Kysykää mitä vain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ooh, mummeliisa vastasi minulle pitkän jutun ihan henkilökohtaisesti, kiitos! :D Mulla on täällä vähän niinkuin yhden hengen fänklab, olen lukenut blogiasi sentään jo vuosia, jo ennen vauvaa tai miestäkään.

Ihan samanlaisia ajatuksia minullakin on ollut noista kotitöistä ja ylisuojelemisesta. Ja kiitos rohkaisusta! Meille tulee kohta toinen, esikoinen on reilun vuoden, ja kyllä arki on usein myös aivan ihanaa ja rikasta ja rakkautta täynnä :)

Onnittelut tulokkaan johdosta.
Ja kiva kuulla, että minulla on fani!

Sun pitäisi laittaa blogiisi kuvitettu sukupuu ;) Vähän aikaa sitten oli se kuva jossa te olitte "kaikki" ja olin että mitähäh kuka nyt on kenenkin lapsi ja hyvänen aika onkos tuojatuo jo noin iso...

Ja siis minä olen ihan yrittänyt seuratakin blogia, mutta en silti pysy perässä :D

Kysymys: miten voit nyt?

Sun pitäisi laittaa blogiisi kuvitettu sukupuu ;) Vähän aikaa sitten oli se kuva jossa te olitte "kaikki" ja olin että mitähäh kuka nyt on kenenkin lapsi ja hyvänen aika onkos tuojatuo jo noin iso...

Ja siis minä olen ihan yrittänyt seuratakin blogia, mutta en silti pysy perässä :D

Kysymys: miten voit nyt?

Juuri nyt voin kohtuullisesti. Viikko sitten olo oli todella kurja joten parempaan suuntaan menossa.

Ja sellainen sukupuu oli joskus, mutta on tainnut vanhentua...
Pitääpä joskus pykätä uusi.
:)

Löytyi se sukupuu: http://www.viipaleita.net/blog/media/users/satu/valmis.doc

Tuosta puuttuu osa sisarusteni lapsista sekä lapsenlapsista kaksi.
Keijolla (eli Irina Minttu Mariaanalla) on 3 kk vanha poika, Niko.
Ja Tanjalla ja Andella on vuoden ikäinen tytär Lova.
:)
Äh ei tää mun miniläppäri osaa tuota avata. Mutta kiitos :)

Ahaa Niko tulee sieltä suunnasta. Tää kyllä myös vähän selvitti :D

Kiva jos voit paremmin.

Hei vielä kysymys: mitä tiedät ja mitä ajattelet Opus Deistä? Mitä tuumaisit jos miehesi tai lapsesi kiinnostuisi sen jäsenyydestä?

Hei vielä kysymys: mitä tiedät ja mitä ajattelet Opus Deistä? Mitä tuumaisit jos miehesi tai lapsesi kiinnostuisi sen jäsenyydestä?

En tiedä paljoa. Se vähä mitä tiedän on usein vähän epäilyttävää - mystiikkapainotteista.

Toisaalta tunnen yhden järjestöön kuuluvan naisen, jonka koko elämä siltä osin kuin tiedän, voisi toimia upeana järjestön mainoksena eli hän palvelee Jumalaansa nimenomaan palvelemalla antaumuksella ja rakkaudella lähimmäisiään.

Jos joku läheisistäni kiinnostuisi järjestöstä, ottaisin varmasti aikaa tutustuakseni siihen paremmin. Nykyisillä tiedoillani kannanotto liian aikaista.

Saako kysyä vastakysymyksen? Miksi järjestö kiinnostaa sinua?

Yhteistyössä