kun halut eivät kohtaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielensä pahoittanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:hug: :hug:

mie olen monesti miettiny jotta mites jos tämä oiski toisinpäin? kyllä sillon sais olla haluamatta ja naisen pitäis vaan hyväksyä se että sitä seksiä ei tule. :snotty:

ja sitten semmonenki pointti että tuntuu niinku ne joilla on samanlaiset halut seksin suhteen, eivät koskaan kohtaa. kun ne miehet joilla on kova seksuaalinen vietti ovat yhessä naisten kanssa joita ei kiinnosta ja toisinpäin :/

No meillä tää on toisin päin. Mies haluaa seksiä 1-2krt/vko ja minä haluaisin mieluiten joka päivä. Ja kyllä se syö mua. Tietenkään en miestä mihinkään pakota, mutta niinä viikkoina kun saan sen innostumaan vähän useammin, voin vaan niin paljon paremmin. Mutta en jaksais olla aina se, jonka pitää innostaa.

Ja nyt oon tavannut miehen, jonka kanssa synkkaa ja sytyttää ja oot ihan sydän hajalla tilanteesta. En halua rikkoa suhdettani, mutta kieltämättä seksi houkuttelee...

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Mitähän tarkoitat muilla virkkeillä? Johonkin täytyis nämä seksuaaliset patoutumat purkaa!

Tarkoitan itsetyydytystä yms. siten, ettei sulla suotta ole turhia paineita asiasta.

Älä myöskään tee aloituksia miehellesi vaan viettele miehesi muuten. Laita esim. hieno lyhyt hame ja vekottele miehesi siten. Näin miehesi saa tehdä aloitteen ja koet taas olevasi haluttu _vaikkakin vain kerran viikossa tjms_.

No onhan se ikävä kun masennus vie halut, ootko tiennyt että määrätynmerkkiset masennuslääkkeet vie itessään halut eikä se varsinainen masennus? Kannattaisi pyytää lääkkeiden vaihtoa, siitä voisi olla apua.

Niin ikävä kuin tilanteesi on niin pitäsi sille miehellekkin löytyä myötätuntoa eikä vain sinulle. Ja nyt puhun omakohtaisista kokmuksista, minulla on ollut myös erittäin vaikea masennus, lääkkeet vei totaalisesti seksihalut ja ei kyllä muutenkaan kiinnostanut.

Mitä siitä seurasi? Mmies ymmärsi ja ymmärsi, niin pitkälle että ei sitten enää pyytänyt seksiä vaan meni vieraisiin ja vain ymmärsi minua.

Nyt masennuksesta parantuneena olen antanut pettämisen kyllä anteeksi koska itsehän sen täysin aiheutin MUTTA olisin voinut välttää sen ymmärtämällä myös miestäni ja hänen halujaan.

Niin se vaan on että ei mikään avioliitto toimi jos vain toisen napaa täytyy ajatella ja toinen siinä sitten kärvistelee useammankin vuoden.

Nyt jos voisin toisin päättää voisin ajatella ettei se seksi ole niin suuri "paha" etteikö siihen olisi voinut suostua, näkeehän se mies tietty että ei ole täysin mukana mutta jos pettämisen voisi estää sillä että olisi suostunut, enpä olisi epäröinyt.

Tämä on nyt tätä jossittelua minun kohdallani enää kun kaikki on jo tapahtunut mutta mieti nyt mihin teidän suhteenne voi ajautua sinun omanapaisuuteisi vuoksi...

Ei kuule meillä auta mitkään temput. Ja itsetyydytys ei ole sama asia. Minusta suhteessa ollessaan kumppani on vastuussa myös parinsa seksielämästä!

Ja mua ainakin masentaa samassa tilanteessa ihan vaan se, ettei mies tule ja tee aloitetta. Että mun pitää aina lämmitellä se. Ah miten ihanaa oliskin, jos se joskus vaan spontaanisti tulisi ja ottaisi mut. Miten halutuksi ja haluttavaksi tuntisinkaan itseni.

En oikeasti pystyisi pettämään, mutta olen alkanut ymmärtää niitä, jotka niin tekevät! Ja kun mies ei mene edes lääkäriin..ei hae apua. Ei ole mitään masennuslääkkeitäkään. Tätä kestänyt 4 vuotta! Kauanko mun "rajoitettava"itseäni? Eroko ainut ratkaisu?

En oikeasti pystyisi pettämään, mutta olen alkanut ymmärtää niitä, jotka niin tekevät! Ja kun mies ei mene edes lääkäriin..ei hae apua. Ei ole mitään masennuslääkkeitäkään. Tätä kestänyt 4 vuotta! Kauanko mun "rajoitettava"itseäni? Eroko ainut ratkaisu?
Mä lopetin kolmen vuoden suhteen siihen kun seksiä ei ollut juuri lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielensä pahoittanut:
miehelleni ei riitä seksi pääsääntöisesti 1-2 krt viikossa,minulle riittää.
tästä tulee usein kismaa.. mies penää miksi minä en halua. syy yksinkertaisesti vaan se ettei mua huvita! mä voin todella huonosti henkisesti vakavan masennuksen ja uupumuksen vuoksi, siksi tuntuukin pahalle kun mies osoittaa mieltää näin suhteellisen pienen asian vuoksi:(

Eilen illalla taas yritti seksiä,sanoin etten halua nyt. taas alkoi sama penääminen MIKSI .. ja sanoi että jos mun halujen mukaan laskettaan seksikerrat,niitä ei olisi yhtään!! tuntui tosi pahalle tuo lause,ikäänkuin olisin vastentahtoisesti suostunut seksiin,haluamatta kuitenkaan. sitten suutahti siitä kun loukkaannuin vähän tuosta kommentista, olen kuulemma tosikko..

ei se mikään pieni asia ole:kieh: kokemusta on mutta toisin päin kun teillä!

Meillä taas tuo on toisinpäin! Minä haluaisin useammin kun, kerran kahdessa viikossa.Vaikka joka päivä.Mies ei. Torjutuksi tuleminen tuntuu tosi pahalta! Mietin aina että mikä minussa on vikana kun en kelpaa.Syytän itseäni tästä kaikesta,vaikka kai miehetkin voi olla haluttomia? Ero käynyt mielessä monta kertaa,tuntuu että ei elämässä ole mitään järkeä jos ei edes seksiä saa,elämän suuria nautintoja!