Kuulkaa naiset. Voiko miehen elin kasvaa seisokissa 5* ( VIISINKERTAISEKSI)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:o Toivottavasti ei. :o

Juu-u, voi se.

eräs mies oli puhunut että hänel on lepotilassa 2-3cm mutta seisoessaan se viisinkertaistuu. en olisi uskonut mutta Majuri kertoi totuuden :D

Ai kauhee sentäs. :o No ehkä mä en oo vaan miettinyt näitä kokoasioita.. :ashamed:

Juu-u, voi se.

eräs mies oli puhunut että hänel on lepotilassa 2-3cm mutta seisoessaan se viisinkertaistuu. en olisi uskonut mutta Majuri kertoi totuuden :D

Ai kauhee sentäs. :o No ehkä mä en oo vaan miettinyt näitä kokoasioita.. :ashamed:

No täytyy myöntää etten mäkään. Kaveri vaan oli kohdannut tälläisen sankarin baarissa. Oli kai ollut mainospuhe :saint:

Juu-u, voi se.

No sun läheisyydessä ei elin voi olla lepotilassa :whistle: :p

Ellet halua uskoa tuota ylempää miehen näkemystä, voin naisena antaa sille oman vahvistukseni.

Voi kasvaa viisinkertaiseksi, nähty on. On nähty myös se, että pieni pysyy pienenä eli kauheasti ei kannata päätelmiä tehdä ennenkuin kummassakin kunnossa saman vehkeen näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Mutta voiko isokin kasvaa viisinkertaiseksi?? Tyyliin levossa 20 cm ja juhlakunnossa metrin :o??

Ei tietenkään. Asiaa voisi verrata siihen, että sekä pieni- että isopaikkainen nainen voivat synnyttää lapsen, mutta edes isop. ei voisi synnyttää hevosta.

Yhteistyössä