Kun paino ei nouse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neeuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neeuli

Jäsen
21.05.2011
104
0
16
Nyt on menossa viikot 27+3 ja mun paino ei ole ollenkaan noussut.
Syön ihan normaalisti enkä mielestäni liiku enempää ku yleensä.
Ekassa raskaudessa tähän menessä oli tullut jo 6 kiloa lisää ja toisessa 7 kiloa.

Onko muilla ollut tälläistä?

Paljonko sun paino sit on? Mulla vasta puoliväli kohta, paino ei ole noussut. Mutta omaa painoa on jo ihan tarpeeksi niin ei tarviiskaan montaa kiloa tulla. Ja onhan sulla vielä aikaa. :)

kun eka kerran kävin neuvolassa niin painoni oli 77kg.
neuvola täti ei vaan oikein tykkää ku paino ei nouse mutta ei kait sitä voi alkaa kauheena syömään ku nytkin välillä tuntuu et ihan liikaa syö :)

Mulla 37.rv menossa, painoa on tullut 3-4kg. Neuvolassa ovat asiasta kyllä sanoneet, mutta rd-ruokavalion vuoksi painoa ei vain tule. Lähtömitat oli mulla 163cm/67kg, eli eipä niin hirveästi tarvitse tullakaan?

Sinuna kävisin kuitenkin varan vuoksi pätevällä yksityisellä ultrassa testaamassa, toimiiko istukka kunnolla (virtaukset) eli saako lapsi tarpeeksi ravintoa. Ystävälläni oli tällainen tilanne. Halpa hinta mielenrauhasta. Helsingissä suosittelen esim. Femedaa. Toivottavasti kaikki on ok!

Toi on kyllä jännä kun mulla on just toisinpäin. Katson melko tarkkaan mitä syön mutta en ole millään dieetillä sen enempää. En kuitenkaan syö mitään herkkuja kuin karkkipäivänä ja silloinkin hillitysti. Liikun joka päivä kunnolla hikeen asti ainakin tunnin, joskus kaksikin. Silti tähän rv20 mennessä on tullut joku 4-5kg painoa :O Ja ennestäänkin on jo kiloja. Että mun varmaan pitäis kokonaan lopettaa syöminen ja liikkua vielä toiset 1-2 tuntia per päivä.

Yhteistyössä