kun mies ei osaa sängyssä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olenko mä ainoa, joka ei tajunnut tästä juuri mitään? Millään napeilla miestä mitään hyvää rakastelijaa tehdä...

Kun tuli napit mieskin halusi panostaa minun tyytyväisyyteen ja minä hänen!
En voinut panostaa hänen tyytyväisyyteensä aikaisemmin,koska hän tuntui "kiihottuvan" jo pelkästä suukosta ja pam...se oli siinä...hän ns "sai"
Minä taas en halunnut,että hän koskee minuun mitenkään,kun ei ikinä tiennyt koska "se" taas tapahtuu hänellä

Kun tuli napit mieskin halusi panostaa minun tyytyväisyyteen ja minä hänen!
En voinut panostaa hänen tyytyväisyyteensä aikaisemmin,koska hän tuntui "kiihottuvan" jo pelkästä suukosta ja pam...se oli siinä...hän ns "sai"
Minä taas en halunnut,että hän koskee minuun mitenkään,kun ei ikinä tiennyt koska "se" taas tapahtuu hänellä

mukavaa kuulla että saitte avun :)

en osaa sanoa onko meillä kysymys ennenaikaisesta siemensyöksystä, vai onko vain alkuhuuman voimakasta kiihottumista, mikä johtaa kovin nopeaan laukeamiseen? mutta joo, olisi niin paljon muutakin mukavaa kuin se yhdyntä, mitä mies voisi tehdä...........................

Olenko mä ainoa, joka ei tajunnut tästä juuri mitään? Millään napeilla miehestä mitään hyvää rakastelijaa tehdä...
Noei tosiaan tehdä nappia painamalla mitään sänkyhirmua :D Miehille pitää kertoa ja näyttää mistä nainen tykkää ja pitää, ei se muuten tiedä.. Kuten ei nainenkaan tiedä kylmiltään että mitä miehelle pitää tehdä. Rohkeasti vain otat ohjat käsiisi kerrot ja näytät että mistä pidät ja mitä haluat että sinulle tehdään ;)

Olenko mä ainoa, joka ei tajunnut tästä juuri mitään? Millään napeilla miehestä mitään hyvää rakastelijaa tehdä...

No ei, mutta jos ongelma on ennenaikainen siemensyöksy, niin siihen se kai voisi auttaa? Napit siis. Jos taas mies on tyhmä eikä ymmärrä, että tarvii se nainen yleensä muutakin kuin pari vetoa niin siihen ei napit auta. :D No ei, vaan pitää vaan kertoa tosiaan mistä tykkää. :) Naiset tykkää niin eri asioista, että kai miesten on vaikea pysyä kärryillä joskus

Argh tosiaan. Oletko koskaan edes saanut miehen kanssa?

Kerro miehelle, että haluat rakastella pitempään. Kerro, että naisen orgasmi on ihan yhtä tärkeä kuin miehen. Naisen tyydyttäminen vie lisäksi yleensä enemmän aikaa kuin miehen. Kysy, nauttiiko mies seksistä ja onko hän täysin tyytyväinen sen suhteen. Vältä aiheuttamasta suorituspaineita. Kerro, ettei hänen tarvitse kestää puolta tuntia jyystöä, vaan että hän voisi ensin kosketella sinua niin että saat, ja sen jälkeen vasta miettiä omaa tulemistaan. Tai vaikka hän olisi jo tullutkin, olisi syytä jatkaa sinun kosketteluasi jos et ole jo tullut. Tosin taitaa vaatia harjoittelua se pelkkä koskettelukin, jotta tuloksia saisitte. Sattui jostain kohdalle tällainen linkki http: //2girl steachs exreview.blogspot.com/2010/02/do-you-makethese-10-mistakesthat-drive. html, siitä voisi olla apua monelle muullekin miehelle... En tiedä, onko noista sivulla markkinoiduista opetusvilmeistä mihinkään, mutta tämä vinkkilista vaikuttaa niiiiiiin tarpeelliselta.

On ihmeellistä, miten TYHMIÄ monet miehet olevat, kun kuvittelevat seksin (tarpeen) loppuvan siltä kertaa siihen kun hän tulee. Iloinen virne naamalla ollaan sitten tyytyväisiä eikä tule pieneen mieleenkään, että naisella jäi homma kesken, jos ehti kunnolla alkaakaan. "Onkohan sillä taas ne tulossa, kun on noin kiukkuinen.."

Mieheni oli seurusteluaikana todella huono sänkyhommissa. Harmitti, kunnes keksin aktin aikana hokea "aah, Veijolla on isompi, aah Pentillä on paksumpi". Mies otti onkeensa ja hankki peniksen kehittimen sekä laukeamista viivyttävää voidetta. Nyt on mukava rakastella.

Eikö miestä saa enää uudelleen vireeseen? Tavallisestihan toisella kierroksella mies kestää pidempään.
laukaise se ensimmäinen jotenkin muuten ja ota omasi siitä toisesta sitten.
Tietysti pitää saada mies hyväilemäänkin, mutta jos hän ei uskalla kun pelkää itse laukeavansa.

Jos sinulla on sopivaa "virettä" kuukautistesi aikana, niin sovi treffit siihen aikaan ja sano että nyt vain on pärjättävä hyväilyillä puolin ja toisin.

Näytä sille mistä pidät.
Puhu seksistä, mutta älä arvostele miestä (äläkä ainakaan sano, ettei "osaa" mitään)
Tyydytä myös itse itseäsi
Ota eka lasti suihin, tokalla kerralla kestää pidempään ;)

Mullon päinvastainen tilanne.. mies kestäis vaikka kakstuntia ja ittellä hajoo piakat. oikeesti en kestä niin kauaa. Entinen taas tuli liian nopeasti, mutta oikeesti se on jopa parempi.. aina pysty ottaan vaikka uusinnan perään. mutta nyt.. räplätä tai suuseksia se ei osaa edes kunnolla antaa, ollaan oltu vasta niin vähäna ikaa sänkypuuhissa että opettamalla toki oppii niinkun entisetkin.

Yhteistyössä