Mua sitten ärsyttää tuollaset "mielipiteet". Sillon kun mies haluaisi ko. tilanteessa pitää lapsen mutta nainen ei, niin kailotetaan kuinka "kroppa on naisen ja nainen saa itse päättää". Sitten jos mies ei isäksi (ymmärrettävästi) haluaisi alkaa, niin "no rahallinen velvoite siittäjällä kuitenkin on". Joo ymmärrän naisena ja äitinä että on se pikkusen eri naisen tehdä lapsi vasten tahtoaan kuin miehen, mutta ihan turha alkaa moralisoimaan että kun ""mies" on yhdyntään osallistunut, on hän ottanut niskoilleen ne mahdolliset seuraukset mitä siitä voi tulla". Näin varmaan yhden illan jutuissa ilman ehkäisyä (jolloin syy ihan 50:50), mutta jos seurustelusuhteessa pillereistä huolimatta käy vahinko niin en alkaisi miestä syyttämään.
Onneksi ap vaikuttaa kuitenkin varsin järki-ihmiseltä. Jos et aio mitään velvotteita miehelle asettaa niin tee se heti alkuun selväksi. Ei sitten tunnu miehestä ihan niin kauhealta. Mun kaverilla oli vähän sama kuvio, ja kyllä se isä sitten lapsesta kiinnostui kun se oli syntynyt. Mutta ei kannata tosiaan odottaa liikoja niin ei pety. Tärkeintä on saada sen miehen kanssa asiat selviksi niin ettei ole kiusallista törmäillä siellä pienellä paikkakunnalla.