Kun täällä aina sanotaan että toisen miehen vienti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
On aina väärin, niin minäpäs kerron oman tarinani.

Tavattiin 2000-luvun alkupuolella, se oli rakkautta heti. Ja suhdehan siittä lähti kehittymään todella nopasti, mutta suhde oli lyhyt. Lyhyt sen vuoksi että minä en osannut olla aloillani, vaan tahtoin mennä.

Sinä olisit tahtonut olla kanssani yöt ja päivät, minulle olisi riittänyt silloin vähempikin, niinpä sanoin sinulle että lähden.

Niin me erottiin, en yli vuoteen nähnyt sinua. Monesti kyllä ajattelin, mietin millaista elämäni olisi kanssasi.

Olin yhdeydessä ystävääsi, olimmehan hänen kanssaan kavereita. Ystävältisi monesti utelin mitä sinulle kuuluu ja oletko löytänyt rakkauden, aina ystäväsi vastaten että et, mietit minua edelleen.

Oli alku talvea kun taas olin yhdeydessä yhteiseen ystäväämme, taas vaivihkaa udellen kysyin ja vastaus sai minut surunmurtamaksi, olit löytänyt uuden. Tietysti, olihan n. vuosi ettei oltu nähty ollenkaan. En kait minä voinut kuvitella sinun olevan aina sinkkuna.

Tuon puhelun jälkeen en enään saanut sinua mielestä, ajattelin sinua päivittäin. Yhteinen ystävämme tahtoi tulla käymään meillä kylässä ja kertoi samalla että myös sinä olet tulossa.

Olin aivan häkellyksissä, en tiennyt mitä ajatella. Tulitte meille, en edes kehdannut katsoa sinuun päin ja niin lyhyen hetken sisällä olit taas poissa.

En voinut enään pitää tunteitani sisälläni vaan soitin sinulle, sinä tahdoit nähdä heti. Ajoit melkein 100km takas luokseni.

Juteltiin aamu yöhön asti, sanoit kuinka olit ikävöinyt minua, kuinka ajattelit ettet saa minua koskaan takas ja kuinka olit sen vuoksi alkanut tapailemaan toista. Sanoit kuinka edelleen halusit ja rakastit minua, etkä voisi kuvitellaakaan rakentavasi valheeseen suhdetta silloisen deittisi kanssa.Kerroit kuina olit ollut masennuksen rajoilla kun lähdin aikoinaan luotasi. Pyysit minulta melkein itkien etten koskaan enään lähtisi luotasi.

Niinpä laitoit suhteen poikki ja meidän juttumme alkoi siittä.

Nyt olemme naimisissa, meillä on 2 ihanaa lasta ja edelleenkin olemme monen vuoden jälkeen onnellisia.

Olisiko minun aikoinaan pitänyt jättää soittamatta ja kummankin olisi pitänyt jatkaa elämää, vaikka olimme toistemme mielissä ja vaikka teimme yhdessä ololla toisistamme onnellisimmat ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no eihän ketään voi viedä,kyllä siihen kaks tarvitaan.pisti silmään vaan,et vasta sillon tiesit että haluat olla kyseisen ihmisen kans ku se oli jo löytäny toisen...

Silloin vasta aloin kunnolla miettimään, mitä olen oikeasti menettämässä.

Ja miehen ex:sä ei ole koskaan ollut mulle vihainen, vaan todella onnellinen meidän puolestamme. Itse miehen ex löysi myös uuden miehen pian ja ovat edellen yhdessä.

no eihän ketään voi viedä,kyllä siihen kaks tarvitaan.pisti silmään vaan,et vasta sillon tiesit että haluat olla kyseisen ihmisen kans ku se oli jo löytäny toisen...

Ja miehen ex:sä ei ole koskaan ollut mulle vihainen, vaan todella onnellinen meidän puolestamme. Itse miehen ex löysi myös uuden miehen pian ja ovat edellen yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no sepä mukavaa,sanoin vain että pisti silmään..tuo on asia joka tuntuu olevan hyvin yleistä ja jaksaa aina vaan ihmetyttää mua..

no sepä mukavaa,sanoin vain että pisti silmään..tuo on asia joka tuntuu olevan hyvin yleistä ja jaksaa aina vaan ihmetyttää mua..

Eli sun mielestä, tai sen ymmärryksen sain. Meidän olis pitänyt salata tunteemme ja alkaa rakentaa toisten kanssa suhdetta?

ja juu ei se mitään, siksi kirjoitin että saan mielipiteitä :)

Eli sun mielestä, tai sen ymmärryksen sain. Meidän olis pitänyt salata tunteemme ja alkaa rakentaa toisten kanssa suhdetta?

ja juu ei se mitään, siksi kirjoitin että saan mielipiteitä :)

en mielestäni missään vaiheessa sanonut niin,sanoin että tuo on asia joka mua ihmetyttää,siis se että huomataan ettei voida olla ilman toista vasta sit ku sil jo on joku..saitko?

mulle henk.kohtasesti on ihan sama miten päin ristiin kukakin kenenkin kanssa on,ihmetyttää vaan koska kyllä mä kuitenki erimielisyyksistä ym. väsymyksistä ja menohaluista huolimatta tiiän että haluan olla mieheni kans,ilman et sen täytyy ketään toista ottaa..

Niin?

Mä en nyt tajunnu koko jutun pointtia. Siis sun joku ex-hoito oli vasta alkanu seukkailla jonku hätävaramuijan kanssa, sitten sä tajusit että voi hyvänen aika, sen ukonhan mä haluunki ja soitit sille, se pisti suhteensa poikki ja sitten aloitte olla yhdessä? Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä??!! Elämä on. Sitten tossa olis tehty väärin, jos se olis ollu tyyliin naimisissa sen toisen naisen kanssa, niillä pari mukulaa ja parinsadan tonnin asuntolaina ja sitten sä olisit alkanu vokotella sitä. TAI että olisitte alkaneet vehtaamaan suhdetta sen toisen naisen selän takana niin että se mies olis edelleen ollu sen kanssa ja samaan aikaan sun kanssa. Mutta tuollainen tuoreen suhteen päättäminen asiallisesti ilman että ketään petetään, mitä siinä nyt sun mielestä PITÄIS olla pahaa??!!

Mulla oikeesti meni koko jutun pointti ihan ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Niin?

Mä en nyt tajunnu koko jutun pointtia. Siis sun joku ex-hoito oli vasta alkanu seukkailla jonku hätävaramuijan kanssa, sitten sä tajusit että voi hyvänen aika, sen ukonhan mä haluunki ja soitit sille, se pisti suhteensa poikki ja sitten aloitte olla yhdessä? Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä??!! Elämä on. Sitten tossa olis tehty väärin, jos se olis ollu tyyliin naimisissa sen toisen naisen kanssa, niillä pari mukulaa ja parinsadan tonnin asuntolaina ja sitten sä olisit alkanu vokotella sitä. TAI että olisitte alkaneet vehtaamaan suhdetta sen toisen naisen selän takana niin että se mies olis edelleen ollu sen kanssa ja samaan aikaan sun kanssa. Mutta tuollainen tuoreen suhteen päättäminen asiallisesti ilman että ketään petetään, mitä siinä nyt sun mielestä PITÄIS olla pahaa??!!

Mulla oikeesti meni koko jutun pointti ihan ohi.

Mä peesaan tätä. Mun mielestä tuossa oo mitään kummallista.

en mielestäni missään vaiheessa sanonut niin,sanoin että tuo on asia joka mua ihmetyttää,siis se että huomataan ettei voida olla ilman toista vasta sit ku sil jo on joku..saitko?

mulle henk.kohtasesti on ihan sama miten päin ristiin kukakin kenenkin kanssa on,ihmetyttää vaan koska kyllä mä kuitenki erimielisyyksistä ym. väsymyksistä ja menohaluista huolimatta tiiän että haluan olla mieheni kans,ilman et sen täytyy ketään toista ottaa..

Ei, et sanonutkaan sen kuvan vaan sain, anteeksi.

Nii,in, tahdoin vain kertoa tunteeni miestäni kohtaan, en mitään muuta.

Hyvä, että sinä huomasit jo ajoissa, mulla tuli mutkia matkaan. Mutta niiden kautta sain taas onnen.