S
Sydän särkynyt
Vieras
Me ollaan miehen kans oltu 9v yhdessä. Meillä on yhteinen omistusasunto ja lapsikin. Olimme ylä-asteella kun aloimme olla kimpassa. Aina ollaan oltu molemmat tyytyväisiä tähän ja eipä me riidelläkään, lukuunottamatta pieniä kahnauksia jotka kai kuuluukin parisuhteeseen. Ei siis riitoja, pettämistä.. Molemmat käy töissä ja raha-asiat hoidetaan fiksusti ja vapaa-aikaakin molemmat saavat omiin juttuihin. Mies on aina ollut hiljainen ja rauhallinen. Kilttikin. Ei koskaan ole edes huutanut minulle. Viihtyy paljon kotona eikä ole koskaan kauheasti mennyt edes viihteelle. Jos niin todella harvoin. Nyt hän ilmoitti n. viikko sitten että rakkaus minua kohtaan on sammunut. Ei tunne mitään muuta kuin että oltaisiin kämppiksiä. Sanoi että haluaisi asua kuitenkin yhdessä toistaiseksi. Varmaan lapsen vuoksi koska yhteiselo silti sujuu ja lapsella on hyvä meidän kanssa näin. Itsellä on silti aika vaivaantunut olo kokoajan kun tiedän että ei tunne mitään. Elättelen kovasti toivoa siitä että voisimme vielä yrittää ja jatkaa. Sanoikin, että ei sitä tiedä vaikka voisikin. Ollaan nyt siis erossa mutta asutaan yhdessä. Seksiä on ollut silti ja sanoikin, että haluaa minua samalla tavalla kuin ennenkin. Välittääkin. Ja rakastaa jollain tavalla. Hänen kanssa on vaikea jutella koska on huono puhumaan. Ei osaa pukea ajatuksia sanoiksi. Nyt sitten kokoajan vaivaa tämä tilanne. Rakastan häntä ja tätä meidän perhettä ja tahtoisin kaiken palaavan vain ennalleen. En osannut tällaista aavistaa. Pudotti tän uutisen ku pommin taivaalta. Voidaan tässä kuulemma nyt asua yhdessä ja katsoa jos tilanne muuttuisi. Huomioi kyllä mua kotona jonkun verran esim. suukoin ja halauksin. En tiedä mitä ajatella. Kertokaa nyt mitä teen? Varma tapa saada toinen uudelleen kiinnostumaan? Vai luovutanko ja muutetaan lapsen kanssa omaan kotiin?