N
nnn
Vieras
Meillä esikoinen kohta 5v ja tälläinen tapaus. Uhmaa ei oo koskaan ollut,uskoo ensimmäisellä kerralla kun kielletään,koskaan ei valita/vingu mistää ym...
Itkeä ei ees osaa,vaan jos sattuu jonnekkin ni on sellasta tekoitkua.
Omaa tahtoa ei oo ollenkaan,kaverit huomaa,että on kiltti ja kiusaavat..
Olis luullut,että on unelmatapaus
Mutta tytöllä on ymmärtämisessa vaikeksia.
Ei osaa oikeen käyttää saksia,kynää on just oppinut pitänään oikeen käsissä,syöminen on ruvennut jotenki sujumaan,piirtäminen on pelkkää suttua..
Eikä ymmärrä yksinkertasia asioita.. Ja siis tarkoitan sellasia päivänselviä asioita.
Mistä toi voi johtua?
5v neuvolaa on nyt aikaistettu kuukaudella,että päästään tutkimaa mistä on kyse.
Itkeä ei ees osaa,vaan jos sattuu jonnekkin ni on sellasta tekoitkua.
Omaa tahtoa ei oo ollenkaan,kaverit huomaa,että on kiltti ja kiusaavat..
Olis luullut,että on unelmatapaus
Mutta tytöllä on ymmärtämisessa vaikeksia.
Ei osaa oikeen käyttää saksia,kynää on just oppinut pitänään oikeen käsissä,syöminen on ruvennut jotenki sujumaan,piirtäminen on pelkkää suttua..
Eikä ymmärrä yksinkertasia asioita.. Ja siis tarkoitan sellasia päivänselviä asioita.
Mistä toi voi johtua?
5v neuvolaa on nyt aikaistettu kuukaudella,että päästään tutkimaa mistä on kyse.