Me kun tavattiin, oli mulla 2 lasta (5 ja 4v) ja vanhaliitto natisi liitoksistaan.
Mulle tuli ero (exa oli merimies ja kypsyin siihen yksinoloon ja oli siina paljon muutakin)
Nykyinen mieheni hyppasi siis levottomasta poikamieselamastaan mun arkeen lasten kanssa, joten alku kai oli se isoin shokki, mutta se ensihuuma sai jatkamaan, vaikkakin muutos oli suuri. Mina olen tottunut pyorittamaan arkeani yksin, ja olen tosi itsenainen niin myos itselle oli kasvunpaikka kun joutui jakamaan arjen muidenkin kuin lasten kanssa.
Se on hienoa kun on toinen arjessa lasna, mutta jos on vuosia elanyt suurimman osan ajasta omin ehdoin, niin vaati se sopeutumista minullakin.
Rakkaus lujittuu paiva paivalta, ja lapseni ovat miehelleni kuin omia. Tama on kuulemma se mita han elamaltaan haluaa, ja vei minut vihillekin sitten:heart:
Nyt odotellaan ensimmaisen haapaivan kunniaksi lokakuussa ensimmaista yhteista omaa lasta:heart:
Toki riidellaankin, ollaan niin samanlaisia jastipaita molemmat, ja lapset ovat riitoja nahneetkin, ja myos nahneet kun asioista sovitaan ja osataan pyytaa anteeksi. Koen, etta se on lasten hyva nahda, etta on ok olla asioista erimielta, ja riidat sovitaan.
lapset ovat suurimman osan ajasta meilla, koska heidan isa matkustaa tyonpuolesta paljon, mutta on sitten pitanyt esim. kokonaisen viikon putkeen. Ottaa lapsia silloin kun on maissa ja hoitaa osaltaan oman roolinsa hyvin. Molemmat miehet ovat lapsilleni hyvin tarkeita. lapset nukkuvat n. klo 20 joka ilta jo, joten yhteista aikaa jaa kivasti iltaisin viela
Joskus kun ei saada lastenvahtia ja olisi kiva tehda jotain yhdessa niin mies kay hakemassa ravintolasta ruuan kotiin kun lapset nukkuu, ja mina katan poydan ja nautitaan kynttilaillallinen ihan kaksin:heart:
eihan se sama asia ole mutta toimii