Kylässä ja tosi epäsiisti kämppä, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säikähdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säikähdys

Vieras
Jos menet vauvan kanssa kylään missä on tosi likaista ja pölyistä lattialla ja joka paikassa, niin mitä tekisit? Pidätkö koko vierailun ajan sylissä vai annatko kontata lattialla?

Mulla oli silloin sylissä. Lattialla oli auton moottoriöljyä, kissojen ja koiran karvaa, pölyä, hiekkaa ja mitä muuta. Eli todella likaista olkkarissa.
Jos nyt tälläistä kissa-koirakarvalinjaa ja muuten elämisen murusia, niin antaisin varmaan olla lattialla. Kotona sitten vaihtaisin puhtaat vaatteet päälle.
Toki voi olla että konttausikäinen ei viihdy sylissä, vaan haluaa päästä tutkimaan maailmaa..

Riippuu vauvelin iästä. Jos vauva vain köllii selälleen, niin varmaan laittaisin mukana kulkevan pukluharson lattialle. (En toki enään sitä käyttäisi sen enempää.) Mutta jos jo konttaava niin sit riippuu kuinka kauan kyläillään. Varmaan ehkä voisin pitää sylissä, varsinkin jos vauva viihtyisi sylissä ja on jo sen verran iso että yrittäisi laittaa kaikkia roskia suuhun. Mutta en mä nyt pienestä pölystä tekis yhtään mitn kummempaa, en jaksa itsekkään imuroida joka päivä.

Mä sanoisin että lainaatko harjaa että saan noi ruuantähteet korjattua pois kun muuten tämä (vauva) pistelee ne poskeensa :D joten eiköhän menis perille ;) :D

mun ystävä perheessä on 4 lasta ja kämppä niin paskanen kuin vain voi olla, lattialla ei edes pysty kävelemään kunnolla ruoan jämät kanssa lattioilla ja jne
Mä en voi ymmärtää miksi joku pitää niin siivottomassa kunnossa kotinsa

Alkuperäinen kirjoittaja näin sanoisin:
Mä sanoisin että lainaatko harjaa että saan noi ruuantähteet korjattua pois kun muuten tämä (vauva) pistelee ne poskeensa :D joten eiköhän menis perille ;) :D

Mikä menis perille? Se, että kaverin sietäis pitää kotinsa sellaisessa kunnossa ku sinä tykkäät?

Yhteistyössä