Kuvaketju, aihe vapaa mutta pakollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sensuroin nyt pärstäni, kun se on jo täällä niin moneen kertaan nähty. =)

Mutta hommasin klipsipidennykset, tarkoituksella vain 2 cm pidemmät kuin omat hiukseni eli 40 cm pitkät. Latvat näyttävät vähän hapsuisilta noissa pidennyksissä, mutta tilanne varmaankin muuttuu kunhan omat hiukseni ovat saman pituiset. Tarkoitukseni oli siis vain vähän tuuheuttaa. Meinaan käyttää noita vain joskus, en todellakaan säännöllisesti jaksaisi noita väkertää päähäni.

Omat hiukseni olivat tuossa kuvassa vielä astetta vaaleammat kuin pidennys, mutta pidennyksen värinen sävy on juuri päässä.

Paljonko tuollaiset pidennykset maksavat? Ja ovatko hankalat kiinnittää?

[QUOTE="vieras";28238908]Voi harmi. Minkälainen on sun olo tällä hetkellä?[/QUOTE]

Ihan hyvä. On todella tujut kipulääkkeet.. Oxycontin ja Panacod. Tuota migreeniä ei ole siis ns. virallisesti diagnosoitu, odotan neurologille ja magneettikuviin menoa. Koko viikon olen taas saikulla ollut. Migreeni alkoi viikko sitten perjantaina ja tänään eka kivuton päivä, mutta noiden lääkkeiden ansiosta.

Mukavan terveen näköset hiukset :) Siis ei ainakaan mun silmiin latvat näytä hapsuisilta :)

Näin sitä migreeniä on mulla jo pariin otteeseen tällä viikolla hoidettu :/

No hyvä, itseäni vähän himottaisi tasoittaa pidennysten latvoja, mutta sitä en tee kyllä ne varmaan näyttävät paremmilta kunhan omat hiukseni ovat saman mittaiset.

Minä todellakin tiedän tuon migreenijutun!!:hug: Mulla on niin paha migreeni, että ilman toimivaa estolääkitystä migreeni tulisi 4-8 kertaa viikossa, eli olisin käytännössä työkyvytön. Eston kanssa niitä tulee vain pari kolme kertaa kuussa.

Kun migreenini alkoi -08 alussa eikä ollut vielä lääkitystä siihen, mulla oli 6 viikkoa migreeni kähytännössä koko ajan, 1-4 migreenikohtausta päivässä, eli migreeni jäi päälle Olin tuona aikana kolme kertaa päivystyksessä migreenin katkaisussa, mutta aina se tuli takaisin. loppui vasta kun löydettiin sopiva lääkitys, kokeilin jotain 6 eri esto-ja kohtauslääkettä ennen kuin löytyi sopivat. Siinä meni niin pitkään, koska mulla todettiin vähän harvinaisempi migreenityyppi, hemipleginen, ja siihen ei täsmälääkkeet toimi ollenkaan, vain tavalliset tulehduskipulääkkeet. Mulla on nyt estona Klotriptyl Mite 3 krt/pv sekä kohtauksiin Burana 800.

Eikö sulla ole toimivaa lääkitystä, vai meneekö migreeni siitä huolimatta noin pahaksi? Toivottavasti migreenisi saadaan aisoihin!

Tuosta tulikin mieleeni, että kohta pitäisi lähteä parin päivän reissuun kotiseudulle, ja tuntuu että päätä alkaa särkeä, Buranaa huuleen ja äkkiä...

[QUOTE="...";28239127]Paljonko tuollaiset pidennykset maksavat? Ja ovatko hankalat kiinnittää?[/QUOTE]

Tuolta tilasin, pidennykset tulivat postiluukusta 2 päivässä.

Tervetuloa Klipsipidennys.fi verkkokauppaan | KLIPSIPIDENNYS

Ovat erittäin helppo kiinnittää, klipsi on vähän kuin pinni, joka vain napsautetaan kiinni.

Nuo minun omani eli 40 cm pitkät maksoivat jotain 96 e ja risat.

Youtubesta löytyy runsaasti kiinnitysohjeita, itsekin sieltä opettelin.

Eikö sulla ole toimivaa lääkitystä, vai meneekö migreeni siitä huolimatta noin pahaksi? Toivottavasti migreenisi saadaan aisoihin!

Mulla tuo migreeni on sen verran uusi juttu (alkoi viime vuonna joskus loka-marraskuulla) että ei oo keretty kokeilla kun kahta eri triptaania. Nyt on taas keskiviikkona lääkärille aika jonka kautta toivottavasti pääsee neurologille. Mulla on teininä ollut migreeniä mutta se oli aurallista ja kesti sen päivän. Tää on auratonta ja kestää tosiaan sen viikon..
Melkoinen tie sullakin on ollut sopivan lääkityksen löytämiseen! :O

Kävin ottamassa pedikyyrin...
2249573_orig.jpg

Mulla tuo migreeni on sen verran uusi juttu (alkoi viime vuonna joskus loka-marraskuulla) että ei oo keretty kokeilla kun kahta eri triptaania. Nyt on taas keskiviikkona lääkärille aika jonka kautta toivottavasti pääsee neurologille. Mulla on teininä ollut migreeniä mutta se oli aurallista ja kesti sen päivän. Tää on auratonta ja kestää tosiaan sen viikon..
Melkoinen tie sullakin on ollut sopivan lääkityksen löytämiseen! :O

Suosittelen osteopatiaa.. Mulla auttaa todella hyvin päänsärkyihin, mistä ikinä ne sitten johtuvatkaan.

kolmisen käyntiä suosittelee tuo yleensä kellä oon käynyt mutta jo ekan käynnin jälkeen helpottaa, pari-kolme päivää voi olla vielä paikat arkana kun manipuloi nikamia mutta sen jälkeen tsädäm. it's a miracle!

Fysiatri tosin kielsi menemästä enää sinne kun mulla on yliliikkuvat nivelet, mutta mikään ei ole auttanut samalla lailla kuin toi. Reilu vuosi sitten mulla oli ihan invalidisoivia päänsärkykohtauksia (Täälläkin niistä kerroin, huusin ja itkin vaan enkä kyennyt hoitamaan edes lapsia jos sellanen kohtaus tuli..), söin kolme viikkoa tosi tujua särkylääkemixiä, kävin hieronnassa, fysioterapiassa ja lopuksi osteopaatilla. Sittenpä alko helpottamaan.. Tosta keissistä en tosin tiedä että mikä niistä autto sitten vai kaikki yhdessä, mutta tulin kuntoon ja kohtauksia ei oo tullut sen jälkeen. Nyt alkuvuodesta alko taas olemaan ihan hirveä kunto ja päätä särki, kävin siellä osteopaatilla ja pim. olen taas kunnossa eikä päätä särje..

• Tykkää
Reactions: Littledeath
[QUOTE="...";28239127]Paljonko tuollaiset pidennykset maksavat? Ja ovatko hankalat kiinnittää?[/QUOTE]

Tilasin ebay:n kautta jostain kiinasta. Maksoi 15€ suunnilleen ja tuli parissa viikossa. Ilmoitettiin olevan aitoa hiusta ja on kyllä kestäneetkin pesemistä ja muotoilua yms oikein hyvin.

[QUOTE="Anne";28241528]Tilasin ebay:n kautta jostain kiinasta. Maksoi 15€ suunnilleen ja tuli parissa viikossa. Ilmoitettiin olevan aitoa hiusta ja on kyllä kestäneetkin pesemistä ja muotoilua yms oikein hyvin.[/QUOTE]

Tiesitkö, että Kiinasta tuleva aito hius on ruumiiden parturoinnista?

[QUOTE="vieras";28241459]Hyi v***u, miten inhottavat! Noillahan kapuais vaikka puuhun :x[/QUOTE]

Miksi ihmeessä jokatoinen kynsi on leikattu suoraksi ja jokatoinen pyöreäksi??

Yhteistyössä