Kyllä oli vähän paha mieli lapsen puolesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Osa ainakin teistä tietää mitä tarkoittaa osastojakso? Eli siis päivät lapsi on siellä tutkimuksissa sairaalassa vanhemman kanssa ja yöksi tullaan kotia.

Kyllä kävi yhtä poikaa sääliksi tänään. N. 6-7v, ei ihan täysin terve lapsi (no, tuskin lastenneurolla terveet käykään) hirmu suloinen ja kiltti poika. Isänsä oli mukana siellä ja mitä tämä isä teki!? Istu koko hemmetin päivän siellä läppärinsä kanssa ja puhui ISOON ääneen puhelimessa siellä. Siis mun mielestä tarkoitushan on, että vanhempi on siellä lapsensa tukena ja turvana? Tämä isä ei tiennyt yhtään, mitä lapsellensa tehtiin siellä ja lapsi välillä pyysikin, että "tule isi pitämään kädestä kiinni" kun verikokeita otettiin. :(
Ei ollut yhtään lapsensa kanssa. Lapsi vaelteli yksinään pitkin pientä osastoa siellä. Ei isä välillä tiennyt mihin lapsensa meni, kun hoitaja/terapeutti tms tuli lasta hakemaan... netissä kyllä roikkui (joo, mun oli pakko vilkuilla sivusilmällä, mitä sen läppärinsä kanssa puuhaili) :kieh:

Teki niin mieli napsata se läppärin kansi kiinni ja sanoa pari valittua sanaa, mutta pidin suuni kiinni ja otin pojan viereen, jos halusi tulla kirjoja katselemaan.

Kiehui ja suretti kyllä yht'aikaa tuommoinen isä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei sitä aina vaan voi olla täydellinen iskä, ehkä vaan oli tosi tärkeitä juttuja. ja mikä sä oot arvostelemaan muita???varsinkin jos olet hoitoalalla???

Täh? Joo en, en ole hoitoalalla. Ja kyllä, lapseni ovat minulle työtä tärkeämpiä :)

Niin joo muokkausta aloitukseen; Olin siis osastojaksolla oman lapseni kanssa siellä, en todellakaan töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
no ei sitä aina vaan voi olla täydellinen iskä, ehkä vaan oli tosi tärkeitä juttuja. ja mikä sä oot arvostelemaan muita???varsinkin jos olet hoitoalalla???

Täh? Joo en, en ole hoitoalalla. Ja kyllä, lapseni ovat minulle työtä tärkeämpiä :)

joo mutta mistäs tiedät jos normisti onkin ihana iskä ja nyt oli tosi tärkeitä juttuja?mitä se sun persettä kaivaa, kun et tiedä taustoja??

Asioilla on aina kaksi puolta ja tietämättä toista on paha sanoa, mutta..
olisko se isäkin voinut olla ihan pihalla siellä ja sitten kun ei osannut muuten toimia ja olla lapsensa tukena niin toimi sitte noin? Ainahan kaikki käytös ei välttämättä ole tiedostettua. En siis yhtään nyt puolustele, hoitohenkilökunta olisi voinut (ja pitänyt ehdottomasti ) asiasta isälle huomauttaa, mutta isä ei varmaan itsekään tajunnut asiaa. Ja jos vaika häntä ahdisti ja pelotti myös niin piti sitten purkaa se tuollalailla tyhmällä toiminnalla.
Yhtään puolustelematta. Isän tehtävä olisi ollut kyllä ehdottomasti olla poikansa tukena. Mutta samoin olisi voinut toimia myös äiti.

Tarkkaan ottaen olethan sä nyt "hoitoalalla" ;)

Mutta aika sääli poikaparkaa :/

Jos se jonkun mielestä on normi-iskä, niin mikäs siinä.
Mun mies oli pari joulua sitten tuon esikoisen kanssa ihan 24/7 osastolla, eikä sillä ollut edes läppäriä mukana.
Ihan pakolliset duuniasiat hoiti pikana kännykällä, lopun aikaa luki satuja, katsoi prinsessaleffoja ja pelasi muistipelejä tytön kanssa. :heart:

joo mutta mistäs tiedät jos normisti onkin ihana iskä ja nyt oli tosi tärkeitä juttuja?mitä se sun persettä kaivaa, kun et tiedä taustoja??

Minkäs kaktuksen sinä olet värkkiisi työntänyt? Kyllä mua moinen käytös ihmetyttää, oli sitten hyvä tai huono isä kotonansa.

Mikä juttu on niin tärkeä ettei voi irroittautua 10 minuutiksi ja mennä pitämään kiinni oman lapsen kädestä kun lapsi menee verikokeeseen ja PYYTÄÄ iskää mukaan???
Ensivaikutelma pettää loppujenlopuksi harvoin.....

Alkuperäinen kirjoittaja äiti jonka mies on hyvä iskä:
Mikä juttu on niin tärkeä ettei voi irroittautua 10 minuutiksi ja mennä pitämään kiinni oman lapsen kädestä kun lapsi menee verikokeeseen ja PYYTÄÄ iskää mukaan???
Ensivaikutelma pettää loppujenlopuksi harvoin.....

I'll rest my case :)

Yhteistyössä