H
hullu
Vieras
Tämä on tapahtunut ihan parin viikon sisään, on mulla toki vielä tunteitakin, mutta tuntuu vaan että mitä vähemmän sitä näkee niin sitä parempi. En edes oikeen osaa selittää mistä tämä johtuu, mutta sen voin sanoa että ilmani aivan niinkuin salama kirkkaalta taivaalta! Voiko johtua e-pillereiden aloituksesta? Jotenkin kaikki sen tekemiset ärsyttää, koko olemus yököttää ja haluaisin vaan muuttaa omaan auntoon olemaan rauhassa..
Eihän tää oo normaalia? Yks iso ällötyksen aihe on kuitenkin se, että ukko kyllä nauraa muiden jutuille ja kuuntelee niitä, mut ei huomioi mua ollenkaan. Että tavallaan tää mustasukkaisuutta, mut voiko sen tuntea ihan fyysisenä puistatuksena ja yökötyksenä?