Kun on lasten kanssa rannalla, saako ottaa pari siideriä?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Minä en ota ja kyllä nokan varttani pitkin katsoisin jos rannalla näkisin sellaisen äidin joka siideriä vetää kun lapset mukana.

Noh, en mä nyt varsinaisesti rannassa seiso, ja samalla vedä lonkeroa, ja huuda kersoille, että tulkaa rantaan päin :) Mutta mä en känniin kahdesta sidukasta tule, enkä niitä puoleen tuntiin oo kiduksiini kaatanu.

Riippuu lasten iästä ja siitä ovatko he uimataitoisia. Omien lasteni kanssa en ottaisi sitä siideriä siellä rannalla, jos lapset olisivat uimassa.
Vaikken humalaan yhdestä tulisikaan voi joskus yksikin siideri ramaista mukavasti ja vaivuttaa etenkin kuumalla sellaiseen suloiseen raukeuteen, jossa ei voi olla niin skarppina kun veden äärellä pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Riippuu lasten iästä ja siitä ovatko he uimataitoisia. Omien lasteni kanssa en ottaisi sitä siideriä siellä rannalla, jos lapset olisivat uimassa.
Vaikken humalaan yhdestä tulisikaan voi joskus yksikin siideri ramaista mukavasti ja vaivuttaa etenkin kuumalla sellaiseen suloiseen raukeuteen, jossa ei voi olla niin skarppina kun veden äärellä pitäisi.

Isoja molemmat jo, 8 ja 9v. Uivat kuin kalat. Ja ilman 2 siideriäkään, en heitä rannalla sen kummemmin enää vahdi, otan arskaa ja luen, välillä vilkaisen, missä kirmaavat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
mä en vaan jaksa ymmärtää onko ihan ylivoimaista käydä lasten kanssa siellä rannalla ilman sitä siideriä tai kaljaa tai mitä promille juomaa nyt vain :headwall: :headwall:

Ei se ylivoimaista oo, mutta ei siihenkään maailma kaadu, jos joskus rannalla pari siideriä huitaisee kitusiinsa.

Peesi.Sitäpaitti julkijuopottelu on kiellettyä.Käytä nyt ap järkeäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Mua ei oikeestaan mikään estä ottamasta muutamaa näinki kauniina päivinä :D
Meillä alkoholi ei oo tabu!

Mielummin alkoholia kuin tabuja. Se se vasta kuule vaarallista on. Ajattele jos torkahdat ja lapset hukkuu sillä välin.

Isoja molemmat jo, 8 ja 9v. Uivat kuin kalat. Ja ilman 2 siideriäkään, en heitä rannalla sen kummemmin enää vahdi, otan arskaa ja luen, välillä vilkaisen, missä kirmaavat.

Eikös se ollut viime kesänä kun taas pari tuonikäistä hukkui Vuosaaresa. Joka kesä varmaan hukkuu uimataitoisia lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinde:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
mä en vaan jaksa ymmärtää onko ihan ylivoimaista käydä lasten kanssa siellä rannalla ilman sitä siideriä tai kaljaa tai mitä promille juomaa nyt vain :headwall: :headwall:

Ei se ylivoimaista oo, mutta ei siihenkään maailma kaadu, jos joskus rannalla pari siideriä huitaisee kitusiinsa.

Peesi.Sitäpaitti julkijuopottelu on kiellettyä.Käytä nyt ap järkeäs.

Parin siiderin juominen on eri asia kun juopottelu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikös se ollut viime kesänä kun taas pari tuonikäistä hukkui Vuosaaresa. Joka kesä varmaan hukkuu uimataitoisia lapsia.

Eiks ne olleet jo teinejä?

[

Vahinko ei tule kello kaulassa... Vahinko voi sattua, vaikka seisoisin lasten vieressä 24/7.

Luultavimmin ei satu, jos olet tarkkana vieressä.

Mamma helteessä siidereissään, lapset uimassa, ei hyvä.

[

Meinaat että rupeisin rantavedessä seisomaan, ja vahtimaan 8-ja 9-vuotiaita..Ootas, en.

Voit istua rannalla ja katsella kun lapset uivat. No, jokainen tekee omat ratkaisunsa. harvemminhan niitä onnettomuuksia sattuu, mutta on asioita, joiden kanssa on niin tyhmää riskeerata. Ne lapset ja niiden henki on sun vastuulla.

[

Vahinko ei tule kello kaulassa... Vahinko voi sattua, vaikka seisoisin lasten vieressä 24/7.

en antaisi IKINÄ itselleni anteeksi, jos lapseni hukkuisi minun juodessa sidukkaa rannall!! antaisitko SINÄ?

vaikken mikään absolutisti ole, ja olen usein ottanutkin yhden sidun mukaan rantsulle, minunkaan lapseni ei ole enää taaperoita. ihmettelen tätä kommentia suuresti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minun mielestäni juuri siellä rannalla pitää olla erittäin skarppina, joten ei alkoholia. Lapsi joutuu helposti veden alle, ja pieni epäröinti voi johtaa siihen ettet enää löydä lastasi sameasta vedestä. Eli ei alkoholia aisteja turruttamaan.

öööh...
1 siideri siis turruttaa aistit? Etenkii jos sitä juo pitkään ja nautiskellen, eli vähintään tunnin?
Se on eri asia jos sitä on pullotolkulla ja yhen pullon huitasee 15 minutissa niin kyllä siinä rupee jo aistit turtumaan!
Siis näin ei tehä rantsussa! Joohan, kaikki?!

Paristahan ap puhui ja kyllä, minulle nousee ainakin päähän 2 siideriä. Joskus jopa 1 riittää.

ei hyvää päivää kuolen nauruun

[

Meinaat että rupeisin rantavedessä seisomaan, ja vahtimaan 8-ja 9-vuotiaita..Ootas, en.

Ja ainoa tekeminen mitä keksit on juoda litra siideriä/kaljaa?

[

Voit istua rannalla ja katsella kun lapset uivat. No, jokainen tekee omat ratkaisunsa. harvemminhan niitä onnettomuuksia sattuu, mutta on asioita, joiden kanssa on niin tyhmää riskeerata. Ne lapset ja niiden henki on sun vastuulla.

Vaikka en sitä siideriä, ottaiskaan yleensä makaan ja luen, ja välillä vilkaisen, mitä lapset hommaa. Ja en mä todellakaan joka kerta siideriä siellä ota.

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Mua ei oikeestaan mikään estä ottamasta muutamaa näinki kauniina päivinä :D
Meillä alkoholi ei oo tabu!

Mielummin alkoholia kuin tabuja. Se se vasta kuule vaarallista on. Ajattele jos torkahdat ja lapset hukkuu sillä välin.

No toivottavasti kukaan äiti ei torkahda rannalla jos lapset mukana!

Yhteistyössä