Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Sinuna tekisin jotenkin niin, että pesisin vain omat ja lasten pyykit, laittaisin ruokaa vain itselleni ja lapsille. Siivouksenkin hoitaisin jotenkin niin, että miehen osuus vain jäisi tekemättä. Josko se siitä tajuaisi...
Tätä oon muuten suunnitellutkin että ukon vaatteet ja astiat jää pesemättä, ois ehkä pitänyt tehdä se jo monta vuotta sitten. Lisäksi mulla ottaa niin hermoon kun jostakin asiasta sanon niin se on kuulemma vinkumista ja mun pitäs tukkia turpani. Sitten kun sanon etten siedä sellasta käytöstä ja minulle ei huudeta, ottaa mies jalat alle ja lähtee mököttämään jonnekkin. Viimeksi tänään, mies halusi jotain jollaa että voi alkaa harrastelemaan veneilyä ja mä tyrmäsin sen koska mies kyllästyy heti ja hänellä on kyllä harrastusvehkeitä ihan riittämiin kesäksi ja talveksi. Olen kuulemma tylsä ja mikään ei passaa. No, ei p*****e passaa jos on jo kymppitonnin edestä ostellut itselleen "harrastusvälineitä" eikä ole enää varaa edes vaihtaa autoa isompaan.
Tulipa tähänkin taas pitkä purkaus.
Siis miten sä annat kohdella itseäsi

? Hyvä tavaton sentään, nainen.
Melkein laittaisin ukon ulkoruokintaan, eihän tuosta tunnu olevan mitään iloa teidän elämään... joku kerta kun lähtee mököttämään, pakkaa kapsäkki oven eteen odottamaan. Liitä mukaan lappu, että menee sinne äitinsä helmoihin kasvamaan aikuiseksi, ja palaa sitten vasta teidän luokse, kun on osaa kantaa vastuunsa arjesta ja lapsista ja yhteisestä kodista ja elämästä.
Sori muuten että olen näin suorasanainen, toivottavasti ymmärrät, että olen täysin sun puolella ja koitan vaan tsempata sua tekemään tilanteelle oikeasti jotain. :hug: :hug: :hug: