Kun lähdetään synnäriltä kotiin toisen lapsen kanssa, miten olette tehneet???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh, musta ihan hassua ettei esikoinen sais tulla hakemaan pikkusiskoa tai -veljeä. Meillä alle kaks vuotias kävi samana päivänä katsomassa kun pikkusisko oli syntynyt ja seuraavana päivänä tottakai oli hakemassa pientä kotiin. Voi olla että tää oli mulle ihan itsestään selvää kun meillä ei noita hoitajia juurikaan oo.

Isommat aina saaneet valita lelukaupasta jotain kun uusi vauva saapunut,sen kunniaksi että ovat tulleet isoveljeksi tai siskoksi:)Lapsia jo 5 ja aina ollut tuo perinne:)Ja kyllä pienenmät ovat olleet mukana hakemassa minut ja vauvat kotiin ja kaikki sisarukset ovat vieraileet synnärillä myös.

pitää toista tässä vähän itseää, ettei kaikki pidä mua ihan hirviönä :D (kun monikaan ei tätä mun tekstiä bongaa täältä seasta, lukevat vaan alotuksen)
mä oon vissiin vähä liian nöyrä sitten, ku ekana tuli mieleen, että esikoisesta on jotaki harmia ja haittaa siellä, pyörii hoitajien jaloissa ym :ashamed: joo, kyllä tässä alkaa tulla kanssa siihen tulokseen, että mukaanhan se on otettava!! rupes itseasiassa oikeen sääli käymään, jos ei otettaskaan :D

• Tykkää
Reactions: Madicken04
2v on ollut mukana kunmallakin kerralla kun sen ikäinen sisarus on ollut,se on kuitenkin sen verran jännä paikka että hyvin on mennyt reissu lähinnä ihmetellessä (meillä ei ole sisarukset olleet katsomassa vauvaa sairaalassa muuten,joten se on myös minua halaillessa se ensimmäinen näkeminen)

Yhteistyössä