Kyllä muuten itsetunto nousi :)!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lindsay Lohan on vitusti kauniimpi ku sä

ja tää liitty asiaan miten?

Siten, että jonkun on pakko saada pudottaa mut maan pinnalle, etten vaan errhdy luulemaan itseäni oikeasti kauniiksi. Mutta ei huolta, tiedän kyllä, että poikani ei todellakaan ole kompetentti arvioimaan asiaa, se rakastaa mua aivan liikaa.

Mä olin eilen lähdössä tapaamaan ystävää. Rakas kullanmuruseni tuumasi minulle, juuri kun olin lähdössä, että äitipä on iiihan ruuumaaaaaa....

Lasten suusta totuus ja niin edelleen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Piristi kyllä kummasti, kun oon tällä haavaa oikein erityisen ruma: menkat turvottaa, allergian takia silmät ja nenä vuotaa ja on ihan punaiset (enkä viitsi edes meikata), helteen takia tukka liiskaantunut pitkin päätä jne. - no, voitte varmasti kuvitella ;).

No niinhän se on, et on monta muutakin tapaa osoittaa rakastavansa (yleisesti kylläkin mies vaimolleen tmv., mut tässä tapauksessa poika äidilleen). Yks niistä on juuri tuo, että kehuu kauniiksi, vaikka sillä hetkellä itse tietää näyttävänsä vähintäänkin pelottavalta :whistle:

Ja kyllä, se piristää :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä olin eilen lähdössä tapaamaan ystävää. Rakas kullanmuruseni tuumasi minulle, juuri kun olin lähdössä, että äitipä on iiihan ruuumaaaaaa....

Lasten suusta totuus ja niin edelleen :|

esikoiseni yrittää olla diplomaattinen ja saataa sanoa, vaikkapa.. että en nyt haluaisi loukata sinua, mutta aiotko oikeasti laittaa päällesi tuon paidan?
B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
esikoiseni yrittää olla diplomaattinen ja saataa sanoa, vaikkapa.. että en nyt haluaisi loukata sinua, mutta aiotko oikeasti laittaa päällesi tuon paidan?
B)

Ihanaa. En tiedä oliko se protesti lähtöäni vastaan vai tummahkoa silmämeikkiä vastaan. Mutta osui kyllä hyvään saumaan, koska muutenkin tunsin näyttäväni melko elähtäneeltä transupuudelilta.

B)

Ihanaa. En tiedä oliko se protesti lähtöäni vastaan vai tummahkoa silmämeikkiä vastaan. Mutta osui kyllä hyvään saumaan, koska muutenkin tunsin näyttäväni melko elähtäneeltä transupuudelilta.

:hug: et varmaan kyllä näyttänyt.

B)

Veikkaan, että se olisi halunnut vaan pitää äidin itsellään :).

Lohdullista on, että olen vielä 5-vuotiaan tyttäreni mielestä kaunis. Mutta esikoiseni ja keskimmäiseni eivät ole enää varauksetta samaa mieltä.
En siis tarkoita sitä, että tavoittelisin kauneutta ja haluaisin lasteni ihannoivan minua. Mutta sellainen lapsen suusta tuleva - äiti on kaunis- lause sisältää niin paljon tunnetta ja siihen kiteytyy niin monta asiaa.. muutakin kuin se pelkkä ulkonäkö.

Lohdullista on, että olen vielä 5-vuotiaan tyttäreni mielestä kaunis. Mutta esikoiseni ja keskimmäiseni eivät ole enää varauksetta samaa mieltä.
En siis tarkoita sitä, että tavoittelisin kauneutta ja haluaisin lasteni ihannoivan minua. Mutta sellainen lapsen suusta tuleva - äiti on kaunis- lause sisältää niin paljon tunnetta ja siihen kiteytyy niin monta asiaa.. muutakin kuin se pelkkä ulkonäkö.

Juu, todellakaan se ulkonäön kehuminen ei ole se pointti, vaan mulla ainakin tuossa pojan kommentissa kaikkineen tärkeintä oli se erityinen läheisyyden tunne, että sitä kuitenkin vielä on jollakin tavalla lapsensa maailman keskipiste (tai siis toki hän itse on se keskipiste, mutta se tärkein toinen ihminen) ja ainakin toisinaan varauksettoman ihailun kohde.

:heart: Aww..ihana.

Meillä esikoinen katteli minuu yks aamu ja sanoi lopulta; kun mie kasvan isoksi niin miullekin tulee yhtä iso massu kun äitille (taputti mahaani) :ashamed: