O
omppo
Vieras
Meidän kaveriporukassamme on tapana, että kaaso kysyy morsiamelta tai sulhaselta ketä tämä toivoisi polttareihinsa, jos sellaiset järjestetään ja saa samalla näiden henkilöiden puh.numerot (eihän kaaso välttämättä tunne kaikkia morsiamen ystäviä eri tahoilta -lapsuudesta-opiskeluista-työpaikalta-suvusta...). Itse pollttareiden aika, paikka ja tapahtumat tulevat morsialle yllätyksenä.
Minusta tämä on ihan kiva tapa niin morsiankin voi sitten, kaason tiedutellessa nimilistaa ilmoittaa, jos hän ei esim. ehdottomasti halua polttareita tai jos on olemassa jotakin mitä häne ei niissä missään tapauksessa halua tehdä.Näin vältytään morsiamen nöyryyttämiseltä sellaisissa tempauksissa, joita hän ei halua.
Mun mielestäni polttareihin kutsun saavat kutsutaan myös häihin.
Minusta tämä on ihan kiva tapa niin morsiankin voi sitten, kaason tiedutellessa nimilistaa ilmoittaa, jos hän ei esim. ehdottomasti halua polttareita tai jos on olemassa jotakin mitä häne ei niissä missään tapauksessa halua tehdä.Näin vältytään morsiamen nöyryyttämiseltä sellaisissa tempauksissa, joita hän ei halua.
Mun mielestäni polttareihin kutsun saavat kutsutaan myös häihin.