Kysymys hamppari kastikkeesta kaupan sellaisesta niissä tuubeissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinä on kyllä niin paljon rasvaa, etten olisi ikinä uskonut. Kun tuon rasvamäärän luin, en kyllä enää niin paljon pistä.

No mitäs sitte, lenkille vaan. Energiaahan siinä on tosiaan melkein yhtä paljon kuin voipaketissa.

Hyvin vähän, kun menin törkkäämään kaupasta kärryyn vahingossa semmoisen kevytversion.. :headwall: Se on ihan kamalan makuista.

Ei millään raaskis heittää ruokaa roskiin, mutta ei tuota kyllä hullukaan syö. :(

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Hyvin vähän, kun menin törkkäämään kaupasta kärryyn vahingossa semmoisen kevytversion.. :headwall: Se on ihan kamalan makuista.

Ei millään raaskis heittää ruokaa roskiin, mutta ei tuota kyllä hullukaan syö. :(

Ihan totta, se on kamalaa. Me käytettiin sitä vähitellen, silleen, että laitettiin sitä huonoa ihan pikkasen aina kerrallaan, ja sit paljon hyvää päälle. Ei pilannut makua mutta tuli syötyä.

Olen saita ja tiedän sen. :D

No mä en tykkää niistä makuversioista vaan laitan ihan sitä tavallista valkoista "maustamatonta". Ostan siitä kevytversiota, joka sinänsä on huono vitsi- siinäkin joku 30 % rasvaa. :whistle:

Ja kerralla laitan ehkä ruokalusikallisen maksimissaan, mä en tykkää sellaisesta ihan märästä hampurilaisesta niin kuin Hesessä.

Yhteistyössä