A
aaaaargh
Vieras
Eli mulla lähti heinäkuun 13pv kuparikierukka irti ja tuli ulos. . ei olla sen jälkeen oltu yhdynnässä. No tuli vaan mieleen, että mulla oli viimeiset menkat kesäkuun 17pv alkaen ja kiertoni mukaan ovulaatio olisi ollut 3.7. tienoilla. No kuparikierukkahan ei estä munasolun hedelmöittymistä, vaan sen kiinnittymisen eli jos se on lähtenyt irti silloin 13pv ja 3.pv olisi mahdollisesti hedelmöittynyt munasolu ja lähtenyt matkaan kohti kohtua niin onko mahdollista että olisi päässyt kiinnittymään? Kun kierukka lähti ierti niin minulla oli yli viikon kestävä vuoto, joka oli runsasta ja joukossa hyytymiä. Olisiko mahdollisesti kiinnittynyt munasolu tullut sen mukana jo ulos vai voiko sellaisen vuodon jälkeen jäädä mitään kohtuun? En saa kuin keskiviikkona rahaa jolloin voin tehdä testin