Aika pattitilanne
Mutta siis, on aika inhottavaa mieheltäsi arvostella tuolla tavoin sinua. Onko hän ollut aina samanlainen, vaiko onko muuttunut jonkin aikaa sitten, vai vasta hiljattain? Miehet on kummallisella tavalla kovinkin yksinkertaisia, eikä hän välttämättä tajua satuttavasi sinua, vai uskoisitko että hän tekee moista ihan tahaltaan? Josko hän kaipaisi jotain reaktiota sinulta siihen? Vaikea sanoa kun en miestäsi tunne.. Enkä yhtään ihmettele, miks susta tuntuu siltä että puhuu schaissea selän takana
Mä ymmärrän ton, ettet uskalla/halua paljastaa sille kaikkia juttuja, just toi haavoittuvuus ja pelot jotka juontaa juurensa pitkältä menneisyydestä, on omiaan tekemään tuhoja sun omalle itsetunnolle, oman itsensä arvostamiselle... Oletteko kauankin olleet yhdessä? Ero on joissain tilanteissa vaan parempi, aikuisten kuin lastenkin kannalta, kun ei ole enää mitään tehtävissä.
Ikävä kuulla ettei oikeen ole ystäviä

Itsellä ystävät asuu kaukana, muuttanut paikkakunnalle vasta jonkin aikaa sitten, eikä itsellä oikeen ole ketään vielä täällä. Ja voin siis sanoa, että toi sun tunne, ettei mikään ole kivaa, millään ei oo tarkotusta, mikään ei innosta, on tuttu. Liiankin.
Edellisessä suhteessani mies oli kovin kylmä, ja tunteeton loppua kohden, ja en saanut arvostusta itse ollenkaan, vaikka siivosinkin joskus hiki hatussa koko asunnon lattiasta kattoon, mies tulee kotiin ja sanoo "jaa vai oot siivonnu" ja sitten asettui pelaamaan tms. Itse niin nuori ja lapseton, päätin ottaa eron, koska kolmenkaan vuoden jälkeen, jolloin olin yrittänyt puhua, itkeä, tehdä kaikkeni että mies huomaisi kuinka paha olla on, mikään ei toiminut.
Kauanko suhteenne huono vaihe on kestänyt?
Mä voisin sähköpostitella vaikka sun kanssa, jos sua kiinnostaa, saisit purkaa olotilaas johonkin, anonyymisti ja ilman pelkoa a) moralisoinnista b) arvostelusta ja satuttamisesta. Tärkeintä olis, että sä saisit puhuttua, ja selvitettyä vähän omia ajatuksia ja sitten samalla, ´kun on joku joka yrittää ymmärtää, saisit vähän tukeakin samalla, josko sun olo yhtään helpottaisi. Voit laittaa meiliä mulle dark91 (a) luukku comiin.