A
abba
Vieras
Mä oon pitänyt anoppiin jo pitkään hajurakoa ja se on onneks tajunnut, etten kauheesti jaksa/välitä hänen seurastaan. Tämä kaikki johtuu hänestä ja hänen tyylistään huomautella ja neuvoa. Hän siis ei ole myöskään pitänyt minuun yhteyttä tms eli on ollut loukkaantunut, kun en jaksanutkaan kuunnella hänen naljailujaan.
No nyt sitten hän kyseli mieheltä koska mennään käymään ja mentiinkin sitten samana päivänä. Ja mitä ihmettä?
Nyt sitten soitellaan ja kysellään, että tarviinko MINÄ laatikoita jouluksi ja kysellään MINULTA minkä kokoisia vaatteita lapsemme käyttää. Ja niin ollaan iloista!!
Aiheuttiko tämä kyläily tämän??? Kun menimme heti kun hän pyysi???
En haluaisi antaa hänelle minkäänlaista kuvaa, että olisin unohtanut hänen törkeän käyttäytymisen, koska hän ei ole edes pyytänyt anteeksi. Ja jos annan periksi tässä asiassa, pelkään, että meidän elämään puuttuminen alkaa taas!
Ihanaa purkautua!
No nyt sitten hän kyseli mieheltä koska mennään käymään ja mentiinkin sitten samana päivänä. Ja mitä ihmettä?
Nyt sitten soitellaan ja kysellään, että tarviinko MINÄ laatikoita jouluksi ja kysellään MINULTA minkä kokoisia vaatteita lapsemme käyttää. Ja niin ollaan iloista!!
Aiheuttiko tämä kyläily tämän??? Kun menimme heti kun hän pyysi???
En haluaisi antaa hänelle minkäänlaista kuvaa, että olisin unohtanut hänen törkeän käyttäytymisen, koska hän ei ole edes pyytänyt anteeksi. Ja jos annan periksi tässä asiassa, pelkään, että meidän elämään puuttuminen alkaa taas!
Ihanaa purkautua!