kun on tuo, että voi lahjottaa lapsille lahjoja joilla ei ole varaa muuten saada lahjoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hah

Vieras
Tänään citymarketissa oli joku sellanen kyltti tuosta ja joku ihminen paketoimassa lahjoja. Teki mieli hirveesti ostaa jollekki köyhän perheelle lapselle joku lahja, mutta kun ei itelläkää ole siihen varaa.
Joskus jos voittas lotossa.. :)

mä en osta noihin lahjoja ihan vain siksi että varmasti monessa perheessä vanhemmat muuttaa lapsen saamat lahjat rahaksi jos vain on mahdollista. enkä oikein ole keksinyt mitä huonosti myytävää mutta lapselle mieluista voisi lahjaksi laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
mä en osta noihin lahjoja ihan vain siksi että varmasti monessa perheessä vanhemmat muuttaa lapsen saamat lahjat rahaksi jos vain on mahdollista. enkä oikein ole keksinyt mitä huonosti myytävää mutta lapselle mieluista voisi lahjaksi laittaa.

Ei kai oikeesti? Tosi törkeetä... Itsekin tuossa ketjussa mutta en todellakaan myy lasten lahjoja.

Me ollaan saatu sieltä viime vuonna lapsille paketit eikä todellakaan ole tullut mieleen niitä muuttaa rahaksi... Mistä sulle on tommonen käsitys tullut??

No toisaalta, onko sillä väliä? Perhettähän siinä autetaan. Vai ajatteletko että kaikissa köyhissä perheissä rahat käytetään viinaan ja tupakkaan ja lapsilla on mahdollisimman kurjat olot. Silloin ei kannata mitenkään heitä auttaa, kun kaiken voi muuttaa halutessan rahaksi?

Yhteistyössä