V
"vieras"
Vieras
Mun lapsi kysyi kyläpaikan lapselta x saisko kattoa lelua joka lapsella oli kädessä. Tää x poika (molemmat 4v) sanoi ettei halua näyttää sitä ja lähti lelu kädessä pois. Meni about puoli tuntia ja mun muksu tuli itku kurkussa sanomaan, että x otti sen lelun hänen kädestä vaikka hän otti lelun kun se oli vapaana lattialla. X:n äiti yritti sanoa pojalleen että annahan se lelu toiselle kun kerran kädestä otit -> ei antanut ja x:n isä sit sanoi vaan mun lapselle "eikö meillä muka nyt ole muitakin leluja jolla voi leikkiä" ja sit mun lapsi lähti takaisin huoneeseen leikkimään.
Tuli harmi mun lapsen puolesta kun oli ihan ihmeissään miten toinen nyt kädestä tuli repimään ja sit kun siitä tuli kertomaan niin tyyliin komenettiin vaan muilla leluilla leikkimään
Enkä mäkään kehdannut sit alkaa mitään siinä sanomaan kun vieraina heillä oltiin. Eipä tarvii taas vähään aikaa sinne mennä kylään!
Tuli harmi mun lapsen puolesta kun oli ihan ihmeissään miten toinen nyt kädestä tuli repimään ja sit kun siitä tuli kertomaan niin tyyliin komenettiin vaan muilla leluilla leikkimään