R
"rähinä-reetta"
Vieras
Minä sen hänelle keksin.Mistä keksit nikkisi?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä sen hänelle keksin.Mistä keksit nikkisi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28242356:Multipersoona.
tämä onkin hauska tyyppiAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28242356:Multipersoona.
Ihana! Meillä on just päinvastoin, koiran pää on puolet isompi mitä pojan![]()
He ihmettelee toisiaan![]()
He on kyllä suloisia :heart:
http://i5.aijaa.com/b/00993/11860869.jpg
Meillä täytyy olla aina joku kattomassa perään ku nämä sankarit "ihmettelee" toisiaan, ku ei tuo luupää tajua olevansa hieman kaveriaan isompi![]()
Mä olen aina tykännyt isoista koirista ja nykyisin mulla tulee kauhun kyyneleet kun isompi koira tulee vastaan. Mä menen ihan paniikkiin![]()
Niin, teillähän oli se ikävä tapahtuma tossa taannoinKurjaa, että siitä jäi pelko päälle, mut pääasia että kaikilla on henki tallella eikä mitään fyysisesti vakavaa sattunut :hug:
Joo, onneksi niin. Ollaan kyllä juteltu siitä, että voisin hakeutua jonnekkin josta saisin apua. Yksin kun kuljen niin jos ison koiran nään niin menen toiselle puolen katua jos olen koirien kanssa niin menen aivan paniikkiin.
Kyllähän sitä kannattaa harjotella ison koiran kohtaamista ja sen kanssa olemista, jos vaan itsestä siltä tuntuu. Pakottamallahan ei mitään kannata tehdä, se paniikki vain lisääntyy siinä tilanteessa. Kun niitä kilttejä ja mukaviakin isoja koiria on olemassa myöskin, niin tilanne ei onneksi ihan niin toivoton ole kuin voisi luulla. Kyllä se varmasti siitä helpottaa, ajan kanssa, ja oikeiden ihmisten/koirien![]()