Kylpyläkäytännöstä? pojat naisten puolella? olipa yököttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ton takia meijän 7v ei saa käydä kylpylässä ikäväkyllä. Isää ei ole ja suihku aiheuttaa aina seisokin.. ei johdu tytöistä tai naisista, eikä edes tajua tuon asian "seksuaalisuutta" pippeli kun toimii itsestään. Ikäviä tilanteita välttääksemme, ei nyt käydä kylpylässä ennen kuin poika pärjää itse miesten puolella ja ennen kuin tuo helpottaa että herkästi pipeli reagoi. Olisi se aika kurjaa yksin miesten puolellakin jos pippeli alkaisi suihkussa jöpöttää..

Siellä miesten pouolella on miehiä, jotka varmaan ymmärtävät asian. Naisten puolella naiset ei välttämättä ymmärrä. Pienet tytöt varsinkaan. Nolompaa se naisten puolella on.

Pieni tyttö tuskin ihmettelis moista reaktiota.
Kuka sitä paitsi kuvittelee 10 vuotiaan kiihottuvan seksuaalisesti?
Lisäksi miksi ap tuijotteli pikkupojan pippeliä?
Mun puolesta kymmenen vuotiaskin voi tulla vielä naisten puolelle jos ei ole ketään kenen kanssa sinne miesten puolelle menisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Tää on kyllä aika tragikoominen ketju. Mulla on kolme poikaa, enkä ikinä ole hirveästi miettinyt tai seurannut heidän tai muidenkaan erektioita. Jotensakin outoa. Ellei tämä poika sitten aivan yksin toiminut ja piloillaan meni naisten puolelle(siinä tapauksessa melko häiriintynyt lapsi olis kyseessä ) . Musitan , että poikieni ollessa pikku koululaisia, meillä oli ongelmia saunapuolien kanssa. Jos siis miehiä ei ollut mukana. Tuntuu kuitenkin hiukka hurjalta työntää pienet pojat vieraiden miesten sekaan selvitymään kaikista käytännön asioista ilman tuttua aikuista. Ja se riski, että keksivätkin mennä uimaan omin päin yms.

Kouluikäisen on jo kovastikin aika opetella selviytymään peseytymisestä ilman vanhempien apua.

Tää kommentti jäi mietityttämään. Vai että kovastikin olisi opeteltava..entäs ap:n tyttö? Kyllähän siinäkin jo 8 (härra gud) tytön äiti silmä tiukkana vahti lastansa. Tulisiko mieleen, että myös poikalapsia tuossa iässä haluaa hiukan katsoa perään. Nääs siellä miesten puolella on isompia ja karvaisempia miehiä jopa suihkussa :whistle: . Vai onko se tosiaan varsinkin tyttöjen vanhempien mielestä niin, että tyttöjä vaan tarvitsee suojella? Mä olen kyllä törmännyt tohon ajatusmalliin ennenkin.

Samalla tavalla miehet varmasti laittavat mieluummin kouluikäiset tyttönsä mieluummin naisten puolelle peseytymään, kuin miesten joukkoon. Ja jos tässä nyt puhutaan 10-vuotiaastakin lapsesta, kyllä sen ikäisellä alkaa jo olla karvoitusta, rintojen kasvua ym. Onko hänen paikkansa peseytymässä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

kylläpä taas jutun juurta pukkaa ja tästäki karmee tappelu.. ohhoi..eläkää ihmiset sulassa sovussa.. ei tullu ap:lla mieleen kysyä ko. pojalta että mitä hän naisten puolella teki?

Tää on kyllä aika tragikoominen ketju. Mulla on kolme poikaa, enkä ikinä ole hirveästi miettinyt tai seurannut heidän tai muidenkaan erektioita. Jotensakin outoa. Ellei tämä poika sitten aivan yksin toiminut ja piloillaan meni naisten puolelle(siinä tapauksessa melko häiriintynyt lapsi olis kyseessä ) . Musitan , että poikieni ollessa pikku koululaisia, meillä oli ongelmia saunapuolien kanssa. Jos siis miehiä ei ollut mukana. Tuntuu kuitenkin hiukka hurjalta työntää pienet pojat vieraiden miesten sekaan selvitymään kaikista käytännön asioista ilman tuttua aikuista. Ja se riski, että keksivätkin mennä uimaan omin päin yms.

Kouluikäisen on jo kovastikin aika opetella selviytymään peseytymisestä ilman vanhempien apua.

Tää kommentti jäi mietityttämään. Vai että kovastikin olisi opeteltava..entäs ap:n tyttö? Kyllähän siinäkin jo 8 (härra gud) tytön äiti silmä tiukkana vahti lastansa. Tulisiko mieleen, että myös poikalapsia tuossa iässä haluaa hiukan katsoa perään. Nääs siellä miesten puolella on isompia ja karvaisempia miehiä jopa suihkussa :whistle: . Vai onko se tosiaan varsinkin tyttöjen vanhempien mielestä niin, että tyttöjä vaan tarvitsee suojella? Mä olen kyllä törmännyt tohon ajatusmalliin ennenkin.

Samalla tavalla miehet varmasti laittavat mieluummin kouluikäiset tyttönsä mieluummin naisten puolelle peseytymään, kuin miesten joukkoon. Ja jos tässä nyt puhutaan 10-vuotiaastakin lapsesta, kyllä sen ikäisellä alkaa jo olla karvoitusta, rintojen kasvua ym. Onko hänen paikkansa peseytymässä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Tietsä mitä, tää sun teorias vähän kusee :D . Entäs jos tämä ap:n 8 v tyttö olisikin ollut isän kanssa. Joka hänet olisi ypöyksin laittanut naisten puolelle. Kuka tyttöparan olisi pelastanut ja kiskaissut pois pahan pojan läheltä. 10 v tietty allkaa olla eri asia sekä tytöllä että pojalla, muttta siitähän tässä ketjussa on monta selitystä (miksi voi näyttää vanhemmalta yms.)

On niitä tyttöjäkin miesten puolella eikä haittaa ollenkaa. On ollu isompiakin tyttöjä rinnan alkuineenkin. Lapsia ne on eikä muuksi muutu. Sit se on huono asia jos lapset on pakotettu niin sanotulle väärälle puolelle. Niin kauan kuin itse haluavat, niin ei pitäisi kellään tervejärkisellä aikuisella olla mitään ongelmaa asian suhteen. Suomalaisista on tullu pedofiili hysteerisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:
kun oltiin ja poika oli jotain 10v ja muna pystyssä oli suihkussa!!! :O jos oisin tienny kenen poika oli, oisin sanonu. tyttöni 8v oli kans siinä, en antanu ottaa uikkaria pois vaan mentiin äkkiä takas altaille

ja ei poika vaikuttanu mitenkään vammaselta tms ettei ois yksin pärjänny miesten puolella!

:x
:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voi jumaliste:
Siis täällä äidit on laittamassa miesten puolelle poikaa joka todennäköisesti on jonkin erittäin pätevän syyn takia ollut oman äitinsä kanssa naisten puolella? "Kyllä sen ikäsen pitää pärjätä"??? "Kysyköön apua joltain vieraalta"?? Jepjep.. luulisi että nimenomaan äideillä olisi ymmärrystä mutta näköjään ei..

No tätä samaa on jauhettu täällä ties kuinka kauan. Ne on nää tyttölasten äidit kun älähtää aina... Mitenköhän olisi jos heidän pitäisi lykätä oma neitosensa yksinään uimahalliin 7-vuotiaana?

Öö, näin mieheni kyllä on tehnytkin siitä asti kun tytöt olleet 7-vuotiaita. Tietenkin. Eivät he sinne miesten puolelle halua. Tietenkään!!

Keitä tähän ketjuun osallistuu? Pikkulasten vanhempia?

Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Siellä miesten puolella on oikeesti pervoja/pedofiileja. Ei sinne mielellään poikaansa pistä yksin...

Sanoo nainen. Mies ei ole törmänny tollaseen eikä ymmärrä miksei muka poika vois mennä sinne yksin kouluiässä. Asioista ollaan puhuttu ja useissa hallien pesutiloissa+pukkareissa ollut. Kyllä se on kouluikäsen selvittävä jo omallapuolellaan ilman äitiä. Jos ei ole kyseeessä erityislapsi.

Mulla on kymmenvuotias poika, ja hän ei taatusti suostuisi tulemaan naisten puolelle uimahallissa. Aika outoa on että 10v poika siellä on... Erektiotaan lapsi todennäköisesti nolostelee jo siinä iässä. On niin vanha että ymmärtää jo "pippeliasioihin" liittyvän jotain mystiikkaa.

kannattaa sellasissa paikoissa missä on mahdollista niin mennä sellaseen perhe pukkariin.. ei kenellekkään tule hermoromahdusta alastomasta lapsesta...
mä en ymmärrä mikä ongelma tossa on, mitä väliä jos poika on 10v?
kaikki lapset eivät pärjää yksin, kaikki ei oikein osaa.. siis uimahalleissakin voi sattua ja tapahtua, lapsi voi liukastua, eksyä, hätääntyä, voi kokea ahdistelua aikuisen taholta ym
ihme ongelma pikku asiasta..

onko kaikilla jokin oikeus mennä aina uimahalliin? Kyllä minusta voi taipua siihenkin, että "mennään sitten kun olette vähän isompia", jos ei ole vanhempaa molemmille puolille mukaan.

mulla on 12 v poika, ja se ei olisi enää 10 veenä tullut millään ilveellä naisten puolelle.
onneks on silleen luotettava tapaus että kun sovittiin että suihkun jälkeen odottaa altaan reunalla se odotti kun tulin pikkusiskojensa kanssa sinne.. onneks pikkulikat on nopeita menomatkalla altaalle. Paluumatka onkin toista tahtia :D

Meillä pojat 9,5v, 6,5v ja 2,5v ja tuo nuorin on ainoa, joka tulee naisten puolelle, vaikka minä (äiti) olisin yksinäni lasten kanssa uimahallilla. Isommat menevät aina miesten/poikien puolelle, eivätkä kyllä edes suostuisi naisten puolelle tulemaan. Meillä tosin kyseessä pienen kaupungin uimahalli, jossa tosi avuliaat ja upeat uimavalvojat. Miespuoliset valvojat sanovat oma-aloitteisesti heti, että katsovat, että pojat saavat kaapit auki jne. Toinen asia, mikä vaikuttaa, on se, että tiedän poikien osaavan käyttäytyä keskenäänkin siellä miesten puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Meillä pojat 9,5v, 6,5v ja 2,5v ja tuo nuorin on ainoa, joka tulee naisten puolelle, vaikka minä (äiti) olisin yksinäni lasten kanssa uimahallilla. Isommat menevät aina miesten/poikien puolelle, eivätkä kyllä edes suostuisi naisten puolelle tulemaan. Meillä tosin kyseessä pienen kaupungin uimahalli, jossa tosi avuliaat ja upeat uimavalvojat. Miespuoliset valvojat sanovat oma-aloitteisesti heti, että katsovat, että pojat saavat kaapit auki jne. Toinen asia, mikä vaikuttaa, on se, että tiedän poikien osaavan käyttäytyä keskenäänkin siellä miesten puolella.

Ja tosiaan, eivät mene altaaseen ennen kuin minä ja kuopus olemme ehtineet myös allaspuolelle.

Aika huono provo oli. Kyllä se vaan taitaa olla niin että tuon ikäistä poikaa ei saa enää millään tulemaan naisten puolelle. Kyllä sitä siinä mielessä ollaan jo niin "vanhaa" poikaa ettei oo tosikaan. Ja siksi toiseksi, vaikkei tuossa iässä vielä välttämättä ymmärretäkään sitä asian seksuaalista puolta niin kyllä se vaan jo tuossakin iässä ja varsinkin silloin se erektio on niin nolo juttu että ei sitä halua kenenkään muun näkevän. Näin miespuolisena ja lapsuuttani muistellen voin kyllä sanoa että ei voinut olla mitään nolompaa tilannetta maailmassa kuin se että joku näkisi pippelini pystyssä. En usko tuohon aloittajan viestiin alkuunkaan. Yksikään tuon ikäinen ei missään tapauksessa halua näkevän sitä pippeliään pystyssä.