Kun SEKSI ei vaan kiinnosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niksu

Vieras
Juu...lapsia on monta ja nuorin on 6kk (imetän) kiinnostus seksiin on aikalailla nolla. Miehen mieliksi voi tietysti tehdä, mutta aika karua sekin on. Ensiksikin mies haluis tietysti että itsekin haluis ja toisaalta kun itseä ei huvita niin ei se seksikään kovin kummosta ole.

Musta tuntuu että halukkuus on muutenkin vähäistä, siis ollut vuosikausia. En ole muista kiinnostunut, mutta seksi ei vaan musta ole niin ihmeellinen asia. Mielummin makaan sohvalla ja katson jotain amerikan hapatusta...

Kaippa päivät menee niin tän arjen pyörityksessä että kun saa lapset sänkyyn ja kodin kuntoon niin on ihanaa vaan olla...

Musta on vääryys ettei seksi huvita, ei sen pitäis olla mitään pakkopullaa tyyliin "miehen mieliksi" vaan sen pitäisi olla sellaista että itsekin haluis ja tekis mieli.

Joskus olen neuvolassa jutellut, muttei siihen oikein oteta kantaa, kommenttia vaan että "sen ymmärtää kun on pieniä lapsia"

Haluisin haluta, mutten halua....miten te jotka ette oo halunnut, niin onko jokin asia tuonut helpotusta? (tarkoitan siis onko ollut hormonalista tms...)

Mies on ihana ja rakas, joten vaihtamalla ei parane. Hän on myös valmis vaikka mihin seksin suhteen (ja kaikkia apuväineitä on ja ison o;nkin saan, mutta musta sekään ei ole mikään elämää suurempi juttu...)

Kuinka olisi yhteinen sopimus, ettei seksiä X ajanjaksona? Siis että läheisyyttä ja mukavaa kuhertelua niin paljon kuin kumpikin ehtii/jaksaa, mutta pidemmälle ei saa mennä. Sillä tavalla voisi syttyä se halukin ja ennen kaikkea vältyttäisiin siltä, että läheisyyttä saa vain seksin yhteydessä (kuten meille välillä meinaa käydä). Kun hellyystarve täytyy muuten, niin seksikin alkaa kiinnostaa taas

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Kuinka olisi yhteinen sopimus, ettei seksiä X ajanjaksona? Siis että läheisyyttä ja mukavaa kuhertelua niin paljon kuin kumpikin ehtii/jaksaa, mutta pidemmälle ei saa mennä. Sillä tavalla voisi syttyä se halukin ja ennen kaikkea vältyttäisiin siltä, että läheisyyttä saa vain seksin yhteydessä (kuten meille välillä meinaa käydä). Kun hellyystarve täytyy muuten, niin seksikin alkaa kiinnostaa taas

kiitos mutta viimisen vuoden aikana aikalailla näin ollutkin =) siis ehkä kerran pantu, suihin olen ottanut varmaan 15 kertaa (kun musta se on kivempaa kun pano kun ei kerran paneta)
tietysti ihan virallisesti noin vois koittaa, mutta tuntuu että epävirallisesti noin on ollutkin =)
- ei normaalisti sentään noin hiljaista ole ollut mutta tohon jaksoon sopii loppuraskaus ja tosiaan vauva on nyt 6kk ja tuntuu että imetys vielä loputkin halut. Mies ei mua mitenkään ällötä mutta seksi ei kiinnosta.

Meillä sama juttu. Kuin minun kirjoittamaa tuo ap:n teksti. Kolme lasta, joista nuorin 1v8kk ja imetän edelleen. Mulla tuo imetyskin kyllä vaikuttaa halukkuuteen tai näinainakin itse oletan.

Joskus saattaa tulla sellainen olokin, että olisi kiva, mutta ei vaan viitsi. Ja kynnys on muutenkin jo noussut... en osaa siis itse ehdottaa. Pari kertaa kuussa on seksiä meillä.

me pannaan monesti viikossa,, oon raskaana ja halut on hirveet,, hommaltais joka ilta jos vaan sais noi lapset aina ajois nukkuu,, mut miehellä aikaiset herätykset töihin niin joskus jää väliin,, nam kun on mukavaa,,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä sama juttu. Kuin minun kirjoittamaa tuo ap:n teksti. Kolme lasta, joista nuorin 1v8kk ja imetän edelleen. Mulla tuo imetyskin kyllä vaikuttaa halukkuuteen tai näinainakin itse oletan.

Joskus saattaa tulla sellainen olokin, että olisi kiva, mutta ei vaan viitsi. Ja kynnys on muutenkin jo noussut... en osaa siis itse ehdottaa. Pari kertaa kuussa on seksiä meillä.

kamalaa.. pari kertaa vaan kuussa.. löpettaisin heti imettämisen,,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no juu, tuntuu jotenkin "nololta" jo koko touhu, tai siis kun sitä on niin harvoin niin kynnys harrastaa seksiä on mulla vielä isompi. No ehken myös ole ihan sinut kropan kanssa (kiloja jäänyt) vaikka mies ei mitään huomattele tai ole inhottava.

Jotenkin musta on "vääryys" ettei huvita, seksin pitäis olla kiva juttu eikä sellainen että "täytyy tehdä töitä että haluaa" ...

Alkuperäinen kirjoittaja seksiä:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
meillä nuorimmainen yli 3, eikä vieläkään tee mieli

no haloo.. ei oo ihme kun eroja tulee..

no mitä toi kommentti nyt sitten tarkoitti... Voinhan mä harrastaa seksiä vaikka joka päivä, mutta kyse on siitä että HALUIS HALUTA....en mä ainakan koe että "vit...ttani" en harrasta seksiä, mutta ei vaan tee mieli. Mies ei myöskään halua että "valehtelen" vaan hänkin haluis että haluisin, enkä vaan tee sitä hänen mieliksi.
Olis niin ihanaa kun itsekin haluis...

Onko sun ap helppo hyväksyä tilanne nykyisellään, vai otatko paineita siitä, että "pitäisi haluttaa"?

Otan paineita juu. Jotenkin koko ajan ahditaa kun tiedät että mies haluis (tietty) vaikka hän onkin ihana eikä painosta (jutellaan kyllä asiasta jne)

Ja tosta imetyksestä, eli varmaan se osaltaan vaikuttaa myös, mutta toiseksi nuorin lapsi on 3v ja muistan että sama oli hänenkin jälkeen (eli ei halut mitenkään huomattavasti noussu, vaikka imetyksin loppui)

Varmaan vaikuttaa se, että tosiaan öisin nukkuu vähän pätkissä ja päivät on aika hulinaa (rakastan kyllä lapsia ja arkea mutta viehän se mehut) joten illalla kun ipanat nukkuu ja talo hiljenee niin jotenkin haluaa ja kaipaa sillon OMAA AIKAA, ei jaksais miellyttää ketään vaan olla vaan.
Toihan on typerää noin, kun oma mies on ihana ja olis ihana olla hänen kanssaan, mutta ehkä sen hellyyden jotenkin saa niin noilta lapsilta ettei sillain tarvi/kaipaa toista siihen lähelle.

Tietysti toivon ja uskon että ehkä tästä kun lapset kasvaa niin olis enemmän aikaa halua huomioida sitä miestä myös seksuaalisessa mielessä. Eikö naiset on halukkaimpia vasta sitten 40 v...=)

Kiva kuulla kohtalotovereista vaikka tietysti ei asia sinällään kiva ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

no mitä toi kommentti nyt sitten tarkoitti... Voinhan mä harrastaa seksiä vaikka joka päivä, mutta kyse on siitä että HALUIS HALUTA....en mä ainakan koe että "vit...ttani" en harrasta seksiä, mutta ei vaan tee mieli. Mies ei myöskään halua että "valehtelen" vaan hänkin haluis että haluisin, enkä vaan tee sitä hänen mieliksi.

sitä se tarkoitti et tarttis kyl tehä jo jotain,,, eikä ihmetellä...

Mulla sama.. ei vaan haluta eikä tee mieli :( . Ei jaksa, mieluummin teen jotain muuta. Tuntuu, että seksi on vaan "ajanhukkaa"... ja jotenkin "hankalaa" ja muutenkin ei-kiinnostavaa

Onko sun ap helppo hyväksyä tilanne nykyisellään, vai otatko paineita siitä, että "pitäisi haluttaa"?

Otan paineita juu. Jotenkin koko ajan ahditaa kun tiedät että mies haluis (tietty) vaikka hän onkin ihana eikä painosta (jutellaan kyllä asiasta jne)

Tiedän kokemuksesta, ettei se ainakaan helpota asiaa... Musta tuntuu joskus, että miehen ystävällisyys ja ymmärtäväisyyskin rassaa, tavallaan kuin sitä ei olisi ansainnut, tai paremminkin, että se luo lisää paineita. Kun tilanne on olevinaan muuten kunnossa, mutta omien korvien välissä klikkaa joku. Mullakin tuo puolivuotias vielä vaikuttaa asiaan... Olen kokeillut nyt sitä, että menen ja teen aloitteen aika usein vaikkei niin kovin huvittaisikaan, miehen ilahtuminen tuo hyvää oloa itsellekin ja homma helpottuu koko ajan. Pilke silmäkulmaan alkaa pikku hiljaa löytyä mullekin

Ja tosta imetyksestä, eli varmaan se osaltaan vaikuttaa myös, mutta toiseksi nuorin lapsi on 3v ja muistan että sama oli hänenkin jälkeen (eli ei halut mitenkään huomattavasti noussu, vaikka imetyksin loppui)

Varmaan vaikuttaa se, että tosiaan öisin nukkuu vähän pätkissä ja päivät on aika hulinaa (rakastan kyllä lapsia ja arkea mutta viehän se mehut) joten illalla kun ipanat nukkuu ja talo hiljenee niin jotenkin haluaa ja kaipaa sillon OMAA AIKAA, ei jaksais miellyttää ketään vaan olla vaan.
Toihan on typerää noin, kun oma mies on ihana ja olis ihana olla hänen kanssaan, mutta ehkä sen hellyyden jotenkin saa niin noilta lapsilta ettei sillain tarvi/kaipaa toista siihen lähelle.

Tietysti toivon ja uskon että ehkä tästä kun lapset kasvaa niin olis enemmän aikaa halua huomioida sitä miestä myös seksuaalisessa mielessä. Eikö naiset on halukkaimpia vasta sitten 40 v...=)

höpö höpö.. omasta korvien välistä on halut kiinni..oon tätä mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Mulla sama.. ei vaan haluta eikä tee mieli :( . Ei jaksa, mieluummin teen jotain muuta. Tuntuu, että seksi on vaan "ajanhukkaa"... ja jotenkin "hankalaa" ja muutenkin ei-kiinnostavaa

no juu, toi on just ehkä pahinta toi. Mäkin teen mielummin monenlaista muuta, seksi on jotenkin tosiaan just tota: ajanhukkaa ja "Niin nähty"...

Alkuperäinen kirjoittaja --:

on se kumma kun tääl palstal akat ei jaksa mitään.. laiskoja .. ei siivota ei seksiä ei joulua ei jouluruokia,,,

Alkuperäinen kirjoittaja sexmama:

höpö höpö.. omasta korvien välistä on halut kiinni..oon tätä mieltä

Mutta ei ainakaan mun äijän tarvi mitenkään "nähdä vaivaa ja koittaa haluta haluta yms" vaan se halu on jo olemassa.
Musta seksin pitäis olla kiva ja ihana yhdistävä juttu, eikä mikään stressin aihe ja kovan työn takana oleva juttu...

nii-in.
tiedän tiedän. kyllä me on seksiä harrastettukin... mutta tarttisin kai terapiaa itselleni. olen täällä kirjotellut aiheesta että tunnen itseni hyväksikäytetyksi jos antaudun seksiin. tilanne johtaa siihen, että alan itkemään lohduttomasti ja joskus melkein oksennan sitä pahaa oloa mikä siitä tulee. kyse ei ole paskasta ukosta, se kyllä tajuaa tilanteeni.

On se muuten kumma, että omaa miestäänkin voi alkaa jollain tavalla jännittää. Mitä pidempi aika kuluu ilman seksiä, sen isompi kynnys tulee aloitteen tekoon

Mutta just just just näin. Mietin kaikkea eläolennaista ja se lisää entisestään sitä että seksi tuntuu jotenkin hankalalta. TIedän ettei mies välitä yhdestä makkarasta tms, mutta jotenkin tosiaan sitä jännittää.
Ja mitä pidemmin aikaa kuluu, sitä vaikeampaa se on

Yhteistyössä