Kun mies sano, ettei enää rakasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Niin mitäs nyt?
En pysty ajattelemaan yhtään, kyyneet vaan valuu...Mitä mä teen ? Miten mä kerron lapselle? Miten tä ero hoidetaan? MITÄ MÄ TEEN?
Elämä romahti, mulla ei oo mitään muuta kuin perhe, mitä mä nyt teen?
Tiedän että ihmiset eroa, mutta muut, ei me. Ei meille olis pitäny käydä näin, ei...
Sanoka joku jotain, mä sekoan ihan just..

Sä selviät siitä. Paljon tulee käytännön asioita. Riippuen tietysti, oletteko avo- vai avioliitossa. Onko yhteistä omaisuutta jne. Pystyttekö hoitamaan asiat sovussa. Totta kai se on nyt shokki ja matto pois alta. Anna ajan hieman kulua ja anna itsellesi lupa olla pettynyt. Valoa tulee näkymään jossain vaiheessa. Usko pois. =)

Totean kliseisesti, että elämä jatkuu. Sinä selviät siiitä, kuten ovat selvinneet ihmiset sinua aiemmin ja kuten selviävät sinun jälkeesi.

Siis varmasti vuoden päästä "ollaan viisampia" Mut kun mulla ei oo ketään muuta kuin lapset ja mies (oli) . Mistä mä saan voimia, miten mä pystyn omilla käsillä hajottaa lasten maailman? Mut ei kai tunteille mahda mitään? Vai onko jotain vielä tehtävissä?
miten mä voin pelasta vielä tän kaiken?

Tavallaan asian ymmärtämistä hieman helpottaa se, että tuollaisessa tapauksessa kyse ei ole siitä, että miehen trakaus olisi yht'äkkiä loppunut, vaan siitä, että hänellä on toinen. Erossa kärsii kyllä joskus pitkäänkin, mutta selvittyään siitä on vahvempi ihminen.

[QUOTE="osmo";30810461]Tavallaan asian ymmärtämistä hieman helpottaa se, että tuollaisessa tapauksessa kyse ei ole siitä, että miehen trakaus olisi yht'äkkiä loppunut, vaan siitä, että hänellä on toinen. Erossa kärsii kyllä joskus pitkäänkin, mutta selvittyään siitä on vahvempi ihminen.[/QUOTE]

Ja tämänkö pitäisi lohduttaa tai helpottaa?

[QUOTE="osmo";30810506]Kyllä. Vika ei ole siinä, että ap ei olisi rakastettava, ja että miehen rakkaus olisi loppunut muuten vaan. Mies pettää ja sen takia miehen tunteet ovat tuollaiset.[/QUOTE]

Itselleni tuo jälkimmäinen olisi tuhat kertaa pahempi eikä sopuisaa eroa tulisi. En puhuisi miehelleni enää koskaan muuta kun pakolliset lasten vuoksi.

Yhteistyössä