Kuvaketju komeista miehistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viikate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
bond2_2708SAL_820_vi.jpg

Enpä meinannu tunnistaa :laugh:

Tosta oon kyl tykänny kans :D

Alkuperäinen kirjoittaja täh;28911252:
Mikä tossa Dwayne "the rock" Johnsonissa on niin komeaa? Sen pärstä vai kroppa? Mä luulin, ettei naiset tykkää steroidihirmuista.

Käyttääkö se välttis steroideja? Mun mielestä kivan näköinen, jos ei nyppis kulmakarvoja noin tyhmästi.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;28911252:
Mikä tossa Dwayne "the rock" Johnsonissa on niin komeaa? Sen pärstä vai kroppa? Mä luulin, ettei naiset tykkää steroidihirmuista.

Jaa-a, mun täytyy varmaan vastata tähän jotain sellaista ympäripyöreää kuin että komeaa hänessä on kokonaisuus. Myönnettäköön, että nykyisellään on vähän liiankin iso mun makuun. Tässä kuvassa on sellainen, kuin häneen alkujaan "tutustuin" WWF:n myötä:

The-Rock_lean-body.jpg

Matthew on ihq, mutta pilasi itsensä laihduttamalla siihen Dallas Buyers Club -leffaan. (Ainakin mitä vkonloppuna näin uuden elokuvan trailerin, ei ollu palautunut entiseen loistoonsa takaisin. Vaikka enhän mä tiedä nyt tuon uudemman elokuvan ideaa, et kuuluuko hänen olla siinäkin joku laiheliini...)

matthew-mcconaughey-surfing14.jpg

[QUOTE="vieras";28916317]Miestissit ovat inhottavia. Varsinkin kun mies vanhenee ja ne alkavat roikkua.[/QUOTE]

Naitissit ovat inhottavia. Varsinkin kun nainen vanhenee ja ne alkavat roikkua. :)

Sean on komea. Ikäisekseen..

[QUOTE="vieras";28916623]Kun lihas sulaa pois jää vain roikkuvat pussit.[/QUOTE]

Harvalla on niin isot rintalihakset, että olisi ihan iho sen takia venynyt. Roikkuvat tissit mies saa kaikista helpoiten olemalla lihava.

Ootko sä joku mies siellä jolla ei oo rintalihaksia vai mitä ihmettä?

No minusta se ei ole hyi, jos vanhemmista miehistä tulee lähinnä isi mieleen.

Ei minustakaan.

Moni vanhempi mies on nimenomaan söpö ja tulee sellanen isällinen fiilis niistä, eli ei todellakaan seksuaalisessa mielessä katsele.
Saatan joskus jotain vanhempaa miestä katsellessani ajatella, että "tuo on sen näköinen, että se on ollut nuorena hottis".

Ja nää mun "vanhemmat miehet" eli isälliseen kategoriaan menevät on jo noita 35-vuotiaita ja siitä ylöspäin. :D

Yhteistyössä