Miksi naiset valehtelette, minkälainen mies kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiset kuvittelevat, että ovat se "syvällisempi" sukupuoli. Ja mainitsevat itsekin usein "naisten logiikan".

Naiset eivät ole syvällisempiä. Tyhmempiä ehkä.

Sitten kun nainen tajuaa olevansa väärässä, hän vetoaa "naisen logiikkaan". Että ollaankin vain tyhmiä naisia, uhreja, joita pitää suojella ja jotka ovat kuin joitain palkintoja.

Jos haluatte olla tasa-arvoisia, ottakaa myös siihen vastuu vallan lisäksi. Käykää armeija, puolustakaa itseänne. Maksakaa vähintään yhtä paljon taloudestanne kuin miehet.

Sun täytyy päättää, haluatko tähdätä
a) Pillun saamiseen, kuten tuolla jossain viestissä toit esiin
vai
b) oikeassa olemiseen.

Se on jompikumpi. Valitse vapaasti.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Naiset kuvittelevat, että ovat se "syvällisempi" sukupuoli. Ja mainitsevat itsekin usein "naisten logiikan".

Naiset eivät ole syvällisempiä. Tyhmempiä ehkä.

Sitten kun nainen tajuaa olevansa väärässä, hän vetoaa "naisen logiikkaan". Että ollaankin vain tyhmiä naisia, uhreja, joita pitää suojella ja jotka ovat kuin joitain palkintoja.

Jos haluatte olla tasa-arvoisia, ottakaa myös siihen vastuu vallan lisäksi. Käykää armeija, puolustakaa itseänne. Maksakaa vähintään yhtä paljon taloudestanne kuin miehet.

Armeijaa en enää voi ikäni puolesta käydä, mutta taloudestani olen aina maksanut enemmän kuin kanssani asuva mies. Miehen elätettävänä en ole ollut sen jälkeen kun isän ja äidin kodista lähdin.

Ja pidätän itselleni oikeuden sekstata sellaisen miehen kanssa, joka minua miellyttää. En kaikkien halukkaiden (joita luoja tietää tässä elämässä on piisannut).

Hyvä perustelu. Samaa voisi käyttää Saudi-Arabialaisella foorumilla, jossa nainen vaatii tasa-arvoa. Tai 1800-luvulla mustalle olisi voinut heittää tuon vakuuttamattoman perustelun.

Haluan selvän vastauksen: miksi se on naisvihaa, jos haluaa rakastella mahdollisimman monen naisen kanssa useasti? Kysyn vilpittömästi.

Ehkä se sun naisvihas vaan kumpuaa tosta. Kun et sä kuitenkaan saa mitään monia naisia.

Haluan selvän vastauksen: miksi se on naisvihaa, jos haluaa rakastella mahdollisimman monen naisen kanssa useasti? Kysyn vilpittömästi.

Olisiko niin, että ainakin jokunen niistä "mahdollisimman monesta" naisesta saattaisi kokea itsensä ikään kuin objektiksi tuossa sinun omien halujesi pelissä? En sano, etteikö se jonkun/joidenkin mielestä voisi olla vaikkapa kiihottavaakin, mutta varmasti vähemmistön kuitenkin.

Eihän tuo ole naisvihaa. Jos kulkee tuon asenteen kanssa, on rehellinen kaikille kohtaamilleen naisille ja miehille ja avoimesti ja vilpittömästi näin huoripukkeilee iloisesti ympäriinsä, niin en minä ajattele että sellainen mies on naisvihaaja. Vähän löpsy, enkä minä useimmissa elämäntilanteissani olisi kiinnostunut sellaisesta, mutta ehkä nyt joskus kun olen itsekin ollut siinä jamassa (pitkien suhteideni välissä esim.) olisin voinut käyttää tuollaistakin panokaveria.

Mistä sinä olet parka saanut päähäsi että tuota pidetään naisvihana? Naisvihaksi se voi muuttua jos on epärehellinen. Mikä taas on toinen asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27916382:
Olisiko niin, että ainakin jokunen niistä "mahdollisimman monesta" naisesta saattaisi kokea itsensä ikään kuin objektiksi tuossa sinun omien halujesi pelissä?

Kerran näin painajaista, että lähes jokainen nainen piti minua haluttavana, hyvännäköisenä ja sai mielihyvää ulkonäöstäni. HYI! Olin objekti heille, ja koko päivä oli pilalla unen tuoman huonon fiiliksen takia.

Miksi naiset meikkaavat ja miettivät usein paljon ulkonäköään, jos objektina olo on kamalaa? En ymmärrä.

Miksi on naisvihaa, jos valittaa siitä, ettei ole saanut rakastella naisia?

[QUOTE="huh";27916400]

Mistä sinä olet parka saanut päähäsi että tuota pidetään naisvihana? Naisvihaksi se voi muuttua jos on epärehellinen. Mikä taas on toinen asia.[/QUOTE]

Miksi se sitä vihaksi muuttuu jos ottaa kovemmat konstit käyttöön päästäkseen rakastelemaan naisia? Jos haluaa vielä kiivaammin niin on vihaaja?

Kerran näin painajaista, että lähes jokainen nainen piti minua haluttavana, hyvännäköisenä ja sai mielihyvää ulkonäöstäni. HYI! Olin objekti heille, ja koko päivä oli pilalla unen tuoman huonon fiiliksen takia.

Miksi naiset meikkaavat ja miettivät usein paljon ulkonäköään, jos objektina olo on kamalaa? En ymmärrä.

Miksi on naisvihaa, jos valittaa siitä, ettei ole saanut rakastella naisia?

Minusta tuo isämiehen kommentti johti vähän harhaan. Ei se rakasteluhalukkuus sinänsä ole ongelma, vaan minusta esim. sanoit naisia tyhmiksi, ja se tietty saattaa naisia vähän ärsyttää.

Lähes jokainen, vai ihan jokainen (vrt. mahdollisimman moni)? Ja he halusivat siis seksiä sinunkin kanssasi, kaikkien muiden miesten ohella? Eipä ihme, että meni päivä pilalle. Olisi mennyt minullakin.

EDIT: Alleviivaan nyt pointtiani vielä hiukan. Eikö tuo unesi siis vastannut ihan täsmälleen sitä haavettasi mahdollisimman monesta naisesta? Käänteinenhän se olisi ollut siinä tapauksessa, että siinä olisi ollut vain yksi (ehkäpä jopa jollain tapaa epäkiinnostava) nainen, joka olisi halunnut mahdollisimman monta miestä ja sinä olisit ollut ainoastaan yksi näistä.

Viimeksi muokattu:
Miksi se sitä vihaksi muuttuu jos ottaa kovemmat konstit käyttöön päästäkseen rakastelemaan naisia? Jos haluaa vielä kiivaammin niin on vihaaja?

Valehtelemalla et pääse koskaan rakastelemaan naista.

Sitä ei sanota silloin rakasteluksi, se on hyväksikäyttöä, jos naisen jojottaa yhdyntään väärin perustein.

Tarkkuutta terminologiaan. Semantiikka kunniaan.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips

?

Ehkä kyse on siitä että monet naiset pitävät siitä että heitä katsotaan ja ihaillaan ja siinä se kaikki mitä nämä kaipaavat. Eivät siis kaipaa seksiä tuntemattomien kanssa mahdollisimman usein vaan sitä että joku huomaa, ehkä pientä flirttiä ja siinä se.

Minusta tuo isämiehen kommentti johti vähän harhaan. Ei se rakasteluhalukkuus sinänsä ole ongelma, vaan minusta esim. sanoit naisia tyhmiksi, ja se tietty saattaa naisia vähän ärsyttää.

Voi olla näin. Itseäni ei kuitenkaan imartelisi lainkaan olla jollekin ainoastaan yksi numero tai lenkki ketjussa. Melkoisella varmuudella jättäisin moisen väliin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27916469:
Lähes jokainen, vai ihan jokainen (vrt. mahdollisimman moni)? Ja he halusivat siis seksiä sinunkin kanssasi, kaikkien muiden miesten ohella? Eipä ihme, että meni päivä pilalle. Olisi mennyt minullakin.

EDIT: Alleviivaan nyt pointtiani vielä hiukan. Eikö tuo unesi siis vastannut ihan täsmälleen sitä haavettasi mahdollisimman monesta naisesta? Käänteinenhän se olisi ollut siinä tapauksessa, että siinä olisi ollut vain yksi (ehkäpä jopa jollain tapaa epäkiinnostava) nainen, joka olisi halunnut mahdollisimman monta miestä ja sinä olisit ollut ainoastaan yksi näistä.

Hyvin väännetty rautalangasta. Harva nainen haluaa olla vain yksi sadoista, suurin osa naisista haluaa olla se yksi ja ainoa joka riittäisi miehelleen. Kaipaa ehkä muilta miehiltä korkeintaan niitä katseita, ei muuta. Siis merkkiä siitä että on vielä markkinakelpoinen, mutta varsinaisesti ei markkinalla. Ymmärsitkö?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27916518:
Voi olla näin. Itseäni ei kuitenkaan imartelisi lainkaan olla jollekin ainoastaan yksi numero tai lenkki ketjussa. Melkoisella varmuudella jättäisin moisen väliin.

Joo, siis tietenkään ei ole imarteleevaa, jos mies haluaa panna kaikkea mikä liikkuu, mutta ei se nyt vihaakaan ole.

Ahaa, eli samaan tapaan nainen ei rakastele tai edes harrasta ihanaa seksiä baaripokan kanssa jos kautta rantain myhäilee, että ei halua mitään muuta mieheltä? Pitääkö heti kirjallisesti sopia ennen panoa mitkä on pelisäännöt ettei kukaan vaan ole hyväksikäyttäjä?

[QUOTE="huh";27916474]Valehtelemalla et pääse koskaan rakastelemaan naista.

Sitä ei sanota silloin rakasteluksi, se on hyväksikäyttöä, jos naisen jojottaa yhdyntään väärin perustein.

Tarkkuutta terminologiaan. Semantiikka kunniaan.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";27916557]Ahaa, eli samaan tapaan nainen ei rakastele tai edes harrasta ihanaa seksiä baaripokan kanssa jos kautta rantain myhäilee, että ei halua mitään muuta mieheltä? Pitääkö heti kirjallisesti sopia ennen panoa mitkä on pelisäännöt ettei kukaan vaan ole hyväksikäyttäjä?[/QUOTE]

Onpas tämä äidinkielen ymmärrys nyt vaikeaa jollekulle.

Tokikin voin rakastella baaripokan kanssa ja hän minun kanssani, jos olemme rehellisiä toisillemme. Kumpikin on siinä mielessä liikkeellä että tämä on tässä ja that's it. Jos haluan kertapanoja ja pikaseksiä, niin voihan se olla vaikka kuinka hieno kokemus kummallekin. Mutta en halua mennä sänkyyn miehen/pojan kanssa, jos hän vaikuttaa siltä että on etsimässä vakiseuraa, tai jopa rakastumassa, ja itsellä ei ole mitään sellaista aietta. Tuntisin itseni hyväksikäyttäjäksi. Ja minusta samalla tavalla mies voisi olla esimerkiksi rehellinen, ja kertoa jos vaikkapa sattuukin jo seurustelemaan. Tai muuta sen kaltaista.

Kirjallisia sopimuksia en ole harrastanut, olen niiden suhteen nihkeä muutenkin. Minua on vaikea saada edes naimisiin (vaikka nykyinen mies siinä sitten lopulta onnistui). Mutta avointa viestintää ja tarkkaa ilmaisua muuten toivon. Olen ihan rasisti puhetaidottomien suhteen: jos jätkä ei osaa itseään ilmaista tai ilmaisee päin helvettiä, niin ei kiinnosta.

[QUOTE="mies";27915820]Tämä kuvaa minuakin hyvin. Olen suojeleva ja puolustava mies, ehkä hallitseva, mutten hyväksikäyttävä enkä koskaan tyranni. Ritarillisuus inspiroi kovasti.

Oma "ongelmani" on ehkä monelle naiselle liian voimakas välittämisen osoittaminen. En ole varsinaisesti puutteessa, koska herätän mielenkiintoa ja voisin tavata tiheäänkin aina uusia ihmisiä niin halutessani. En kuitenkaan ota ketään naista vain omaa hyväksikäyttöäni varten.

Minun täytyy kiinnittää huomiota tietynlaiseen etäisyyden ja tilan antoon alkuvaiheessa. Isoin haasteeni, koen itse, on löytää vapaa nainen, joka temperamentiltaan ei ole hissukka (jonka voin jyrätä ja jonka kanssa tulee muutenkin varautunut "onpa tämä hankalaa" -olo), muttei myöskään liian päällekäyvä (=miesmäinen, epäkunnioittava). Minulle ei kokemuksen pohjalta käy kaverisuhde muttei myöskään panosuhde vaan jotain tältä väliltä. Lisäksi turnoffeja ovat liika uskonnollisuus, menneisyyden traumaattisuus liiallisena, toiset läheiset miehet ja liika kiireisyys. Lopuksi myös ulkonäöllä on väliä ja toki vielä sillä kemialla :) Kokemukseni pohjalta myös nuoret naiset ovat paremmin sopivia kuin vanhemmat.[/QUOTE]

Joo no tuossapa se tulikin. En ikinä osaisi kuvitella kuulevani oman mieheni suusta lausetta "ritarillisuus inspiroi minua kovasti". On olemassa myös vähemmän homomainen tapa ilmaista sama asia.

Ja kyllä,liiallinen päällekäyvyys jo alusta lähtien on todella epäkiihottavaa. Hyi,voin kuvitella ne kymmenet tekstiviestit päivässä ja jotkut ällöttävät kukkapuskat toisilla treffeillä.

Moni naiskommentoija hyökkää heti henkilöön: ei saa, on luuseri. Käyvät läpi ne selvimmät argumentointivirheet, jotka koulussa opetetaan.

Mikä pakkomielle sinulla on jostakin argumentointivirheistä? Jos tuollaisia sammakkoja päästelet suustasi tuoreen deittisi kanssa, niin en yhtään ihmettele, ettei suhteesi ole edenneet alkua pidemmälle.

Koulussa opetetaan paljon asioita, mutta ei niitä kaikkia tarvitse pilkuntarkasti noudattaa. Tosielämässä on sijaa myös soveltamiselle ja jopa sääntöjen rikkomiselle.

Ja yksi juttu vielä, itsekin rikot sääntöjä, kun esiinnyt ketjussa useilla eri nimimerkeillä.

Kun kiltti poika käy koulut ja hankkii ammatin, hän voi saada vanhentuneen naisen, kunhan kustantaa naisen ja poikaa koulussa kiusanneen pahiksen lapsen elämisen. Jes.

Miehelle pahin rangaistus on olla naisen kanssa vain kaveri, jolta ei saa seksiä. Ja jos toimii moraalisesti, niin muuta ei ole tiedossa.

Etkö ole koskaan kuullut, että nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan ja parhaimmillaan nelikymppisenä? Ai niin, aikuiset naiset eivät kelpaa sinulle, kun pitäisi saada vain niitä teinipilluja.

Yhteistyössä