Kun mies on töissä tms., vihan tunteet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintoja

Vieras
Eli meillä on sellainen tilanne että mies on useasti jäänyt kiinni valehtelusta eri asioista ja silti väittää ettei valehtele ym. Menee ja tulee juuri kuin itse haluaa..kun kotona joskus ja on edes vähän mukavaa niin ajattelen kaiken olevan ok. ehkä sittenkin.. mMutta sitten kun jään yksin päivisin niin mietin vaan miehen jättämistä ja tuntuu että inhoan sitä yli kaiken..jos soittaa niin ei huvittaisi vastata sille jne. Välillä kun se on kotonakin ja jos jotain vaivautuu puuhumaan saatan ajatella päässäni että haista pa...,painu helvett..., odota vaan kun muutetaan pois jne.
Mies siis kohtelee kaikinpuolin minua aika huonosti(puhuu rumasti ym), ei auta missään lapsiin/kotiin liittyvässä..työn kertoo olevan kaikkein tärkeintä ja kavereiden kanssa menemisen.
Anteeksi mies ei ikinä pyydä mitään ja minä aina syyllinen , ja hän muka puhuu totta. En luota häneen yhtään ja ilman luottamusta en pysty välittämäänkään toisesta...kaikki on umpisolmussa ja jos yritän puhua miehen kanssa ei auta..ei se suostu, ja jos esim.sanon että mua masentaa tämä kaikki, ja olen stressaantunut jne.niin vastaus on yleensä niin minäkin ja jatkaa tekemisiään..eli kuittaa kaiken lyttäämällä minut.Hän ei tue minua missään, aina on vaan kyse hänestä tai jostakin muusta..minun jaksamistani hän ei yhtään ajattele..voiko tästä enää ikinä tulla mitään.

Kyllähän se niin on että sinä et pysty miestäsi muuttamaan. Ja miehen pitäisi tajuta se itse ja nähdä asioita myös sinun kannalta. Toivotaan, että näin tapahtuis, muuten ei taida asiat muuttua ainakaan parempaan. Tsemppiä ja jaksamisia sinulle!

Yhteistyössä