Kun viiva ei tummene..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senni1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

senni1

Jäsen
02.06.2009
45
0
6
Olen tehnyt nyt tämän viikon tiistaina( 2.6) ja torstaina (4.6) selkeän haamun.. ja edelleeen tänään kierolla noin. 32/30 edelleen samanlainen haalea viiva.
Eikö sen viivan oitäis alkaa vahvistua, mahdollisesti keskenmeno ??
Hermot tässä menee.
Testiti kaikki olen tehnyt apteekin omalla, vertailun vuoksi.

Ite oon tykänny clear blue testistä ja kun siihen on jonkin moinen viiva tullut niin oon sitten uskonu plussaksi ja lopettanu testaamisen siihen. Plussa on kuitenkin plussa ja keskenmenon riskit on aina oli viiva sitten paksu taikka ohut.

Onnea! =)

ja ekassa raskaudessa testasin kaksi kertaa kun oli niin epävarma tulos, sillon sain ihan jotain eämäärästä viivaa apteekin omalla ja sitten vasta tuo clear blue varmisti että raskaana oltiin :)

Mulla tuli apteekin omalla suht selkeä viiva, Onni-testillä päiväpissasta haalea viiva, sitten Clinic-merkkisellä parin päivän päästä suht samanlainen kun apteekin omalla ekana testipäivänä ja tein vielä noin viikko ekasta testistä apteekin omalla ja tuli lähes yhtä tummat viivat.
Jokainen viiva on kyl ihan eri vahvuinen ja eri värinen, eri testeillä.
Mites olis jos testaisit clearbluen digitaalisella, siinä lukee vain raskaana tai ei raskaana, ei tarvi murehtia viivojen tummuudesta ;)

Juuri meinasin tuota digitaalista esittää, mutta ehditty oli.
Itse kyllä olen saanut apteekin omalla vahvan viivan, mutta todella kun jokaisella se hormonin nousu on yksilöllistä ja joillain saattaa kestää kauan, ennen kunnon viivan saamista. Kuitenkaan se viivan tummuus ei kerro raskauden tilasta varmasti mitään, ainakin neuvolassa aina sanotaan, että jos viivaa tulee yhä vain, oli se tumma tai vaalea, niin raskautta se ennustelee =)

Mun on pakko laittaa tänne vähän toisenlainen kokemus..

Itsellä muutama vuosi sitten apteekin oma näytti kp 27/28 haaleaa plussaa, muutama päivä myöhemmin edelleen apteekin omalla haalea plussa, samoin siitä pari päivää eteenpäin. Reilu viikko ensimmäisestä testistä alkoi vuoto :'(

Mulla apteekin oma näytti myös haaleaa viivaa! testasin aika monta kertaa :ashamed: Mutta vihdoin sitten 37/30 vahvistui, sitä ennen oli vaan yhtä haaleita viivoja eikä tuntunut yhtään vahvistuvan, vaikka hormonimäärän pitäisikin nousta.. Ilmeisesti minulla se vaan sitten kesti! Ja kokeilin kyllä muitakin testejä, haaleita tuli aina niilläkin.

Jostain olen lukenut, että joillakin se viiva ei vahvistu lainkaan vaikka vahvasti olisikin raskaana.

Lumi kirjoitti:
Jostain olen lukenut, että joillakin se viiva ei vahvistu lainkaan vaikka vahvasti olisikin raskaana.

Itse tiedän tapauksen, jossa kaksosia odottanut äiti ei saanut koskaan vahvaa viivaa testiin alkuraskaudessaan ja kun ooli vielä huvikseen omaksi hauskuudekseen testannut ennen sektio päivää, ei viiva edelleenkään ollut kehuttavan tumma.

Ja eräs toinen ei ollut saanut yhdestäkään lapsestaan (3kpl ) koskaan vahvaa viivaa ja kaikki varsin rempseitä esikoululaisia ja koululaisia tänä päivänä. :D

Joten joillain hailut viivat ovat ja pysyvät, toisilla ne vahvistuvat hitaasti ja joillain se viittaa surullisesti joko varhaiseen km:n tai tuulimunaan tms.

Mulla on aina ollut viiva haalea, kummassakin raskaudessa. Tai no, en nyt ihan hirveän kauaa ekan haalean mutta selkeän plussan jälkeen enää testaillut, ajattelin että no, ollaan sitten raskaana ainakin kunnes kuukautiset alkaa, ja tässä sitä ollaan vieläkin, raskaana :xmas:

Ne negatiiviset testit on mulla olleet aina ihan viivattomia, testistä riippumatta.

Mie en saanut ku ihan hailuja viivoja viel 4 päivää yli menkkojen. Sitte kuuspäivää yli tuli clearbluehun vähän vahvempi viiva, muttei kovin tumma silti. Nyt ultrassa käyty ja kaikki on hyvin. Kyllähän se alussa vähän mietitytti, mutta kaikki ei näköjään kovin tummia viivoja saa.

Yhteistyössä