Ja sun tuleva lapsi on terve!!!! AUTTAAKO!!!!Älä herran jumala huoledi..."Ja älä turhaan lausu.........................................." Näin toivon minä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ikuisuus aihe. Mulle pääasia on että lapsi on terve. Ellei ole, ei siihen maailma kuitenkaan kaadu: niillä korteilla pelataan, mitkä on annettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mä ite en sano, että kunhan se vaan on terve... Mä sanon, että tärkeintä on, että sieltä tulee ihminen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anniina:Joskus vaan tuntuu ettei teille raskaana oleville voi sanoa YHTÄÄN MITÄÄN kun kaikesta otatte nokkiinne-sanoi niin tai näin ja jos ei sano mitään,niin sanotaan ettei sitäkään kiinnosta yhtään!OLE SITTEN TEIDÄN JA TEIDÄN HORMOONIENNE KANSSA...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mä ite en sano, että kunhan se vaan on terve... Mä sanon, että tärkeintä on, että sieltä tulee ihminen.![]()
Kiva jos olis alienin kans hommaillu, aika loukkaavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja anniina:Joskus vaan tuntuu ettei teille raskaana oleville voi sanoa YHTÄÄN MITÄÄN kun kaikesta otatte nokkiinne-sanoi niin tai näin ja jos ei sano mitään,niin sanotaan ettei sitäkään kiinnosta yhtään!OLE SITTEN TEIDÄN JA TEIDÄN HORMOONIENNE KANSSA...
Nyt osuit asian ytimeen, eli tumaan!!11 :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja anniina:Joskus vaan tuntuu ettei teille raskaana oleville voi sanoa YHTÄÄN MITÄÄN kun kaikesta otatte nokkiinne-sanoi niin tai näin ja jos ei sano mitään,niin sanotaan ettei sitäkään kiinnosta yhtään!OLE SITTEN TEIDÄN JA TEIDÄN HORMOONIENNE KANSSA...
Nyt osuit asian ytimeen, eli tumaan!!11 :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Tiedän tunteen!! Mua ärsyttää eniten raskaana ollessani kuulla tuota hokemaa "kunhan se vaan on terve..." WTF??????? Tärkeä ja rakas on jokatapauksessa.
Oon vielä vanhustyössä, niin tuotahan kuulee päivittäin ja aina sisälläni kuohuu :headwall: