Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos haluat ketjuusi vähän vauhtia, niin tapellaan vähän homoista.
Miksi homot ovat sinusta syntisiä ja pahoja? Mitä pahaa voi olla rakkaudessa?
Tiätkö Raamatusta otetta Sodoman ja Gomorran tapahtumista?Muistatko uskonnontunneilta?
Juu, tiedän. Kuin?
Eikö toi vastaa sun kysymykseen?
Jumala hävitti kyseiset kaupungit koska siellä oli riettautta.Mm. juuri homoutta.Uskovien ja muidenkin KUULUISI rakastaa kaikkia,kyllä.Rakkaus on siis jees.Mutta kahden samaa sukupuolta olevan ihmisen "seksuaalinen" rakkaus vaan..on kiellettyä.Koska nainen on luotu miehelle,ei mies miehelle.
Emmä tiä osaanko mä enää paremmin vastata ja ap:kin tai häippästä vai hä?
Eli et pidä homoista, koska sinulle on kerrottu, että raamatussa ei homoista opidetä? Mutta mitä ajattelet ihan itse? Avoliitto on raamatun mukaan yhtä iso synti kuin homous, joten paheksutko/pidätkö avoliitossa eläviä myös yhtä syntisinä kuin homoja?
Oma mielipide on että homoilkoot jos pakko on mutta itse en halua sellaista nähdä.Pystyn homojen kanssa keskustelemaankin mutta en tiä miten enempi pystyisin tekemisissä olemaan.Meillä on suvussa homo.Ihan jees tyyppi.
Mielestäni en näe järkeä asua yhdessä jos ei mennä naimisiin mutta silti en mene siitä kellekään valittamaan jos yhdessä asuvat ennen naimisiinmenoa.Ei oo mun ongelma.
Homoseksuaalisuus ja esiaviollinen seksihän ovat tunnetusti syntejä ja ne erkaannuttavat Jumalasta.En näe että he sinänsä olisivat yhtään sen huonompia tai parempia ihmisiä kuin minä mutta uskonelämän kannalta nuo asiat eivät ole kovin jees.