Kuukuppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuu

Vieras
Kertokaahan mulle käyttäjät miten se oikein toimii. pidetäänkö sitä yhtä ja samaa kuppia koko päivän? Kuinka monta kuppia kannattaa hankkia ja mistä mä tiedän mikä koko olis hyvä???
Haluaisin kokeilla mutta ketään tuttava piiristä ei ole koskaan käyttänyt niitä joten kysyn neuvoa teiltä.

Yksi ja sama kuppi mulle on riittänyt, sitä toki pestään ja huuhdotaan pitkin päivää.

Koot menee iän mukaan ja sen mukaan oletko synnyttänyt alakautta vai et. Lunetessa on muistaakseni palautusoikeus, eli jos tulee väärää kokoa oleva kuppi (tai jos se muuten ei olekaan sinun juttusi) niin sen voi palauttaa.

2 kokoa löytyy, synnyttänyt/ei synnyttänyt. 1 riittää ainakin mulla, tyhjennys 1-3 kertaa päivässä riippuen vuodon määrästä ja monesko päivä vuotoa menossa. Ei näy/tunnu miltään kun oikein laitettu. Vuotaa ohi hyvin vähän (pikkuhousunsuoja riittää ) jos sitäkään. Loistavin keksintö ikinä. Suosittelen.

Lunetessa ei ole palautusoikeutta, satsaavat mieluummin kunnolliseen neuvontaan. Varmaan 90 % siitä, että "kuppi sopinutkaan mulle" johtuu väärästä tekniikasta ja on vaan alkuongelmia, mistä pääsee yli.

Kyllähän kaikkea uutta pitää opetella. Itselläni kupin käyttö on kaikista suojista onnistunut parhaiten. Käytin ennen kuppia vuosikausia siteitä ja/tai tamponeja ja aina vaan niistä vuoti ohi, vaikka vuosien harjoitusta oli takana. Siihen nähden parit harjoittelumenkat kupin kanssa oli pikkupikkujuttu ja VIHDOINKIN on suoja, mikä ei petä eikä missään tilanteessa näy.

Mulla on kuppeilu nyt syynin alla. Mulla on aina menkkojen aikaan ihan järkyttävä pääkipu, joka päivä. Pelkään pahoin, että säryn aiheuttaja on kuppi.