V
vierailija
Vieras
En kestä enää tätä yksinäisyyttä ja sairastelua! En ymmärrä miksi edes tälläisen luonnonoikun annettiin syntyä tai miks vieläkin elän, miksei sairaskohtaus tule ja kerää mua pois koska mun elämällä ei oo mitään virkaa... Miksi elämä on julmaa ja miksi ei ole oikeutta/kohtuutta!?
Olen 25-vuotias nainen, 10 vuotta elänyt jo syrjäytyneenä, ilman ihmissuhteita oikeassa elämässä. Kauneudestakaan ei ole varaa kunnolla pitää huolta kun olen tipahtanut toimeentulotuen varaan jo vuosiksi, en ole eläessäni koskaan ollut palkkatöissä kun ei ole ollut työkykyä tarpeeksi. Joten kova elämä näkyy myös ulospäin jonkun verran, en ole enää niin kaunis mitä olin joskus
Ja tämänkin tekstin kirjoitan vaan siksi että joku näkisi kuinka syvälle sisimpään mua sattuu ja että tulisi hyvä haltijatar joka taikoisi kivun, sairaudet pois ja saisin unelma elämäni! Mutta sellasta ei tietenkään koskaan tapahdu 
Olen 25-vuotias nainen, 10 vuotta elänyt jo syrjäytyneenä, ilman ihmissuhteita oikeassa elämässä. Kauneudestakaan ei ole varaa kunnolla pitää huolta kun olen tipahtanut toimeentulotuen varaan jo vuosiksi, en ole eläessäni koskaan ollut palkkatöissä kun ei ole ollut työkykyä tarpeeksi. Joten kova elämä näkyy myös ulospäin jonkun verran, en ole enää niin kaunis mitä olin joskus