Kun oma ukko on alkanut puistattaan..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu

Vieras
Tämä on tapahtunut ihan parin viikon sisään, on mulla toki vielä tunteitakin, mutta tuntuu vaan että mitä vähemmän sitä näkee niin sitä parempi. En edes oikeen osaa selittää mistä tämä johtuu, mutta sen voin sanoa että ilmani aivan niinkuin salama kirkkaalta taivaalta! Voiko johtua e-pillereiden aloituksesta? Jotenkin kaikki sen tekemiset ärsyttää, koko olemus yököttää ja haluaisin vaan muuttaa omaan auntoon olemaan rauhassa.. :o Eihän tää oo normaalia? Yks iso ällötyksen aihe on kuitenkin se, että ukko kyllä nauraa muiden jutuille ja kuuntelee niitä, mut ei huomioi mua ollenkaan. Että tavallaan tää mustasukkaisuutta, mut voiko sen tuntea ihan fyysisenä puistatuksena ja yökötyksenä?
 
sanoisin että hormonit, ts. syy on pillereissä. mulla rengas oli erittäin hyvä ehkäsykeino, kun ei haluttanu ollenkaan.
mun mielestä mustasukkasuus voi ilmetä fyysisinä oireina, mulle käy niin kun mä raivostun, niin rupeen hikoamaan aivan hullun lailla
 
Mulla sama juttu, kun alotin pillerit, niinkun edellä kertoivat, ehkäisee liiankin tehokkaasti raskautumista! Niin lisänä edelliseen, koitin rengasta, se päästi vahingon läpi, eli se ei sitten enää ollut niin tehokas, sitäkään en siis suosittele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Voi johtua e-pillereistä...mulla ne ehkäisivät raskautta TOSI tehokkaasti: en päästänyt miestä lähelle ollenkaan :kieh: . Lisäksi kaikki muukin vitutti.

kiitos! Helpotti paljon kuulla, että voi johtua pillereistä, taidampa jättää nämä pois tämän liuskan jälkeen. Tai sit syön sen muutaman kuukauden satsin mitä ostin. Tää on kyllä aika pelottavaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mulla sama juttu, kun alotin pillerit, niinkun edellä kertoivat, ehkäisee liiankin tehokkaasti raskautumista! Niin lisänä edelliseen, koitin rengasta, se päästi vahingon läpi, eli se ei sitten enää ollut niin tehokas, sitäkään en siis suosittele.

No mulla ei vielä oo tuota haluttomuus juttua, kun vieläkin tuhruttaa.. Mutta siis kuka näitä myrkkyjä voi oikeesti syödä jos sivuvaikutukset on näin järkkyjä?
 
Mustasukkasuus voi tulla fyysisinä oireinakin esim. mulla tulee pää kipeeks ja alkaa huimaa ihan hirveesti. Johtuu pillereistä toi, ainakin luulisin kun ne saa aikaan kummiski sen et menee hormoni toiminta pikkasen sekasin.
 
Johtuu todennäköisesti niistä helskutin pillereistä. Minulle tuli raivokohtauksia kun exän kanssa ollessa söin pillereitä, kilarit tuli ihan mitättömistä asioista. Lopetettuani myös luonne tasaantui.
Vuosi sitten muka aloitin minipillerit ja VIIKOSSA huomasin (ja mieheni huomasi!) miten alakuloiseksi tulin, ja miten minua masensi/pelotti/itketti ilman mitään järkevää syytä. Viikko pillereiden lopetuksen jälkeen mieliala palasi omaksi pirteäksi itsekseen, joten LOPETA ne pilsut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
sanoisin että hormonit, ts. syy on pillereissä. mulla rengas oli erittäin hyvä ehkäsykeino, kun ei haluttanu ollenkaan.
mun mielestä mustasukkasuus voi ilmetä fyysisinä oireina, mulle käy niin kun mä raivostun, niin rupeen hikoamaan aivan hullun lailla

Mulla on alkanu tuleen sellaisia kunnon yökötyspuuskia ukkoa kohtaan. Olen melkein jo ehdottanut sille eroa, mut olen saanut pidettyä suuni kiinni. Ei kyllä olo ole normaali ollenkaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Johtuu todennäköisesti niistä helskutin pillereistä. Minulle tuli raivokohtauksia kun exän kanssa ollessa söin pillereitä, kilarit tuli ihan mitättömistä asioista. Lopetettuani myös luonne tasaantui.
Vuosi sitten muka aloitin minipillerit ja VIIKOSSA huomasin (ja mieheni huomasi!) miten alakuloiseksi tulin, ja miten minua masensi/pelotti/itketti ilman mitään järkevää syytä. Viikko pillereiden lopetuksen jälkeen mieliala palasi omaksi pirteäksi itsekseen, joten LOPETA ne pilsut!

Joo nämä on siis tullu heti viikon sisään kun aloitin nuo pillerit.. Päätä särkee, rintoja särkee, oksettaa.. ja lisäksi nuo psyykkiset oireet..
 
Ei tossa liuskassa ole onneksi enää kuin kaksi viikkoa jäljellä, en viiti niitä kesken lopettaa, kun ei tiedä sitten että kuinka kauan vuotaa... Harmi vaan, kun ei mikään muukaan ehkäisy käy!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla tuntuu tuolta enkä syö pillereitä.on jo pitemmän aikaa taas tuntunut.

no mulla saattoi olla aina viikko ennen menkkoja tämmöistä, mutta Paljon lievempänä. luultavasti estrogeeni ei sovi mulle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla tuntuu tuolta enkä syö pillereitä.on jo pitemmän aikaa taas tuntunut.

no mulla saattoi olla aina viikko ennen menkkoja tämmöistä, mutta Paljon lievempänä. luultavasti estrogeeni ei sovi mulle..

Mullaki on tuollasta ilman hormoniehkäsyäkin. Että puistattaa välillä ihan tosissaan... Just ennen menkkoja ja niiden aikana.
 
Tyhmä kyllä olin kun kuvittelin että tilanne olisi muuttunut, ei näiden kans pysy järjissään. Eivät ole koskaan mulle sopineet eivätkä näköjään sovi edelleenkään. Onneksi en ole helposti raskautuvaa sorttia muutenkaan, ehkä tässä se pari vuotta menee ilman ehkäisyä ollenkaan.
 
eikös mikään muu pillerimerkki kävis?? minäkin tuli ihan hulluksi aikasemmista pillereistä mut nää nykyset sopii..inhottavaahan se on kokeilla et mikä sopii ja mikä ei,mut on se sit helppo vaihtoehto ehkäsylle kun ne toimii.. lykkyä tykö :) ps.älä ny vielä heivaa ukkoas ;)
 

Yhteistyössä