H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Siis onhan Linda paljon kauniimpi sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja Bystander:Ihana! Ja sanoi kuka kaakattaja mitä tahansa, niin ainakin jotakin sinä teet todella oikein kun on noin ihana pieni poika :heart.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lindsay Lohan on vitusti kauniimpi ku sä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lindsay Lohan on vitusti kauniimpi ku sä
ja tää liitty asiaan miten?
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Piristi kyllä kummasti, kun oon tällä haavaa oikein erityisen ruma: menkat turvottaa, allergian takia silmät ja nenä vuotaa ja on ihan punaiset (enkä viitsi edes meikata), helteen takia tukka liiskaantunut pitkin päätä jne. - no, voitte varmasti kuvitella.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä olin eilen lähdössä tapaamaan ystävää. Rakas kullanmuruseni tuumasi minulle, juuri kun olin lähdössä, että äitipä on iiihan ruuumaaaaaa....
Lasten suusta totuus ja niin edelleen :|
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:esikoiseni yrittää olla diplomaattinen ja saataa sanoa, vaikkapa.. että en nyt haluaisi loukata sinua, mutta aiotko oikeasti laittaa päällesi tuon paidan?
B)
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:esikoiseni yrittää olla diplomaattinen ja saataa sanoa, vaikkapa.. että en nyt haluaisi loukata sinua, mutta aiotko oikeasti laittaa päällesi tuon paidan?
B)
Ihanaa. En tiedä oliko se protesti lähtöäni vastaan vai tummahkoa silmämeikkiä vastaan. Mutta osui kyllä hyvään saumaan, koska muutenkin tunsin näyttäväni melko elähtäneeltä transupuudelilta.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:esikoiseni yrittää olla diplomaattinen ja saataa sanoa, vaikkapa.. että en nyt haluaisi loukata sinua, mutta aiotko oikeasti laittaa päällesi tuon paidan?
B)
Ihanaa. En tiedä oliko se protesti lähtöäni vastaan vai tummahkoa silmämeikkiä vastaan. Mutta osui kyllä hyvään saumaan, koska muutenkin tunsin näyttäväni melko elähtäneeltä transupuudelilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Lohdullista on, että olen vielä 5-vuotiaan tyttäreni mielestä kaunis. Mutta esikoiseni ja keskimmäiseni eivät ole enää varauksetta samaa mieltä.
En siis tarkoita sitä, että tavoittelisin kauneutta ja haluaisin lasteni ihannoivan minua. Mutta sellainen lapsen suusta tuleva - äiti on kaunis- lause sisältää niin paljon tunnetta ja siihen kiteytyy niin monta asiaa.. muutakin kuin se pelkkä ulkonäkö.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::heart: Aww..ihana.
Meillä esikoinen katteli minuu yks aamu ja sanoi lopulta; kun mie kasvan isoksi niin miullekin tulee yhtä iso massu kun äitille (taputti mahaani) :ashamed: