Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai siis saa ottaa, mutta ottaako kukaan muu, vai oonko taas vähemmistönä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai siis saa ottaa, mutta ottaako kukaan muu, vai oonko taas vähemmistönä?
Saa kai sitä, mutta enpä ottaisi. Ihan vaan siksi ettei tule kenellekään mitään väärinkäsityksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mua ei oikeestaan mikään estä ottamasta muutamaa näinki kauniina päivinä![]()
Meillä alkoholi ei oo tabu!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai siis saa ottaa, mutta ottaako kukaan muu, vai oonko taas vähemmistönä?
Saa kai sitä, mutta enpä ottaisi. Ihan vaan siksi ettei tule kenellekään mitään väärinkäsityksiä.
Mutta jos asiat on perheessä kunnossa, eikä alko ole ongelma, ei tarvitse murehtia muiden mahdollisia väärinymmärryksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minun mielestäni juuri siellä rannalla pitää olla erittäin skarppina, joten ei alkoholia. Lapsi joutuu helposti veden alle, ja pieni epäröinti voi johtaa siihen ettet enää löydä lastasi sameasta vedestä. Eli ei alkoholia aisteja turruttamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minun mielestäni juuri siellä rannalla pitää olla erittäin skarppina, joten ei alkoholia. Lapsi joutuu helposti veden alle, ja pieni epäröinti voi johtaa siihen ettet enää löydä lastasi sameasta vedestä. Eli ei alkoholia aisteja turruttamaan.
öööh...
1 siideri siis turruttaa aistit? Etenkii jos sitä juo pitkään ja nautiskellen, eli vähintään tunnin?
Se on eri asia jos sitä on pullotolkulla ja yhen pullon huitasee 15 minutissa niin kyllä siinä rupee jo aistit turtumaan!
Siis näin ei tehä rantsussa! Joohan, kaikki?!
Noh... ihan noiden virallisten laskelmien mukaan ottaessani yhden tuopin keskiolutta promillemääräni on yli 0,5. Eli en saisi ajaa edes autoa. Enkä mä sitä tuoppiakaan viidessä minuutissa kiskaise.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minun mielestäni juuri siellä rannalla pitää olla erittäin skarppina, joten ei alkoholia. Lapsi joutuu helposti veden alle, ja pieni epäröinti voi johtaa siihen ettet enää löydä lastasi sameasta vedestä. Eli ei alkoholia aisteja turruttamaan.
öööh...
1 siideri siis turruttaa aistit? Etenkii jos sitä juo pitkään ja nautiskellen, eli vähintään tunnin?
Se on eri asia jos sitä on pullotolkulla ja yhen pullon huitasee 15 minutissa niin kyllä siinä rupee jo aistit turtumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:1 siideri siis turruttaa aistit? Etenkii jos sitä juo pitkään ja nautiskellen, eli vähintään tunnin?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Paristahan ap puhui ja kyllä, minulle nousee ainakin päähän 2 siideriä. Joskus jopa 1 riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minun mielestäni juuri siellä rannalla pitää olla erittäin skarppina, joten ei alkoholia. Lapsi joutuu helposti veden alle, ja pieni epäröinti voi johtaa siihen ettet enää löydä lastasi sameasta vedestä. Eli ei alkoholia aisteja turruttamaan.
öööh...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai siis saa ottaa, mutta ottaako kukaan muu, vai oonko taas vähemmistönä?
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai siis saa ottaa, mutta ottaako kukaan muu, vai oonko taas vähemmistönä?
sahikselleko menet
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mielestäni saa, mutta varaudu siihen, että palstalla joku tekee aloituksen otsikolla
Näin rannalla kauheuksia: joku äiti heilui siidereineen ympärikännissä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai siis saa ottaa, mutta ottaako kukaan muu, vai oonko taas vähemmistönä?
Mä en pysty juuomaan taskulämmintä siideriä, hellelämpimästä puhumattakaan :xAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Minä en taida kuulua mihinkään juoma keskusteluun sillä menee yhen siiderin nauttimiseen neljäkin tuntia! En juo humalan hakuisesti, enkä välitä edes pöhnästä!
Eikä pari ole kyllä noussut päähän vaikka ne 1-1,5 tunnissa ois huitassukin!
Siirryn vain piirtely hommiin, nää ei oo miuta varten:wave: