kun mies ei halua edetä suhteessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodatus - turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuodatus - turhis

Vieras
Löysin ihana rivarikämpän mutta mies ei halua muuttaa. Ei halua lainaa penniäkään. Se ei halua mennä kihloihin, ei naimisiin. Lapsia ei voi kuvitellakkaan vielä 10 vuoteen....

ja mä niin haluaisin jo kaikkea tollasta. (ei nyt kaikkea kerralla mut...)muuten meillä kyllä menee hyvin.

ettet huomaan elämäsi menneen hukkaan sit 10v päästä

Alkuperäinen kirjoittaja vuodatus - turhis:
Löysin ihana rivarikämpän mutta mies ei halua muuttaa. Ei halua lainaa penniäkään. Se ei halua mennä kihloihin, ei naimisiin. Lapsia ei voi kuvitellakkaan vielä 10 vuoteen....

ja mä niin haluaisin jo kaikkea tollasta. (ei nyt kaikkea kerralla mut...)muuten meillä kyllä menee hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin, kyllähän se sitten joskus mutta ei vielä.... kuinka kauan sitä viitsii ootella kun itse tietää mitä elämässä haluaa

joskus se sitten joskus tarkoittaa et joo kyl mä niitä joskus tahdon, mut en sun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
muuten menee hyvin? Mut mitää ei haluu sun kans?

niin meillä on hyvä suhde mutta mies haluaa vielä lykätä kaikkea (kihloja, lapsia, omaa asuntoa) ja mulla taas on jo kello alkanut tikittää noiden suhteen. Ei niin ettäkö tässä ei aikaa olisi vielä reippaasti, mutta olisi se kiva seuraavalla tasolle viedä tää suhde jo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Musta ihan alkaa tuntua, että ap:lla on oikeesti aikaa odotella se 10 vuotta. :D

? no jos biologiaa miettii ni on aikaa, mutta en missään nimessä tahdo odottaa kymmentä vuotta kun itse olen valmis.

vaiha mies. minä ainakin uskon, ku on menny se 10 vuotta, niin kysyt niitä lapsia,kihjola yms, niin se sanoo, että ootetaan vielä pari vuotta... eli se vaan pitkittyy ja pitkittyy

kuule ap, minun kaveri on nyt 10 vuotta ootellu noita samoja juttuja. kihloissa ovat kyllä mutta eivät ole aviossa koska mies haluaa maistraattihäät ja nainen kirkkohäät eikä kumpikaan voi taipua. viimiset viis vuotta mies on sanonu ystävälleni että kyllä niitä lapsia hankitaan sitten "joskus"... mutta tällä hetkellä seksiäkään ei ole ollut yli puoleentoista vuoteen koska miestä "ei kiinnosta"

että mieti ap. jos oot lähemmäs 30 kun 20-vuotias niin eikö ois aika nostaa se kissa pöydälle ja sanoa että mitä sinä haluat ja jos ei mies halua samoja niin lusikat jakoon vaan.

Musta ihan alkaa tuntua, että ap:lla on oikeesti aikaa odotella se 10 vuotta. :D

ootanko mä turhaan, vai onko vielä aikaa

Vastaus: ootat turhaan! Jos jotain haluat elämässä, ota se! Tässä tapauksessa mies, joka haluaa NYT samoja asioita kuin säkin haluat NYT!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kuule ap, minun kaveri on nyt 10 vuotta ootellu noita samoja juttuja. kihloissa ovat kyllä mutta eivät ole aviossa koska mies haluaa maistraattihäät ja nainen kirkkohäät eikä kumpikaan voi taipua. viimiset viis vuotta mies on sanonu ystävälleni että kyllä niitä lapsia hankitaan sitten "joskus"... mutta tällä hetkellä seksiäkään ei ole ollut yli puoleentoista vuoteen koska miestä "ei kiinnosta"

että mieti ap. jos oot lähemmäs 30 kun 20-vuotias niin eikö ois aika nostaa se kissa pöydälle ja sanoa että mitä sinä haluat ja jos ei mies halua samoja niin lusikat jakoon vaan.

mä olen lähemmäs 20 kuin 30. mutta en halua 30 vuotiaana herätä siihen että tajuan, ettei miehellä ole aikomustakaan mennä mun kanssa naimisiin tai ostaa taloa.... niinkuin kaverillesi on käynyt. Ehkä tämä kaivertaa mua nyt siksi myös että kaikki ystävät ympärillä alkaa mennä naimisiin ja saamaan lapsia ja rakentamaan taloa.... itse vaan haaveilee vieressä

Alkuperäinen kirjoittaja rohkaiseva neuvo:

ootanko mä turhaan, vai onko vielä aikaa

Vastaus: ootat turhaan! Jos jotain haluat elämässä, ota se! Tässä tapauksessa mies, joka haluaa NYT samoja asioita kuin säkin haluat NYT!

Jos ap miehineen on vaikkapa 18v. ja ovat olleet yhdessä jotain vuoden, niin enpä menis ihan tuollaistakaan neuvoa jakamaan. Voi olla vähissä edes suht omanikäiset miehet, jotka haluaa NYT rivarin, kihloihin ja lapsen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

mä olen lähemmäs 20 kuin 30. mutta en halua 30 vuotiaana herätä siihen että tajuan, ettei miehellä ole aikomustakaan mennä mun kanssa naimisiin tai ostaa taloa.... niinkuin kaverillesi on käynyt. Ehkä tämä kaivertaa mua nyt siksi myös että kaikki ystävät ympärillä alkaa mennä naimisiin ja saamaan lapsia ja rakentamaan taloa.... itse vaan haaveilee vieressä

Minkä ikäinen sun mies on? Jotkut vaan kypsyy hitaammin, jotkut ei ikinä. Ei siitä ainakaan hyvä tule, jos painostat toista asioihin, joihin hän ei koe vielä olevansa kypsä. Jos suhde on hyvä, niin anna nyt alkuun vaikka joku aikaraja, mihin asti voit odottaa vaikkapa tuota kihloihin menoa.

olen 22, mies pari vuotta vanhempi ja yhdessä oltu reippaat 3 vuotta. ja niinkuin sanoin, mun ei tarvitse kaikkea tuota saada heti mutta vähän harmittaa ettei se kihlauskaan miestä yhtään kiinnosta... eikä osaa siitä juuta eikä jaata sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
olen 22, mies pari vuotta vanhempi ja yhdessä oltu reippaat 3 vuotta. ja niinkuin sanoin, mun ei tarvitse kaikkea tuota saada heti mutta vähän harmittaa ettei se kihlauskaan miestä yhtään kiinnosta... eikä osaa siitä juuta eikä jaata sanoa.

liikaa jo odottelua mun mielestä :snotty:

Eipä niitä miehiä, joita kiinnostaa kotileikit alle kolmekymppisenä, kauhean helposti löydy, täytyy olla paljon hyvää tuuria matkassa (että se mies olis muutenkin hyvä). Moni löytää vasta ihan viime tipassa että ehtii lapsia saada juuri ja juuri. Ei mitään takeita siis ap. että se seuraava olis yhtään valmiimpi sitoutumaan sinuun. Miehillä kun ei tuo biologinen kello tikitä niin voimakkaasti, niin tuppaavat venyttämään nuoruuttaan.

se on sulle väärä mies ap!