhtään sen "normaalimpaa" haluta 2kertaa päivässä. että toisaalta luulis myös ap:n miehen VÄHÄN joustavan ja tulevan vastaan.
sekä ymmärtävän sen, että jos toinen on masentunut ja syö lääkkeitä siihen jne, niin ei se seksi varmaan ole päällimmäinen asia mielessä.

no nyt oli sannalta kyllä melkosen törkeesti kirjotettu! juu, juttu menis kyllä varmaan nuin jos ois kaikki kaikilta osin kunnossa ja ois vaan tilanne se, että toinen ei toista vaan mitenkään halua haluta. mutta kun ap:n tilanne ei ole tommonen. hän on masentunu jotenka siinä vaan valitettavasti ne halut joskus menee. tässä ei nyt tarvita sen kummempia terapioita kun se ap:n mies ymmärtämään että MIKSI ap:tä ei haluta niin paljon. että ei se ole miehestä kiinni vaan siitä masennuksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
Mietin tässä, että voithan sinä "hoidella" miehesi muullakin tapaa kuin yhdynnällä jos se ei kiinnosta. Itse synnytyksen jälkeen annoin miehelleni seksiä, vaikka itse en yhdyntään ollutkaan kykeneväinen. Miehesi varmana arvostaisi tekoasi. Ainakin meillä mies oli ERITTÄIN tyytyväinen. Seksi on oikeasti tärkeä asia suhteessa ja voi aiheuttaa ihan turhaa närää pariskunnan välille.

eikös suulla tai kädellä hoiteleminenkin ole seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:

eikös suulla tai kädellä hoiteleminenkin ole seksiä?

Niinpä, sitähän tässä tarkoitankin, että seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnällä, jos itse yhdyntä ei kiinnosta. Puoliso olisi varmana mielissään :)

entä minun vointini ja itsetuntoni? oletko ollut masentunut?
kokenut kuinka haluisit illan vaan tulevat jotta pääsisit pahaa oloa pakoon uneen,kuinka pelkäät aamun tulevan? kuinka kaikki voimat ja energia menee usein siihen että saat jotenkuten pidettyä itsesi kasassa?
tiedätkö miltä se tuntuu?

kyllä masentunut tarvitsee kuuntelemista,lähellä olijaa,tukijaa.. ei sitä että syyllistetään ja loukkaannutaan,jos seksiin ei pysty enempää kuin sen 1-2krt viikossa.

kiitos,onnistuit tekemään oloni vieläkin pahemmaksi!! luulin ettei se olisi mahdollista.

Tää on paska juttu molemmille asianomaisille! Meillä myös mies antaa noin kerran viikossa, vaikka haluaisin paljon useammin! Suuri ongelma meillä. Mikä neuvoksi? Eikä todellakaan ala mua hoitelemaan muilla konsteilla, vaikka miten pyytäisin! En kestä kauan enää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Tää on paska juttu molemmille asianomaisille! Meillä myös mies antaa noin kerran viikossa, vaikka haluaisin paljon useammin! Suuri ongelma meillä. Mikä neuvoksi? Eikä todellakaan ala mua hoitelemaan muilla konsteilla, vaikka miten pyytäisin! En kestä kauan enää!!!

Keksi muuta virikettä itsellesi, mutta älä suinkaan mieti pettämistä =)