Kysymys endometrioosista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maria"

Vieras
Onko palstalaisilla kokemusta endometrioosi -kudoksen kasvamisesta iholle? Minulta poistettiin kuukausi sitten ärhäkkä ”luomi” ja se osoittautui endometrioosiksi! :-o

Entä miten teillä endo on vaikuttanut raskautumiseen?

Enpä ole kuullut tuommoisesta että iholle kasvaisi.

Mulla taitaa endo vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. Tässä nyt esikoiselle yritetty kaveria jo puolitoista vuotta, eikä vieläkään olla onnistuttu. Esikoinen sai alkunsa 7kk:n yrittämisen jälkeen.

[QUOTE="vieras";23999138]Enpä ole kuullut tuommoisesta että iholle kasvaisi.

Mulla taitaa endo vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. Tässä nyt esikoiselle yritetty kaveria jo puolitoista vuotta, eikä vieläkään olla onnistuttu. Esikoinen sai alkunsa 7kk:n yrittämisen jälkeen.[/QUOTE]

Hmmm...Jos kohta teillä tärppäisi =)
Jos haluat hyvän neuvon niin älä yritä tähdätä päivien mukaan, ÄLÄKÄ STRESSAA!!
Stressillä on tutkitusti yhteys ihmisen hyvinvointiin!!!

Esimerkkinä: Mikäli minulla on stressiä sanotaanko vaikka 2 pv ennen kuukatisten alkamista niin kuukatiset voivat siirtyä minulla 4-14pv eteenpäin.

Rentoudu =)

Kyllähän se endo raskautumiseen vaikuttaa, etenkin jos kovin ärhäkkänä on. Tuttavieni lapsen yritystä pari vuotta sivusta seurannut, lapsettomuushoidoillakaan ei ole tärpännyt :/. Naisella siis ärhäkkä endometrioosi ollut jo vuosikausia ja lapsi olisi kovasti haaveissa. Toivottavasti onnistaa, kuten myös muita asian kanssa kamppailevia.

Yhteistyössä