Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä sama juttu. Kuin minun kirjoittamaa tuo ap:n teksti. Kolme lasta, joista nuorin 1v8kk ja imetän edelleen. Mulla tuo imetyskin kyllä vaikuttaa halukkuuteen tai näinainakin itse oletan.
Joskus saattaa tulla sellainen olokin, että olisi kiva, mutta ei vaan viitsi. Ja kynnys on muutenkin jo noussut... en osaa siis itse ehdottaa. Pari kertaa kuussa on seksiä meillä.
kamalaa.. pari kertaa vaan kuussa.. löpettaisin heti imettämisen,,
Tähän, mä treenaan lantionpohjalihaksia koko ajan, mulla ei kyllä tuo vaikuta haluihin.Alkuperäinen kirjoittaja hormonit hyrrää nyt:Ei kai tuo imetysaikana haluttomuus ole melko yleistä? Ainakin minulla oli ja imetin 8kk asti tätä esikoisneitiä.
Ratkaisevaa, näin jälkeenpäin ajateltuna, oli halujen paalaamisessa lantionpohjalihasten jumppa.. Kun aloitin sen (käytän geisha-kuulia) niin muutamassa viikossa huomasin jo "kihelmöintiä" alapään alueella. Toinen seikka että mies ymmärtää ja jaksaa odottaa sitä muutosta parempaan. Vaikka sellaista pakko-juttua kyllä meilläkin tehtiin.
Nyt itse olen tehnyt jopa ehdotuksia seksistä jos tulee useamman päivän taukoa... Myös kuulien käyttö on voimistanut orgasmilihaksia entistä paremmiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mun miestäni ei seksi kiinnosta itse haluaisin usein.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mun miestäni ei seksi kiinnosta itse haluaisin usein.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja -:Mulla on myös tuo sama että kynnys aloitteeseen on iso. Sitten jotenkin olen muuttunut tosi araksi, en uskalla "villiintyä" ja kynnys siihen on iso. Mietin myös usein ettei esim. tietty asento käy koska mahamakkarat tai jenkkakahvat näkyy jne... Ja ILO on kadonnut seksistä
No kyllä, tiedän ettei mies sitä jenkkistä katso mutta jotenkin omasta kropasta on epävarma. Eikä kyse ole siitä x kilosta vaan ylipäätään kropasta, aina joku kohta on vähän omituinen tai iso tai pieni tai jotain.
Eikä toi johdu miehestä, ei hän huomauttele vioista tai ole itsekään täydellinen, silti itse jotenkin kokee epävarmuutta. O;n saaminenkin on jotenkin "suoritus" johon tähdätään....
Toisaalta esim. suihinotto on musta ihan ok, (en siitä kyllä kiihota muttei se mua ällötäkään) silti se on jotenkin yksipuolista ja mies kokee siinä "käyttävänsä mua hyväksi" vaikka tietääkin että se on mulle ok.
Ehkä just sellainen villiintyminen ja heittäytyminen olis niin hienoa. Sitä mitä elokuvissa näkee; vaatteet revitään päältä ja se on menoa...
Toisaalta mies sanoo että on parempi ettei ole seksiä ollenkaan, niin ei tee mielikään, jos seksiä on esim. muutaman kerran peräkkäin niin sitä kaipaakin paljon enemmän kun se, ettei sitä juuri ole.
Silti, harmittaa hurjasti miehen puolesta, tiedän että hän kokee "huonommuutta" asian suhteen ja kaippa se kolauttaa hänen miehisyyttää (ja sitä en haluisi tehdä)
Alkuperäinen kirjoittaja --:Minä pystyn kyllä silloin tällöin seksiin miehen kanssa. Mutta sellaista oikeaa halua siihen hommaan ei ole, vaan on sellaista pinnistelyä. Mieheni varmasti huomaa, etten ole ihan mukana. Seksin aikana mielessä pyörii huolia, kotitöitä ym.. vaikka pinnistelisin miettimään jotain kiihottavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Alkuperäinen kirjoittaja --:Minä pystyn kyllä silloin tällöin seksiin miehen kanssa. Mutta sellaista oikeaa halua siihen hommaan ei ole, vaan on sellaista pinnistelyä. Mieheni varmasti huomaa, etten ole ihan mukana. Seksin aikana mielessä pyörii huolia, kotitöitä ym.. vaikka pinnistelisin miettimään jotain kiihottavaa.
Miten ihmeessä ne kotityöt ovat niin tärkeitä että voittavat seksinkin? Olisiko aika palkata siivooja ennenkuin on ero edessä?