Kun se ei sisällä nuku, niin se ei nuku!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Sit mä olen huomannut sellaisen asian et alkoi nukkua vielä paremmin ulkona sen jälkeen kun säiden takia on puettu toppahaalari ja on vielä lämpöpussissa. Ei siis pääse yhtään liikkumaan siellä.
Tää on niiin totta :) Yks päivä koitin huijata poikaa nukkumaan sisällä vaunuissa niin, etten pannu ulkovaatteita, vain makuupussiin ja jätkähän oli siellä kontallaan alle aikayksikön :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Sit mä olen huomannut sellaisen asian et alkoi nukkua vielä paremmin ulkona sen jälkeen kun säiden takia on puettu toppahaalari ja on vielä lämpöpussissa. Ei siis pääse yhtään liikkumaan siellä.
Tää on niiin totta :) Yks päivä koitin huijata poikaa nukkumaan sisällä vaunuissa niin, etten pannu ulkovaatteita, vain makuupussiin ja jätkähän oli siellä kontallaan alle aikayksikön :whistle:

Juu, näin mäkin yritin tänään huijata. Tosin laitoin valjaat kiinni, et jos olis nukahtanut ja herännyt niin etten kuule, niin ei olis mätkähtänyt lattialle. Mut ei tuntunut olevan sama asia... olis varmaan pitänyt vielä kädekin sitoa, niin ei olis päässyt röpläilemään mitään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Oletteko koittanu kapaloida lasta? Josko sitten nukkuis sisällä:)

Nukkui kapalossa yöt n.3kk ikäiseksi, sen jälkeen päässyt kapalosta pois. Joten luulempa et nyt kun ikää on jo reilu 9kk niin tuota ei enään saa edes kapaloon, ei pysy paikoillaan sen aikaa ja jos pysyy niin luikertelee tiensä vapauteen alle aika yksikön!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä se nukkuu kun on vaan kärsivällisyyttä itsellä nimim. kokemusta on

Kauanko olet yrittänyt kerrallaan? Meillä on ollut sellasia 2-3h maratoneja eikä se ole siltikään nukkunut ulkona/sisällä, ylipäänsä ollenkaan.

yli 3h meni ensimmäisellä kerralla..

Yhteistyössä