Tää on niiin tottaAlkuperäinen kirjoittaja Joanna:Sit mä olen huomannut sellaisen asian et alkoi nukkua vielä paremmin ulkona sen jälkeen kun säiden takia on puettu toppahaalari ja on vielä lämpöpussissa. Ei siis pääse yhtään liikkumaan siellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää on niiin tottaAlkuperäinen kirjoittaja Joanna:Sit mä olen huomannut sellaisen asian et alkoi nukkua vielä paremmin ulkona sen jälkeen kun säiden takia on puettu toppahaalari ja on vielä lämpöpussissa. Ei siis pääse yhtään liikkumaan siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Tää on niiin tottaAlkuperäinen kirjoittaja Joanna:Sit mä olen huomannut sellaisen asian et alkoi nukkua vielä paremmin ulkona sen jälkeen kun säiden takia on puettu toppahaalari ja on vielä lämpöpussissa. Ei siis pääse yhtään liikkumaan siellä.Yks päivä koitin huijata poikaa nukkumaan sisällä vaunuissa niin, etten pannu ulkovaatteita, vain makuupussiin ja jätkähän oli siellä kontallaan alle aikayksikön
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Oletteko koittanu kapaloida lasta? Josko sitten nukkuis sisällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä se nukkuu kun on vaan kärsivällisyyttä itsellä nimim. kokemusta on
Kauanko olet yrittänyt kerrallaan? Meillä on ollut sellasia 2-3h maratoneja eikä se ole siltikään nukkunut ulkona/sisällä, ylipäänsä ollenkaan.