Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mullakin on - kaksin kappaleinvai olisko maailmanlopun kuvaketju iskevämpi otsikko
viimeinkin sain tälläisen :heart:
Aijaa.com - 11464728

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27736722:
Kissanperkeleet roikkuu koko ajan kuusen kimpussa. Odotettavissa rauhallinen yö kun ne pelailee koristepalloilla pitkin kivilattiaaTeillä onkin jo koristeltu!meillä on laitettu jalkaan kiinni ja tähti ja kynttilät.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27736873:Kissanperkeleet roikkuu koko ajan kuusen kimpussa. Odotettavissa rauhallinen yö kun ne pelailee koristepalloilla pitkin kivilattiaa
Kai ne sen vielä kaataakin kuten viime jouluna.
Näyttää muuten toinen pahiksista olevan tuossa kuvassakin.
Kirjotan ipadilla, ja tää on niin tuskaista, että en paljoa jaksa kirjoitella. Vaikka tässäkin ketjussa on tosi ihania kuvia ajattelin etten kuitenkaa kommentoi tai tykkäile, kun en kuitenkaan jaksa tehdä sitä monesti. Tän sun kuvan nähtyäni mun oli kuitenkin pakko. Olette NIIN suloisia!!
Annappa puu raukallekin joulumieltä ja pyyhi hänen lehtensä pölystä
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27735764:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27736443:
Moi S***![]()
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27737955:Käry käviKukas mun tutuista täällä sitten harmailee?
tai no moni varmaan, mut eka kuka myöntää tunnistaneensa mut
meikitön & tissiliivitön meikäläinen
Joo olen ihminen, joka vaan ei voi heittää yhtäkään kirjaa menemäänKomee puu. Käytätkö paljonkin noita tietosanakirjoja?
On ne tuon kuvan oton jälkeen pyyhitty remonttipölystäAnnappa puu raukallekin joulumieltä ja pyyhi hänen lehtensä pölystä