A
A-p
Vieras
[QUOTE="miina";22626536]Nyt kun sieltä ne isovanhemmat kuolisikin, niin kamala asia kun se onkin, mutta mahdollinen...Lahjojen määrä "romahtaa" puoleen. Paikkaatko itse sitten sen lahjojen määrän lapsille, kun kuitenkin 40 lahjaa on aika tuntuvasti enemmän kuin 20? Lapset odottavat kuitenkin tuot mihin ovat totutetut. Kärjistetty kommentti, tiedän, mutta ehkä herättää huomioimaan mitä ylenpalttisuuden opetus voi tuoda mukanaan.[/QUOTE]
Eivät isovanhemmat sentään 20 pakettia hommaa. Vaan siihen on laskettu minun tädit ( 2kpl ), miehet täti + sedät ( 4 kpl ). Minun enot ( 2kpl ). Isovanhemmat ( miehen puolelta eronneet eli 3 taloutta ). Lasten kummit ( jokaisella 4 kummia ). Miehen sisarukset ja minun sisarukset ( yhteensä 3 kpl ).
Eivät isovanhemmat sentään 20 pakettia hommaa. Vaan siihen on laskettu minun tädit ( 2kpl ), miehet täti + sedät ( 4 kpl ). Minun enot ( 2kpl ). Isovanhemmat ( miehen puolelta eronneet eli 3 taloutta ). Lasten kummit ( jokaisella 4 kummia ). Miehen sisarukset ja minun sisarukset ( yhteensä 3 kpl ).