?
....
Vieras
kannattas ottaa ihan tosissaan puheeksi tuo. Kysyt vaan että haluatko ikinä naimisiin tai haluatko lapsia? Enkä halua vastaukseksi no ehkä joskus myöhemmin tai emmä tiiä. Vaan ihan kunnon vastauksen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:kannattas ottaa ihan tosissaan puheeksi tuo. Kysyt vaan että haluatko ikinä naimisiin tai haluatko lapsia? Enkä halua vastaukseksi no ehkä joskus myöhemmin tai emmä tiiä. Vaan ihan kunnon vastauksen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen 22, mies pari vuotta vanhempi ja yhdessä oltu reippaat 3 vuotta. ja niinkuin sanoin, mun ei tarvitse kaikkea tuota saada heti mutta vähän harmittaa ettei se kihlauskaan miestä yhtään kiinnosta... eikä osaa siitä juuta eikä jaata sanoa.
liikaa jo odottelua mun mielestä :snotty:
Eipä niitä miehiä, joita kiinnostaa kotileikit alle kolmekymppisenä, kauhean helposti löydy, täytyy olla paljon hyvää tuuria matkassa (että se mies olis muutenkin hyvä). Moni löytää vasta ihan viime tipassa että ehtii lapsia saada juuri ja juuri. Ei mitään takeita siis ap. että se seuraava olis yhtään valmiimpi sitoutumaan sinuun. Miehillä kun ei tuo biologinen kello tikitä niin voimakkaasti, niin tuppaavat venyttämään nuoruuttaan.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen 22, mies pari vuotta vanhempi ja yhdessä oltu reippaat 3 vuotta. ja niinkuin sanoin, mun ei tarvitse kaikkea tuota saada heti mutta vähän harmittaa ettei se kihlauskaan miestä yhtään kiinnosta... eikä osaa siitä juuta eikä jaata sanoa.
liikaa jo odottelua mun mielestä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Nyt olisi kyllä syytä hälytyskellojesi soida ja kovaa. Näitä tapauksia on nähty vaikka kuinka paljon. Ensin sinä odottelet kiltisti miehen mielen muuttumista nelikymppiseksi. Sitten mies löytää uuden naisen ja paukkaa tämän kanssa saman tien naimisiin ja lapsikin on vielä tulossa samaan syssyyn. Sinä jäät katkerana nuolemaan näppejäsi. Lapsentekoikä alkaa olla jo ohi, eivätkä miesmarkkinatkaan enää siinä iässä ole kummoiset. Korkeintaan äitipuoleksi voit kelvata jonkun lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja ....:kannattas ottaa ihan tosissaan puheeksi tuo. Kysyt vaan että haluatko ikinä naimisiin tai haluatko lapsia? Enkä halua vastaukseksi no ehkä joskus myöhemmin tai emmä tiiä. Vaan ihan kunnon vastauksen
Parempi olisi kysyä, että haluatko ikinä naimisiin MINUN kanssani ja haluatko lapsia MINUN kanssani.
Voihan se mies näitä asioita haluta, mutta jonkun muun kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin, kyllähän se sitten joskus mutta ei vielä.... kuinka kauan sitä viitsii ootella kun itse tietää mitä elämässä haluaa
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Mun mielestä kuulostaa oudolta jos mies ei halua mitään noista asioista sun kanssa. Ikävä sanoa näin suoraan, mutta tuntuu että ehkä se mies ei ole SE mies sulle. Parempi kun löytäsit jonkun joka rakastaa sua aivan hirvittävästi ja sä sitä ettekä muuta haluakaan kuin yhteisen elämän.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Mun mielestä kuulostaa oudolta jos mies ei halua mitään noista asioista sun kanssa. Ikävä sanoa näin suoraan, mutta tuntuu että ehkä se mies ei ole SE mies sulle. Parempi kun löytäsit jonkun joka rakastaa sua aivan hirvittävästi ja sä sitä ettekä muuta haluakaan kuin yhteisen elämän.![]()
en mä epäile etteikö mies mua rakastais. tai etteikö se haluaisi mun kanssa yhteistä elämää, kysymys on ennempi siitä että mahtaako meillä halut kohdata sen suhteen minkälaista aatellaan sen yhteisen elämän olevan...
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Mun mielestä kuulostaa oudolta jos mies ei halua mitään noista asioista sun kanssa. Ikävä sanoa näin suoraan, mutta tuntuu että ehkä se mies ei ole SE mies sulle. Parempi kun löytäsit jonkun joka rakastaa sua aivan hirvittävästi ja sä sitä ettekä muuta haluakaan kuin yhteisen elämän.![]()
en mä epäile etteikö mies mua rakastais. tai etteikö se haluaisi mun kanssa yhteistä elämää, kysymys on ennempi siitä että mahtaako meillä halut kohdata sen suhteen minkälaista aatellaan sen yhteisen elämän olevan...
Luin sun aloituksen uudelleen ja olin ymmärtäny väärin. Luulin siis ettei halua edes asua kanssasi samassa osoitteessa. Sun pitää miettiä että rakastatko miestä niin paljon että olet mahdollisesti valmis luopumaan noista muista asioista jos niitä haluat.