S
Sangria
Vieras
Enpä meinannu tunnistaa
Tosta oon kyl tykänny kans
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28911252:Mikä tossa Dwayne "the rock" Johnsonissa on niin komeaa? Sen pärstä vai kroppa? Mä luulin, ettei naiset tykkää steroidihirmuista.
Käyttääkö se välttis steroideja? Mun mielestä kivan näköinen, jos ei nyppis kulmakarvoja noin tyhmästi.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28911252:Mikä tossa Dwayne "the rock" Johnsonissa on niin komeaa? Sen pärstä vai kroppa? Mä luulin, ettei naiset tykkää steroidihirmuista.
Joo söpö ukko, mut otappa tolta paita pois, niin ei ainakaan mun ikästä innosta.Kuten lupasin
![]()
Joo söpö ukko, mut otappa tolta paita pois, niin ei ainakaan mun ikästä innosta.
Joo kyllä oli nuorempana komeampi. Mutta siltikin, tykkään vähän isommista rintalihaksista.
On totta, ikäisekseen on komea. Mut ei mun ikänen ton ikäsii ainakaan kattele. Vanhempana varmaan sitten kun omakin mies on vanha. Anthony Hopkins on vanhoista ukoista kyllä vielä söötimpi, tulee ihan isi mieleen.Naitissit ovat inhottavia. Varsinkin kun nainen vanhenee ja ne alkavat roikkua.
Sean on komea. Ikäisekseen..
On totta, ikäisekseen on komea. Mut ei mun ikänen ton ikäsii ainakaan kattele. Vanhempana varmaan sitten kun omakin mies on vanha. Anthony Hopkins on vanhoista ukoista kyllä vielä söötimpi, tulee ihan isi mieleen.
Hmm. Kyllä se on rasva mikä roikkuu, lihas ei roiku.
Oikeesti mun oma mies on musta ihanin.![]()
No minusta se ei ole hyi, jos vanhemmista miehistä tulee lähinnä isi mieleen.